Jerzy Biesiadowski 0 Napisano 20 Lutego Udostępnij Napisano 20 Lutego w vendero ponowna instalacja Klient chciałby po przerwie w abonamencie kontynuować prace nad vendero w wersji sklep internetowy. Zakupiona i zarejestrowana została nowa licencja. Po wejściu z Subiekta widzimy stronę: Przejdź do panelu administracyjnego / przejdź do sklepu. / kliknięcie na Adres skutkuje komunikatem z pasazu24: Nie znaleziono strony o podanym adresie. Próba "Usuń witrynę" kończy się błędem logowania na konto administratora. Klient zgadza się, że zacznie od nowa. Jak to wszystko zrestartować. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 27 Lutego Udostępnij Napisano 27 Lutego w vendero ponowna instalacja Na początek proszę odznaczyć Uruchamiaj synchronizator na tym stanowisku i ponownie zaznaczyć. Link to postu
Jerzy Biesiadowski 0 Napisano 27 Lutego Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego w vendero ponowna instalacja Dziękuję. Vendero zrestartowało i obecnie jest na pożądanym statusie "Uruchom kreator. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 27 Lutego Udostępnij Napisano 27 Lutego w vendero ponowna instalacja Dziękuję za informacje. Link to postu
Polecane posty