Skocz do zawartości

Przebudowa Biura Nexo - propozycje użytkowników

Polecane posty

Dzień dobry, w nawiązaniu do wątku:

 

Chciałbym w tym miejscu poprosić wszystkich użytkowników o zgłaszanie swoich pomysłów odnośnie poprawy funkcjonalności Biura Nexo. Prosiłbym również aby Insert nie odsyłał mnie/nas do zgłaszania sugestii z poziomu programów Insert ponieważ inni użytkownicy nie wiedzą jaka sugestia została już zgłoszona i ilu użytkowników jest za wprowadzeniem danej zmiany czy funkcjonalności.

Moim zdaniem pilnej przebudowy wymagają Działania cykliczne ponieważ są kompletnie niefunkcjonalne. Oczekiwałbym aby Działania cykliczne były stworzone na zasadzie listy klientów z możliwością wyboru stanu konkretnego działania widocznego na liście wszystkich klientów. Takie działania powinny zachowywać swój stan w obrębie miesiąca rozliczeniowego. Np.: konieczne jest sporządzenie korekty deklaracji, wybieramy stan działanie "do korekty" na tej podstawie możemy stworzyć formatowanie warunkowe aby dany wiersz był widoczny. Korekta ma dotyczyć np. stycznia, więc jeśli wybierzemy Działania cykliczne w marcu to nie powinno być widoczne. Wracamy do stycznia i widzimy, które działania musimy wykonać. W obecnej wersji Biura muszę to realizować (niestety tylko częściowo) wykorzystując Flagi.

image.thumb.png.ef4be0faaf367ca9c67fd145685deca6.png

Jak widać na załączonym screenie brakuje również rozwiązania na zasadzie uwag/komentarzy ale widocznych bezpośrednio na liście. Muszę ten brak obejść korzystając z uwag w kartotece klienta. Trochę to męczące i niefunkcjonalne.

Bardzo proszę innych użytkowników o zgłaszanie tutaj swoich potrzeb. Myślę, że w ten sposób możemy w jakimś stopniu wpłynąć na decyzje Insert'u odnoście przebudowy Biura Nexo.

  • Lubię to 1
Link to postu
  • 1 miesiąc temu...

1. Dodanie możliwości sortowania/filtrowania klientów wg aktualnego statusu VAT/VAT-UE (mechanizm weryfikacji przecież już jest).

2. Dodanie możliwości sortowania/filtrowania klientów wg formy OPODATKOWANIA, a nie bezużytecznej formy księgowości.

3. Możliwość aktualizacji statusu w ceidg (zawieszony/odwieszony), zamiast ręcznego wprowadzania (czasami klienci informują nas o tym z "lekkim" opóźnieniem)

4. Usprawnienie(przyśpieszenie) pracy Raportów i dodanie niezbędnych dla raportów dla Biur Rachunkowych (sugeruję oddzielny wątek).

 

P.S. Najbardziej przydatną zmianą wprowadzoną w ostatnich latach (pomijając te wynikające ze zmian prawa), znacząco usprawniającą pracę z programami jest funkcja "Wystaw kolejną" - właśnie tego typu zmiany "robią robotę" i wpływają na to, czy polecamy te programy potencjalnym użytkownikom.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...