Wadim Szczyrski 4 Napisano 2 Kwietnia Udostępnij Napisano 2 Kwietnia w Zmiana w wersji 50 - okresy zawieszenia Dzień dobry, czy mogę prosić o opisanie jak działa funkcja: "Na karcie Mojej firmy poprawiono walidację dla zawieszenia i wznowienia działalności"? Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 3 Kwietnia Udostępnij Napisano 3 Kwietnia w Zmiana w wersji 50 - okresy zawieszenia Poprawiliśmy drobny błąd walidacji, wprowadziliśmy wymóg wprowadzenia wartości w polu Wznowienie mniejszej od lub równej (tego dotyczyła poprawka) dacie zaprzestania działalności. Link to postu
Wadim Szczyrski 4 Napisano 3 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia w Zmiana w wersji 50 - okresy zawieszenia W jaki sposób można te okresy "wyprowadzić" w bardziej widoczne miejsce? Na przykład jako kolumnę w widoku Klienci w programie Biuro Nexo lub jako kafelek w Infoserwis? Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 4 Kwietnia Udostępnij Napisano 4 Kwietnia w Zmiana w wersji 50 - okresy zawieszenia W widoku Klienci biura programu Biuro nexo można wyciągnąć kolumny związane z zawieszeniem działalności i datą zawieszenia. Aktualnie należy ręcznie wprowadzić dane do kartoteki klienta biura, automatyczne przekazywanie tych informacji z podmiotu mamy zapisane do wdrożenia w przyszłości. Link to postu
Polecane posty