Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Kolejność rezerwacji ZK (edytowane) W ustawieniach Subiekta mamy ustawioną opcję: Kolejność realizacji zamówień - Według daty wystawienia bez względu na status oraz automat: po dodaniu PZ wykonaj kompletację ZK Niestety zdarza się, że po dodaniu FZ produkty rezerwowane są do nowszego zamówienia, zamiast do starszego. Jak sobie z tym poradzić, aby produkty były rezerwowane od najstarszych ZK? Przykład: Edytowane 1 Marca przez Andrzej Tereszkiewicz Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 4 Marca Udostępnij Napisano 4 Marca w Kolejność rezerwacji ZK (edytowane) Wygląda na to, że ktoś mógł zmienić uwzględnianie kolejności realizacji zamówień. Proszę sprawdzić, czy na zamówieniach jest to ustawione. Edytowane 4 Marca przez Dariusz Nowak Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 4 Marca Autor Udostępnij Napisano 4 Marca w Kolejność rezerwacji ZK Witam, checkbox jest zaznaczony. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 4 Marca Udostępnij Napisano 4 Marca w Kolejność rezerwacji ZK W takim razie wygląda na to, że ktoś ręcznie zmienił status dokumentu. Jeśli ślad rewizyjny nie jest włączony, może go Pan włączyć i poczekać, aż sytuacja się powtórzy. Więcej o tym można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej: Ślad rewizyjny w programie Subiekt nexo. Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 4 Marca Autor Udostępnij Napisano 4 Marca w Kolejność rezerwacji ZK Nikt nie zmieniał statusu dokumentu. Takie sytuacje zdarzają się często, coś trzeba z tym zrobić. Ślad rewizyjny jest włączony od samego początku. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 5 Marca Udostępnij Napisano 5 Marca w Kolejność rezerwacji ZK Co zarejestrował ślad rewizyjny? Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 5 Marca Autor Udostępnij Napisano 5 Marca w Kolejność rezerwacji ZK Tak, ślad rewizyjny jest zarejestrowany, nie ma w nim informacji o zmianie wspomnianych ustawień. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca w Kolejność rezerwacji ZK Proszę przesłać zrzuty ekranu całych obu dokumentów zamówień i przyjęć. Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 6 Marca Autor Udostępnij Napisano 6 Marca w Kolejność rezerwacji ZK Proszę o potwierdzenie: ZK i PZ dotyczące tych zamówień? Czy interesuje Pana konkretne pole? Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca w Kolejność rezerwacji ZK 12 minut temu, Andrzej Tereszkiewicz napisał: Czy interesuje Pana konkretne pole? Ponawiam prośbę: 2 godziny temu, Dariusz Nowak napisał: Proszę przesłać zrzuty ekranu całych obu dokumentów zamówień i przyjęć. Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 6 Marca Autor Udostępnij Napisano 6 Marca w Kolejność rezerwacji ZK Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca w Kolejność rezerwacji ZK Dla pewności proszę o informacje, czy próbuje Pan skompletować zamówienie zrealizowane? Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 6 Marca Autor Udostępnij Napisano 6 Marca w Kolejność rezerwacji ZK Oczywiście, że nie, jedno z nich ma status Zrealizowane, ponieważ zostało dostarczone do klienta. Zgłaszając problem jak widzimy wyżej jedno miało status C a drugie R. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca w Kolejność rezerwacji ZK Status R świadczy o 100% kompletacji. Co w takim razie chciał Pan kompletować? Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 6 Marca Autor Udostępnij Napisano 6 Marca w Kolejność rezerwacji ZK Proszę przeczytać początek wątku, skompletowane zostało zamówienie nowsze zamiast starsze. Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 6 Marca Autor Udostępnij Napisano 6 Marca w Kolejność rezerwacji ZK Kolejne zamówienia, które zostały zarezerwowane niezgodnie z ustawieniami Nexo, czyli od najstarszych. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 7 Marca Udostępnij Napisano 7 Marca w Kolejność rezerwacji ZK 17 godzin temu, Andrzej Tereszkiewicz napisał: Kolejne zamówienia, które zostały zarezerwowane niezgodnie z ustawieniami Nexo, czyli od najstarszych. Na podstawie tych informacji nie da się niczego ustalić. Proszę w przyszłości nie cedzić informacji, będzie nam łatwiej pomóc. Wracając do zagadnienia, skoro tę kompletację wykonuje automat, może coś jest nie tak z automatem lub automatami. Proszę o przesłanie następujących zrzutów ekranu: 1. Jakie ma Pan aktywne automaty, dokładnie taki zrzut ekranu z widocznymi wszystkimi aktywnymi: 2. Podgląd wszystkich automatów, jakie dotyczą PZ, dotyczy zarówno zakładki PODSTAWOWE jak i HISTORIA. 3. Ślad rewizyjny dla obu ZK oraz PZ, którą podejrzewa Pan, że wywołała kompletację — kompletna lista zapisów bez szczegółów. Ważne, aby było widać WSZYSTKIE zapisy: 4. Jeśli ma Pan włączone pełne logowanie automatyzacji, proszę przesłać logi + screen z ustawień. Jeśli nie — proszę włączyć dokładnie tak, jak pokazuję na tym obrazku: Zbiór powyższych danych proszę przekazać w wiadomości prywatnej. Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 7 Marca Autor Udostępnij Napisano 7 Marca w Kolejność rezerwacji ZK (edytowane) Odpisane Edytowane 7 Marca przez Andrzej Tereszkiewicz Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 19 Marca Udostępnij Napisano 19 Marca w Kolejność rezerwacji ZK Proszę o przesłanie bazy danych do analizy zgodnie z tematem e-Pomocy: W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? Proszę pamiętać, że analiza i naprawa bazy danych jest płatna, z wyjątkiem sytuacji, gdy nieprawidłowość leży po stronie firmy InsERT. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 29 Marca Udostępnij Napisano 29 Marca w Kolejność rezerwacji ZK Ok, doszliśmy do tego co się wydarzyło. W śladzie rewizyjnym starszego zamówienia dla operacji zmiany statusu na B można znaleźć informację, że ten dokument był już wcześniej skompletowany. Mimo tego, że posiadał status C, to przez to, że miał możliwość zarezerwować jakąś dostawę w momencie jego zapisywania, to zrobił to. zaznaczony na niebiesko wpis to ten ze zmiany statusu na B. Po otwarciu zaznaczonej pozycji, na zakładce WSZYSTKIE ZMIANY widzimy informację, że posiadał on rezerwację dostawową w momencie tej zmiany statusu na B. I teraz: z racji tego, że to ZK starsze było tak naprawdę skompletowane, to automat zadziałał dopiero na pierwsze ZK, które skompletowane nie było (czyli to nowsze). Chcielibyśmy raz jeszcze uprzejmie uczulić Pana na dzielenie się informacjami. Problem można było namierzyć dużo wcześniej, w momencie kiedy wysyłał Pan kolejne pary ZK z tym "błędem" wystarczyło, żeby wysłał Pan całą linijkę razem z kolumną Stan kompletacji (która jest włączona w widoku), co od razu by nam dało informację, że to ZK w tym momencie już jest po prostu skompletowane. Przy ponownym wystąpieniu tego problemu proszę spojrzeć na kolumnę Stanu kompletacji, a także wejść w Rozbicie pozycji na starszym ZK, czy po prostu nie jest tam zarezerwowana jakaś konkretna dostawa. W razie braku chęci wysyłania pełnych zrzutów ekranu na forum zachęcam do korzystania z formularza kontaktowego. Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 2 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia w Kolejność rezerwacji ZK (edytowane) Panowie, zawsze udzielam wszystkich informacji, chyba że czegoś po prostu nie wiem lub nie jestem świadomy ich znaczenia. Mamy kolejne przykłady, proszę o informację jakie zrzuty ekranu są Wam potrzebne, na razie załączam widok ZK bieżących dotyczących produktu V-UA-VENTO-D-25/82-BIALY. Jak widzimy produkt został skompletowany do nieodpowiedniego zamówienia: Na ten moment, aby produkt został poprawnie skompletowany, czyli do najstarszego zamówienia musimy wykonać operację zmiany statusu tych ZK na B, a następnie na C. Czekam z wykonaniem tej operacji do Waszej odpowiedzi. Edytowane 2 Kwietnia przez Andrzej Tereszkiewicz Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 2 Kwietnia Udostępnij Napisano 2 Kwietnia w Kolejność rezerwacji ZK Dziękujemy za zrzut, udało nam się namierzyć błąd na udostępnionej przez Pana bazie danych. Może Pan zmieniać statusy, aby móc pracować dalej. Po analizie tego scenariusza wrócę z informacją zwrotną. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 10 Kwietnia Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Kolejność rezerwacji ZK Problem zdiagnozowany: dzieje się tak z takiego powodu, że te starsze ZK są zrealizowane (do dokumentów z odłożonym skutkiem) i kompletacja pomija pozycje zrealizowane. Nie jest to problem związany z automatyzacją, tylko samym mechanizmem kompletacji. Zapisujemy to do poprawy, najprawdopodobniej w formie parametru, który będzie mówił, czy w kompletacji uwzględniać pozycje zrealizowane, ale bez skutku, czy też nie, ponieważ jest to pierwsze tego typu zgłoszenie. Wstępnie planujemy to na wersję jesienną, ale nie możemy obiecać realizacji z powodu innych prowadzonych prac. Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 10 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Kolejność rezerwacji ZK Rozumiem, czekam z niecierpliwości na poprawkę. Link to postu
Polecane posty