Jakub Rohde 0 Napisano 18 Kwietnia Udostępnij Napisano 18 Kwietnia w Skrzynka pocztowa Exchange Office365 Witam mam problem po przeniesieniu całej skrzynki pocztowej na serwer Microsoft Exchange. W tym samym czasie przenosiliśmy też całego Subiekta na nowy komputer łącznie ze zmianą wersji SQL , i teraz tym bardziej nie wiem gdzie szukać problemu. W trakcie wysyłki maili przez wbudowany program pocztowy Subiekta Nexo Pro wszystko wysyła się prawidłowo ale jak chciałbym spojrzeć na treść wysłanego maila (już w katalogu "Wysłane") okazuje się że treść maila jest w losowym miejscu ucięta (czasami jest to jedno zdanie czasami prawie cały mail, co ciekawe zawsze widoczna jest stopka która jest dodawana automatycznie). Klient dostaje maila prawidłowo. W innym programie pocztowym ten sam mail również jest wyświetlany prawidłowo. Jednym zdaniem: wszystko wysyła się prawidłowo ale nie mamy wglądu w historię treści korespondencji . Może ktoś już coś takiego przerabiał , proszę o podpowiedź gdzie mogę zacząć szukać . W załączeniu konfiguracja poczty. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 19 Kwietnia Udostępnij Napisano 19 Kwietnia w Skrzynka pocztowa Exchange Office365 Dzień dobry, z jakiej wersji programu Państwo korzystają? Jaka wersja SQL jest używana po zmianie? Link to postu
Jakub Rohde 0 Napisano 19 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia w Skrzynka pocztowa Exchange Office365 Nexo Pro i Gestor Pro w wersji 50.0.1 SQL Server 2022 Standard Edition Runtime Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 19 Kwietnia Udostępnij Napisano 19 Kwietnia w Skrzynka pocztowa Exchange Office365 Czy problem występuje jedynie dla dotychczas wysłanych wiadomości, czy nowe wiadomości również są "ucinane"? Link to postu
Jakub Rohde 0 Napisano 19 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia w Skrzynka pocztowa Exchange Office365 Problem dotyczy tylko nowych maili, wszystkie maile przed zmianą serwera / komputera /sql - są ok Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano Wtorek o 08:11 Udostępnij Napisano Wtorek o 08:11 w Skrzynka pocztowa Exchange Office365 Dzień dobry, czy ma Pan możliwość przetestowania, czy po usunięciu i ponownym dodaniu i synchronizacji konta pocztowego w programie takie "ucięte" wiadomości będą już wyświetlać się prawidłowo? Link to postu
Polecane posty