Skocz do zawartości

Marek K

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    155
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Marek K's Achievements

15

Reputacja

  1. Chciałbym aby tylko dla wzorca wydruku "ZK jak faktura pro forma" był inny szablon wiadomości. Pozostałe wzorce wydruku ZK mają mieć "standardowy" szablon. Jest taka możliwość? Mogę zmienić szablon dla zamówień od klienta w typach dokumentów, jednak wtedy zmienia się także dla innych wydruków ZK, np. "ZK standard".
  2. Tak spreparowałem, nie mam aktualnie bazy testowej. Pisze Pan, że się nie sumuje: Jednak się sumuje w przypadku jak urlop będzie zaległy z kilku lat: Dziękuję za wyjaśnienie.
  3. Czyli na Pana przykładzie, w przypadku gdy pracownik nie wybierze urlopu to w 2026 będzie: Tak? "Straci" 26d urlopu?
  4. Proponuję spróbować odinstalować aktualizacje Windows'a (które u mnie wywołały ten problem) i spróbować uruchomić wersję 37 i zaktualizować.
  5. Dołączę się do tej sugestii: przydałoby się takie dedykowane pole w pracowniku.
  6. Tak jak na wszystkich innych Windows'ach. Przykładem będzie system P. Łukasza, autora tego tematu, -> Windows 10 pro. Chciałem tylko zasugerować, że win10 też mógł mieć update co spowodowało taki sam problem jak u mnie na win11.
  7. Rozumiem, dziękuję. Jednak, pierwsza wysyłka mogłaby chociaż obejmować okres od początku bieżącego roku.
  8. Po wczorajszej aktualizacji win11 nie mogłem uruchomić żadnego programu insert (bez reakcji): Miałem zainstalowaną wersję 50.0.1. Ponowna aktualizacja 50.0.1. -> 50.0.1 rozwiązała problem. P.S. Wiem, że pisze Pan o wersji 37, jednak może to też być związane z windows update.
  9. Czyli np. w maju będzie tylko harmonogram majowy i kwietniowy? Marcowy "zniknie"?
  10. Dzisiaj uruchomiłem Portal pracownika. Pracownicy nie widzą harmonogramów: styczeń 2024 oraz luty 2024. Marzec i kwiecień 2024 jest widoczny. Jak udostępnić harmonogram od stycznia 2024?
  11. Macie w planach dodanie "auto-KKD" np. w formie checkbox'u (lub PPM -> oznacz jako "KKD") pozycji podczas wprowadzania FZ?
  12. Czy jest możliwość automatycznej aktualizacji cen w cenniku po zapisie KKD?
  13. Domyślam się, że jest to związane z drugą czynnością (brakiem adresu "Dodatkowy faktury"). W moim przypadku, gdzie większość klientów ma tylko jeden adres e-mail będę miał praktycznie zawsze status "Sukces: Nie". Czy będziecie jakoś modyfikować tą możliwość, np. przez rozszerzenie czynności o warunki (przykład: wykonaj JEŻELI "Dodatkowy faktury" NIE JEST PUSTY)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...