Maria Marek 1 Napisano 29 Stycznia Udostępnij Napisano 29 Stycznia w Telekonsultant - problem... (edytowane) Witam, Czy ktoś wykupuje telekonsultanta i ma problem z dodzwonieniem? Dopytuje ponieważ dla mnie to chyba tele-ściema powinno się nazywać... Dzwonię od 18:30 i do 20:00 dodzwonić mi się nie udało... Czyli za co płacę ? Jest 19:54 dokładnie jak pisze posta i słyszę że jestem na pozycji nr 2 czyli mam uwierzyć że dwie osoby przede mną próbują dodzwonić się do samego końca ? Tak sobie myślę że może trzeba takie oszustwo gdzieś zgłosić? Może do UOKIK lub do rzecznika msp ? Aktualizacja - byłam ciekaw czy po 20:00 mnie rozłączy ? Nie zrobiło tego, no to sobie czekam i tak się zastanawiam czy po 20:00 ludzie zaczną się rozłączać jeżeli faktycznie są przede mną 2 osoby i... oczywiście że nikt się nie rozłączył... Tzn że to sztuczna kolejka... (20:21) Edytowane 30 Stycznia przez Maria Marek Link to postu
Maria Marek 1 Napisano 1 Lutego Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego w Telekonsultant - problem... Dziś infolinia ma awarię ? 2x mnie rozłączyliście po około 1,5 godziny oczekiwania za każdym razem... Trzeci raz dzwonię i już 2h oczekuje na połączenie! Kto niby o godzinie 18:17 jeszcze dzwoni? Bo słyszę że jestem 8! Link to postu
Arkadiusz Mazur 0 Napisano 5 Lutego Udostępnij Napisano 5 Lutego w Telekonsultant - problem... Dział opieki posprzedażnej, w którego gestii jest obsługa telefoniczna usługi TeleKonsultant jest czynny od godziny 8:oo do 20:oo. W bieżącym okresie jest bardzo dużo zgłoszeń telefonicznych związanych ogólnie z rozliczeniami rocznymi i rozumiem, że mogą być trudności z uzyskaniem połączenia za co przepraszam. Tym niemniej robimy wszystko, by zapewnić jak najbardziej płynną obsługę tych zgłoszeń. Jednocześnie chciałbym zauważyć, że kontakt telefoniczny to nie jest jedyna możliwość kontaktu i uzyskania rozwiązania na swoje pytania gdyż poza formularzem kontaktowym (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html) jest jeszcze e-Pomoc techniczna (www.insert.com.pl/pomoc) gdzie znajdą Państwo obszerną bazę wiedzy i odpowiedzi na zadawane pytania dotyczące obsługi naszych programów. PS. Odnośnie technicznych ustawień kolejek telefonicznych przekazałem Pani sugestie do działu technicznego. Odnośnie drugiej kwestii tj. rozłączania połączenia - bardzo proszę o informacje (w wiadomości prywatnej) w jakim miej więcej terminie takie połączenia miały miejsce wraz z nr telefonu, z którego dzwoniono, co pozwoli na przeanalizowanie tych przypadków. Link to postu
Polecane posty