Adam Doba 0 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w Błędy w wysyłce maili Dzień dobry. Dla faktur cyklicznych mam ustawioną automatyczną wysyłkę e-mail do klienta oraz kopię do mnie. W tym miesiącu dzieją się jakieś dziwne rzeczy... do niektórych klientów faktury poszły nawet po 3 razy a wg stanu powiadomień nie wysłało się aż 28 wiadomości, z którymi nigdy wcześniej nie było problemu. Link to postu
Zenon Liber 1 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w Błędy w wysyłce maili Dzień dobry, mam podobnie. U mnie system nie wysłał kilkudziesięciu faktur. Po najechaniu na ikonę koperty w zakładce Faktury, pojawia się komunikat "email niewysłany - niepoprawny adresat" (jest poprawny) lub "zakolejkowany do wysłania" z datą i godziną 30 kwietnia 2024 4:53. Ogólnie 46 faktur jest zakolejkowanych na godzinę, która już minęła i 24 faktury z opisem "email niewysłany - niepoprawny adresat" po mimo, że adresat jak najbardziej jest poprawny. Próbuję wybrnąć z tego, jeszcze raz wysyłając faktury, tym razem ręcznie. Nie tak powinno to wyglądać ... 1 Link to postu
Tomasz Piętka 1 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w Błędy w wysyłce maili Podbijam, z ponad 30 maili 9 komunikatów o błędnej wysyłce. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w Błędy w wysyłce maili Dzień dobry, Dziękuję za przesłanie zgłoszeń. Zweryfikujemy je. Jeżeli dana wiadomość nie została wysłana to proszę o ponowną wysyłkę z poziomu opcji dokumentu. Link to postu
Jakub Wielgus 0 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w Błędy w wysyłce maili Dzień dobry; Również mam podobnie. U mnie system nie wysłał ponad 150 faktur. Po najechaniu na ikonę koperty w zakładce Faktury, pojawiał się komunikat, że email niewysłany, niepoprawny adresat lub zakolejkowany do wysłania z datą i godziną też jak Pan Zenon z datą 30 kwietnia 2024 o godzinie 4:53. Musiałem niewysłane faktury wysyłać ręcznie do tego wpisując każdemu adres mailowy i pomimo tego zdarzały się ponownie sytuację, że nie faktura nie chciała się wysłać, a mianowicie wyświetlały komunikaty jak powyżej. Link to postu
Marlena Szadek 0 Napisano 30 Kwietnia Udostępnij Napisano 30 Kwietnia w Błędy w wysyłce maili Ten sam problem. System nie wysłał lub nie mam informacji, że wysłał ponad 400 faktur. Ponowna wysyłka nic nie zmienia. Ogarnijcie to, bo trwa to już pół dnia ! Link to postu
Małgorzata Pawłowska 0 Napisano 2 Maja Udostępnij Napisano 2 Maja w Błędy w wysyłce maili U mnie również to samo. Kiedy problem zostanie rozwiązany? Link to postu
Biuro Rachunkowe Ponitax 4 Napisano 7 Maja Udostępnij Napisano 7 Maja w Błędy w wysyłce maili I u mnie to samo. Czy ten problem został namierzony i kiedy będzie aktualizacja? Link to postu
Czesław Liebert 0 Napisano 8 Maja Udostępnij Napisano 8 Maja w Błędy w wysyłce maili Ta sama sytuacja u mnie. 30 kwietnia wystawiłem fakturę i wysłałem, a tu dziś się okazało, że klient jej nie dostał. W systemie błąd: niepoprawny adresat. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 9 Maja Udostępnij Napisano 9 Maja w Błędy w wysyłce maili Szanowni Państwo, W ostatnich dniach pojawiały się problemy z wysyłką części wiadomości, w tym przy fakturach cyklicznych. Problem został rozwiązany. Przepraszamy za niedogodności. Link to postu
Zenon Liber 1 Napisano 9 Maja Udostępnij Napisano 9 Maja w Błędy w wysyłce maili Dzień dobry Panie Kamilu, Nie wiem jak u innych użytkowników, ale u mnie problem z wysyłką faktur to nie jest problem z tylko ostatnich dni. Praktycznie nie ma miesiąca, abym nie musiał ręcznie uzupełniać e'mail klienta, pomimo że jest on wpisany w jego danych i w danych faktury cyklicznej. Kiedyś pisałem o tym na forum. Poza tym, wczoraj otrzymałem zapytanie od klienta o fakturę. Po sprawdzeniu okazało się, że ma status wysłany 30 kwietnia ... . I co teraz? Czy mam pisać do każdego klienta czy faktycznie otrzymał fakturę? Praktycznie 100 % pisanych przeze mnie faktur to faktury cykliczne i zakładam że system je wysyła. Wychodzi na to, że nie do końca tak jest. Link to postu
Marlena Szadek 0 Napisano 9 Maja Udostępnij Napisano 9 Maja w Błędy w wysyłce maili Zgadzam się, myślę że warto byłoby zastanowić się nad potwierdzeniem dostarczenia @ z fakturą. Na ten moment jest tylko info o wysłaniu. Jest możliwość dopisania tego do ,,listy życzeń" ? Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano Czwartek o 07:49 Udostępnij Napisano Czwartek o 07:49 w Błędy w wysyłce maili Dzień dobry, W dniu 9.05.2024 o 09:50, Zenon Liber napisał: Dzień dobry Panie Kamilu, Nie wiem jak u innych użytkowników, ale u mnie problem z wysyłką faktur to nie jest problem z tylko ostatnich dni. Praktycznie nie ma miesiąca, abym nie musiał ręcznie uzupełniać e'mail klienta, pomimo że jest on wpisany w jego danych i w danych faktury cyklicznej. Kiedyś pisałem o tym na forum. Poza tym, wczoraj otrzymałem zapytanie od klienta o fakturę. Po sprawdzeniu okazało się, że ma status wysłany 30 kwietnia ... . I co teraz? Czy mam pisać do każdego klienta czy faktycznie otrzymał fakturę? Praktycznie 100 % pisanych przeze mnie faktur to faktury cykliczne i zakładam że system je wysyła. Wychodzi na to, że nie do końca tak jest. Panie Zenonie, Dziękuję za przesłanie uwag. Jeżeli adres email jest wpisany w kartotece klienta to jest również na wystawionym dokumencie. Status wysyłki oznacza, że serwer odebrał wiadomość (i nie zwrócił komunikatu o odrzuceniu). Co dalej zrobi z wiadomością, na to już nie mamy wpływu. W dniu 9.05.2024 o 10:12, Marlena Szadek napisał: Zgadzam się, myślę że warto byłoby zastanowić się nad potwierdzeniem dostarczenia @ z fakturą. Na ten moment jest tylko info o wysłaniu. Jest możliwość dopisania tego do ,,listy życzeń" ? Pani Marleno, W sumie jak wyżej wspomniałem, status wysłania oznacza też odebranie przez serwer odbiorcy wiadomości. Jeżeli zostanie odrzucona (np. przepełniona skrzynka, brak adresu, itp.) to odpowiednio zmienimy status wysyłki. Link to postu
Polecane posty