Marek K 15 Napisano 13 Stycznia Udostępnij Napisano 13 Stycznia w Wysyłka faktury na dwa adresy e-mail - Automatyzacja (edytowane) Niektórzy, moi klienci chcą otrzymywać fakturę na dwa adresy e-mail. Utworzyłem automat w taki sposób: Działa poprawnie jeśli klient ma ustawione dwa adresy (Faktury oraz Zamówienia). Klient, który ma tylko jeden adres - Faktury (nie ma adresu Zamówienia), otrzymuje dwie wiadomości z fakturą. Jak rozwiązać ten problem aby w tym przypadku wysyłało tylko jedną wiadomość? Edytowane 19 Stycznia przez Marek K Link to postu
Michał Gałecki 82 Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia w Wysyłka faktury na dwa adresy e-mail - Automatyzacja Potwierdzamy błąd. Zostanie on poprawiony do jednej z kolejnych wersji. 1 Link to postu
Infobot nexo 99 Napisano 2 Kwietnia Udostępnij Napisano 2 Kwietnia w Wysyłka faktury na dwa adresy e-mail - Automatyzacja Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 50.0.0. Fragment listy zmian: Rozwiązano problem z podwójnym wysyłaniem wiadomości za pomocą automatów, jeśli w czynności Utwórz wiadomość e-mail, dla parametru Adresat korzystano z miejsc użycia. Link to postu
Polecane posty