Wioletta Richter 1 Napisano 19 Kwietnia Udostępnij Napisano 19 Kwietnia w GRATYFIKANT Dzień dobry Czy jest możliwość dodania do wydruków ( w zakresie PPK ) tzw. ogólnej informacji o zasadach PPK ? Ręczne dodawanie do każdej bazy w Biurze Rachunkowym jest dość uciążliwe. Fajnie by było gdyby utworzony wzorzec w jednej bazie był równie dostępny również w innych bazach . spotkałam się z takim rozwiązaniem w innym programie i jest to bardzo pratkryczne. Treść informacji PK przysyłam w załaczeniu. Z góry dziękuję i pozdrawiam Wioletta Richter Bez tytułu 1.odt Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 19 Kwietnia Udostępnij Napisano 19 Kwietnia w GRATYFIKANT Chętnie dodamy taką treść wydruku, ale chciałbym dopytać... Z tego artykułu https://www.mojeppk.pl/aktualnosci/jak-spelnic-obowiazek-informacyjny-1023n.html wynika, że nie ma obowiązku przekazywania takich ogólnych informacji - jedynie osoby pomiędzy 55 a 70 rokiem życia trzeba poinformować o jednym z punktów z tego wzoru i taki wzór w Gratyfikancie jest. Rozumiem, że miałoby to dotyczyć nowo zatrudnionych pracowników? Skąd pochodzi załączony wzór informacji? Wydaje się też, że jeśli to są informacje uniwersalna (właściwie ulotka) - ich treść nie zależy ani od specyfiki zakładu pracy ani od konkretnego pracownika - to dane nagłówkowe ani tym bardziej podpisy nie są niezbędne? Link to postu
Polecane posty