Skocz do zawartości

Błędy w wysyłce maili

Polecane posty

Dzień dobry, mam podobnie. U mnie system nie wysłał kilkudziesięciu faktur. Po najechaniu na ikonę koperty w zakładce Faktury, pojawia się komunikat "email niewysłany - niepoprawny adresat" (jest poprawny) lub "zakolejkowany do wysłania" z datą i godziną 30 kwietnia 2024 4:53. Ogólnie 46 faktur jest zakolejkowanych na godzinę, która już minęła i 24 faktury z opisem  "email niewysłany - niepoprawny adresat" po mimo, że adresat jak najbardziej jest poprawny. Próbuję wybrnąć z tego, jeszcze raz wysyłając faktury, tym razem ręcznie. Nie tak powinno to wyglądać ...

  • Lubię to 1
Link to postu

Dzień dobry;

Również mam podobnie. U mnie system nie wysłał ponad 150 faktur. Po najechaniu na ikonę koperty w zakładce Faktury, pojawiał się komunikat, że email niewysłany, niepoprawny adresat lub zakolejkowany do wysłania z datą i godziną też jak Pan Zenon z datą 30 kwietnia 2024 o godzinie  4:53.  Musiałem niewysłane faktury wysyłać ręcznie do tego wpisując każdemu adres mailowy i pomimo tego zdarzały się ponownie sytuację, że nie faktura nie chciała się wysłać, a mianowicie wyświetlały komunikaty jak powyżej. 

Link to postu

Dzień dobry Panie Kamilu,

Nie wiem jak u innych użytkowników, ale u mnie problem z wysyłką faktur to nie jest problem z tylko ostatnich dni. Praktycznie nie ma miesiąca, abym nie musiał ręcznie uzupełniać e'mail klienta, pomimo że jest on wpisany w jego danych i w danych faktury cyklicznej. Kiedyś pisałem o tym na forum.

Poza tym, wczoraj otrzymałem zapytanie od klienta o fakturę. Po sprawdzeniu okazało się, że ma status wysłany 30 kwietnia ... . I co teraz? Czy mam pisać do każdego klienta czy faktycznie otrzymał fakturę? Praktycznie 100 % pisanych przeze mnie faktur to faktury cykliczne i zakładam że system je wysyła. Wychodzi na to, że nie do końca tak jest.

Link to postu

Dzień dobry,

W dniu 9.05.2024 o 09:50, Zenon Liber napisał:

Dzień dobry Panie Kamilu,

Nie wiem jak u innych użytkowników, ale u mnie problem z wysyłką faktur to nie jest problem z tylko ostatnich dni. Praktycznie nie ma miesiąca, abym nie musiał ręcznie uzupełniać e'mail klienta, pomimo że jest on wpisany w jego danych i w danych faktury cyklicznej. Kiedyś pisałem o tym na forum.

Poza tym, wczoraj otrzymałem zapytanie od klienta o fakturę. Po sprawdzeniu okazało się, że ma status wysłany 30 kwietnia ... . I co teraz? Czy mam pisać do każdego klienta czy faktycznie otrzymał fakturę? Praktycznie 100 % pisanych przeze mnie faktur to faktury cykliczne i zakładam że system je wysyła. Wychodzi na to, że nie do końca tak jest.

Panie Zenonie,

Dziękuję za przesłanie uwag. Jeżeli adres email jest wpisany w kartotece klienta to jest również na wystawionym dokumencie.

Status wysyłki oznacza, że serwer odebrał wiadomość (i nie zwrócił komunikatu o odrzuceniu). Co dalej zrobi z wiadomością, na to już nie mamy wpływu. 

 

W dniu 9.05.2024 o 10:12, Marlena Szadek napisał:

Zgadzam się, myślę że warto byłoby zastanowić się nad potwierdzeniem dostarczenia @ z fakturą. Na ten moment jest tylko info o wysłaniu. Jest możliwość dopisania tego do ,,listy życzeń" ?

Pani Marleno,

W sumie jak wyżej wspomniałem, status wysłania oznacza też odebranie przez serwer odbiorcy wiadomości. Jeżeli zostanie odrzucona (np. przepełniona skrzynka, brak adresu, itp.) to odpowiednio zmienimy status wysyłki. 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...