Monika Dziuban 0 Napisano 29 Stycznia Udostępnij Napisano 29 Stycznia w Problem z dodawaniem klienta do biura rachunkowego z poziomu programu Dzień dobry, Mam taki sam problem jak pani M. Pawłowska. Z poziomu programów rejestracja klientów biura nie działa. Wylogowanie/ ponowne zalogowanie nie pomaga. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Monika Dziuban Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 30 Stycznia Udostępnij Napisano 30 Stycznia w Problem z dodawaniem klienta do biura rachunkowego z poziomu programu Dzień dobry, proszę o przedstawienie problemu za pomocą zrzutów ekranu. Jakie dokładnie operacje Pani wykonuje i jakie komunikaty się pokazują? Link to postu
Monika Dziuban 0 Napisano 30 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia w Problem z dodawaniem klienta do biura rachunkowego z poziomu programu Dzień dobry, będąc zalogowana do konta Insert na danym podmiocie do wybieram opcję "Zarejestruj": Link to postu
Monika Dziuban 0 Napisano 30 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia w Problem z dodawaniem klienta do biura rachunkowego z poziomu programu Klikam "dalej" i system odpowiada komunikatem o konieczności zalogowania się kontem Insert które zawiera dane mojego biura, przy czym nie posiadam innego konta, to jest właściwe... Link to postu
Monika Dziuban 0 Napisano 30 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia w Problem z dodawaniem klienta do biura rachunkowego z poziomu programu Odłączenie tego konta od pomiotu i zalogowanie ponownie nie pomaga. Link to postu
Monika Dziuban 0 Napisano 30 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia w Problem z dodawaniem klienta do biura rachunkowego z poziomu programu W przypadku Rewizora i Gratyfikanta GT mam wykupione rozszerzenia OPEN. Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 30 Stycznia Udostępnij Napisano 30 Stycznia w Problem z dodawaniem klienta do biura rachunkowego z poziomu programu (edytowane) Dzień dobry, proszę w takim podmiocie z górnego menu wybrać Pomoc – Zarządzanie licencjami – następnie w zależności od programu zakładkę Rachmistrz GT lub Rewizor GT i wykonać zrzut ekranu. Tak przygotowany zrzut proszę przesłać przez formularz kontaktowy, zaznaczając kontynuację korespondencji z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-24532762. Edytowane 30 Stycznia przez Kacper Panek Link to postu
Monika Dziuban 0 Napisano 16 Lutego Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego w Problem z dodawaniem klienta do biura rachunkowego z poziomu programu Dzień dobry, przesłałam przez formularza kontaktowy dane wymienione w powyższym poście 30 stycznia w referencji do INS-24532762 i pomimo monitu w dniu 8 lutego do dziś nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej. Kiedy mogę się spodziewać reakcji Insertu? Licznik bije i naprawdę chcę uniknąć sytuacji że Insert blokuje mi dostęp do oprogramowania podczas gdy ja mam wykupione wszystkie niezbędne licencje i rozszerzenia. Link to postu
Polecane posty