Skocz do zawartości

Sprzedaż wg asortymentów wg kategorii


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Kacper Panek,

Polecane posty

Dzień dobry,

w Subiekcie Nexo mam stworzone 4 kategorie dla dokumentów sprzedaży (sprzedaż stacjonarna, sprzedaż b2b, sprzedaż internetowa i sprzedaż targowa). Aktualnie, żeby zebrać dane sprzedaży w każdej kategorii, muszę wygerować 4 raporty i każdy oddzielnie zapisać, a potem wkleić do arkusza controlingowego w Excelu.

Czy istnieje sposób, żeby do raportu Sprzedaż wg asortymentu dodać kategorię dokumentu i grupować asortyment wg kategorii? Ewentualnie czy jest jakiś prosty sposób na stworzenie własnego raportu?

Link to postu

Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź!

 

Faktycznie wydawało mi się, że taka opcja była ogłaszana (a nie zauważyłem, że nie zaktualizowałem Subiekta do wersji 50, więc jej nie widziałem :))

 

Czy są dostępne jakieś poradniki/instruktaże w zakresie pisania zapytań do raportów, czy tutaj już trzeba szukać pomocy programisty?
 

Link to postu

Funkcjonalność opiera się o języki SQL i LINQ – zapewne w internecie można znaleźć poradniki dotyczące tworzenia zapytań, natomiast firma InsERT nie ma gotowych tutoriali w tym zakresie. Oczywiście można się opierać o przykład przedstawiony w pierwszym z przesłanych artykułów.

 

Dodam, że opis struktury bazy danych InsERT nexo dostępny jest w SDK:

a w razie problemów z przygotowaniem odpowiednich zapytań można skorzystać z pomocy naszych serwisantów:

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...