Skocz do zawartości

Wadim Szczyrski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Wadim Szczyrski's Achievements

4

Reputacja

  1. Też takiej funkcjonalności potrzebuję. Chociażby dla klientów, którzy zamknęli działalność.
  2. W jaki sposób można te okresy "wyprowadzić" w bardziej widoczne miejsce? Na przykład jako kolumnę w widoku Klienci w programie Biuro Nexo lub jako kafelek w Infoserwis?
  3. Dzień dobry, czy mogę prosić o opisanie jak działa funkcja: "Na karcie Mojej firmy poprawiono walidację dla zawieszenia i wznowienia działalności"?
  4. Przy okazji spytam czy jest możliwość wprowadzenia aktualizowania tych dat bezpośrednio z CEIDG?
  5. W ustawieniach "drukarki" PDF Creator można było kiedyś wybrać jakość, a to od niej zależy ile MB waży wygenerowany plik.
  6. Czy nadal nie ma możliwości księgowania faktury za paliwo do samochodów osobowych jednoetapowo?
  7. Dzień dobry, mam kilka nurtujących mnie od dłuższego czasu pytań. Proszę @Insert o ustosunkowanie się do nich, a pozostałych użytkowników o dodanie pytań od siebie. Co wpływa na kolejność realizowanych nowych rozwiązań w programach (tych, które nie są wymagane zmianami prawa)? Liczba zgłoszeń? Czas od pierwszego zgłoszenia? Liczba wzmianek na forum? Jest jakiś dział "rozwoju", który tym wszystkim zarządza? Dlaczego nie są wprowadzane zmiany, które my - użytkownicy - wielokrotnie na forum poruszamy? Dlaczego informacją poufną/niejawną jest to, które pomysły są najczęściej zgłaszane? Dlaczego mamy zgłaszać pomysły, które już są na liście do wdrożenia? Dlaczego mamy korzystać z formularza zgłoszeń, skoro nie znamy dalszych losów naszych zgłoszeń? Jest ktoś odpowiedzialny za ustalanie "terminu realizacji zgłoszenia" skoro on jest w większości nieznany (przynajmniej na tym forum jest to najczęściej pojawiające się stwierdzenie)? Jakie są procedury "obsługi" naszych zgłoszeń? Czy forma/treść zgłoszenia ma wpływ na to, że zostanie ono potraktowane priorytetowo bądź zostanie zignorowane? Naszym wspólnym celem jest rozwijanie programów linii NEXO, zwiększenie liczby użytkowników, zwiększenie udziału w rynku oprogramowania FK i wreszcie zawładnięcie nad światem (a nie, to nie to forum);) i do tego jest niezbędne poczucie (a przynajmniej wrażenie), że firma słucha użytkowników swoich programów.
  8. W związku z tym, że KSeF został przesunięty oraz że nie można już w US telefonicznie weryfikować zapłaconych zaliczek czy temat w tym roku zostanie ruszony? Czekam na to od 2017 roku.
  9. Powinnaś mieć w takiej sytuacji UPL-1 również od małżonka. Inaczej podpisem nie wyślesz. Tylko kwotą...
  10. Bardzo dobre pytanie. Dlaczego UPO nie jest dodawane do zestawu? Pytanie przy okazji: czy można zrobić tak, żeby łączyć deklarację, załączniki i UPO od razu w jeden plik?
  11. 1. Dodanie możliwości sortowania/filtrowania klientów wg aktualnego statusu VAT/VAT-UE (mechanizm weryfikacji przecież już jest). 2. Dodanie możliwości sortowania/filtrowania klientów wg formy OPODATKOWANIA, a nie bezużytecznej formy księgowości. 3. Możliwość aktualizacji statusu w ceidg (zawieszony/odwieszony), zamiast ręcznego wprowadzania (czasami klienci informują nas o tym z "lekkim" opóźnieniem) 4. Usprawnienie(przyśpieszenie) pracy Raportów i dodanie niezbędnych dla raportów dla Biur Rachunkowych (sugeruję oddzielny wątek). P.S. Najbardziej przydatną zmianą wprowadzoną w ostatnich latach (pomijając te wynikające ze zmian prawa), znacząco usprawniającą pracę z programami jest funkcja "Wystaw kolejną" - właśnie tego typu zmiany "robią robotę" i wpływają na to, czy polecamy te programy potencjalnym użytkownikom.
  12. Rozumiem, że ten raport będzie dostępny od lipca. Prawda?
  13. W związku ze zbliżającym się ksefem, zastanawiam się, jak mam kontrolować liczbę zużytych inspunktów u poszczególnych klientów,? Podejrzewam, że jakiś ogólny licznik będzie gdzieś widoczny, jak teraz przy liczbie dokumentów w PB, ale będę potrzebować raportu, z którego będzie wynikać, kto ile zużył, żeby dostosowywać ceny na bieżąco. Powyższe rozwiązanie nie sprawdza się, jeśli korzystam z Subiekta123.
  14. Czyli (teoretycznie) jeśli zmienię skalę na 100%, to problemu nie powinno być, tak?
  15. Dzień dobry wieczór, 1. Czy po dwóch latach zmienił się sposób ewidencjonowania faktur sprzedaży marża? Nadal przy księgowaniu sprzedaży paragonowej aut używanych trzeba do każdej sprzedaży wprowadzić najpierw w Ewidencji Sprzedaży Marża fakturę sprzedaży FP wiążąc ją z uprzednio wprowadzoną fakturą/umową zakupu, potem w Ewidencji sprzedaży wprowadzić wyliczone dane z ww faktury do dokumentu sprzedaży WEW na potrzeby VAT (~przecież faktura ma status FP) pamiętając, żeby zmienić status na "nie księgować", żeby przypadkiem się "sama" nie zaksięgowała? Nie ma mechanizmu, który tworzył by automatycznie ten drugi zapis (od razu ze statusem "nie księgować")? Może coś się zmieniło? Od stycznia prawdopodobnie będę miał znowu klienta handlującego autami używanymi i chcę się upewnić. 2. Proszę o wytłumaczenie zasady działania w ww schemacie funkcji "Automatycznie twórz zapisy zakupu dla VAT marża". Jeżeli importuje sprzedaż, to na podstawie czego ma się tworzyć zapis ZAKUPU marża? Klient przy wypisywaniu sprzedaży u siebie miałby taką fakturę/umowę najpierw sam wprowadzić w swoim programie? Jeśli tak, to czy tym programem musi tylko być Subiekt Nexo? Czy jeśli udostępnię Subiekt123, to ten schemat będzie działał? Czy wchodzi w grę import z jakiegoś innego programu? 3. Czy wejście ksefu, będzie wymagało jakichś zmian w ustawieniach przy ewidencjonowaniu sprzedaży marża b2b? Czy pobieranie bezpośrednio z ksef lub przez PB lub z S123 będzie obsługiwało faktury VAT marża?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...