Skocz do zawartości

problem z synchronizacja rewizora z m bankiem po aktualizacji podpisu

Polecane posty

Proszę o informacje, czy restartował pan program i komputer po aktualizacji. Następnie proszę o rozwinięcie zagadnienia. Co znaczy, że synchronizacja przestała działać? Nie może się Pan zalogować, czy loguje się, ale nie może wysłać lub pobrać transakcji? Co próbuje Pan zrobić, co nie działa i czym to się objawia w programie — pojawiają się jakieś komunikaty? Jeśli tak to jakie? Proszę dołączyć zrzuty ekranu.

Link to postu

RESTARTOWAŁEM WSZYSTKO KOMPUTER SERWERRUTER CZYSCIŁEM PAMIEC W WINDOWSIE KOMUNIKAT  JEST PROSTY PRZY LOGOWANIU BŁEDNY CERTYFIKAT LUB TOKEN  CERTYFIKAT NOWY JEST WGRANY I ZAAKCEPTOWANY PRZEZ BANK WYSŁAEŁM LOGI DO BANKU ODPOWOWIEDZIELI ZE U NICH WSZYSTKO OK /MOGE SIE ZALOGOWAC TYM CERTYFIKATEM PRZEZ STRONE BANKU LECZ NIE PRZEZ REWIZORA

Link to postu

Proszę o przesłanie informacji o tym, co ma Pan wpisane w pole Wartość dla pozycji Klucz publiczny. Tutaj instrukcja jak dojść do tego miejsca:

  1. Uruchomić aplikację proCertum CardManager (Oprogramowanie Archive — CERTUM -> Wsparcie techniczne)
  2. Po wybraniu odpowiedniego czytnika z listy rozwijalnej, wybrać opcję Czytaj kartę
  3. Przejść do zakładki Profil bezpieczny
  4. Zaznaczyć na liście certyfikatów aktualny, z którego chce Pan korzystać i wybrać opcję Pokaż szczegóły certyfikatu
  5. Przejść do zakładki Szczegóły

Proszę jeszcze przesłać informacje o algorytmie podpisu.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...