Skocz do zawartości

Skrzynka pocztowa Exchange Office365

Polecane posty

Witam

mam problem po przeniesieniu całej skrzynki pocztowej na serwer Microsoft Exchange. W tym samym czasie przenosiliśmy też całego Subiekta na nowy komputer łącznie ze zmianą wersji SQL , i teraz tym bardziej nie wiem gdzie szukać problemu. 
W trakcie wysyłki maili przez wbudowany program pocztowy Subiekta Nexo Pro wszystko wysyła się prawidłowo ale jak chciałbym spojrzeć na treść wysłanego maila (już w katalogu "Wysłane") okazuje się że treść maila jest w losowym miejscu ucięta (czasami jest to jedno zdanie czasami prawie cały mail, co ciekawe zawsze widoczna jest stopka która jest dodawana automatycznie). Klient dostaje maila prawidłowo. W innym programie pocztowym ten sam mail również jest wyświetlany prawidłowo.  Jednym zdaniem: wszystko wysyła się prawidłowo ale nie mamy wglądu w historię treści korespondencji .

Może ktoś już coś takiego przerabiał , proszę o podpowiedź gdzie mogę zacząć szukać . W załączeniu konfiguracja poczty.Zrzutekranu2024-04-18160846.png.5270c6a422bf705395af0747cc9c9544.png

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...