Skocz do zawartości

Archiwizacja zbiorcza - podano nieprawidłowe dane dostępowe do serwera SQL

Polecane posty

17 minut temu, Kacper Panek napisał:

Komunikat świadczy o rozbieżności pomiędzy wersją podmiotu Biura nexo a wersją bazy danych wskazanej jako wzorzec. W tym przypadku zalecam aktualizację podmiotów do najnowszej wersji:

Zaktualizowałem podmiot do nowej wersji jednak podczas próby podłączenia bazy w Biurze mam komunikat:

image.png.11fe6d74f641b7219a2f68a3feb8b8ef.png

Link to postu

Dzień dobry,

czy problem z archiwizacją występuje dla wszystkich podmiotów, czy jedynie niektórych?

 

W dniu 8.05.2024 o 14:39, Krzysztof Lasko napisał:

Zaktualizowałem podmiot do nowej wersji jednak podczas próby podłączenia bazy w Biurze mam komunikat:

image.png.11fe6d74f641b7219a2f68a3feb8b8ef.png

Czy wskazany podmiot nie jest w trybie "tylko do odczytu"?

Link to postu
4 minuty temu, Kacper Panek napisał:

Dzień dobry,

czy problem z archiwizacją występuje dla wszystkich podmiotów, czy jedynie niektórych?

Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, musiałbym sprawdzać po kolei wszystkie podmioty.

5 minut temu, Kacper Panek napisał:

Czy wskazany podmiot nie jest w trybie "tylko do odczytu"?

A jak to sprawdzić?

Link to postu
37 minut temu, Krzysztof Lasko napisał:

Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, musiałbym sprawdzać po kolei wszystkie podmioty.

W tym celu można zaznaczyć połowę podmiotów i spróbować przeprowadzić operację. Jeżeli się nie uda to, proszę zaznaczyć połowę podmiotów biorących udział w poprzednim teście i znów spróbować przeprowadzić operację. Proces można powtórzyć kilkukrotnie w zależności od liczby klientów. Nie pozwoli to na sprawdzenie każdego z podmiotów, ale jeżeli któraś z prób przebiegnie poprawnie, to będzie wiadomo, że problem nie jest globalny.

 

41 minut temu, Krzysztof Lasko napisał:

A jak to sprawdzić?

Jeżeli podmiot jest w trybie tylko do odczytu, to zostanie Pan o tym poinformowany po uruchomieniu go w programie księgowym, w momencie logowania.

Link to postu
16 godzin temu, Kacper Panek napisał:

W tym celu można zaznaczyć połowę podmiotów i spróbować przeprowadzić operację. Jeżeli się nie uda to, proszę zaznaczyć połowę podmiotów biorących udział w poprzednim teście i znów spróbować przeprowadzić operację. Proces można powtórzyć kilkukrotnie w zależności od liczby klientów. Nie pozwoli to na sprawdzenie każdego z podmiotów, ale jeżeli któraś z prób przebiegnie poprawnie, to będzie wiadomo, że problem nie jest globalny.

Udało mi się przeprowadzić archiwizacja dla kilku wybranych podmiotów. Będę próbował ustalić, który podmiot powoduje błąd.

16 godzin temu, Kacper Panek napisał:

Jeżeli podmiot jest w trybie tylko do odczytu, to zostanie Pan o tym poinformowany po uruchomieniu go w programie księgowym, w momencie logowania.

Uruchomiłem Rachmistrza na wybranym podmiocie. Jednak podczas próby podłączenia bazy w Biurze Nexo problem dalej występuje.

Link to postu

Przeklikałem wszystkie podmioty i zweryfikowałem ustawienia SQL i teraz archiwizacja przebiega prawidłowo. Pozostaje jeszcze kwestia:

W dniu 8.05.2024 o 14:39, Krzysztof Lasko napisał:

Zaktualizowałem podmiot do nowej wersji jednak podczas próby podłączenia bazy w Biurze mam komunikat:

image.png.11fe6d74f641b7219a2f68a3feb8b8ef.png

 

Edytowane przez Krzysztof Lasko
Link to postu
3 godziny temu, Kacper Panek napisał:

Czy zarejestrowanie wzorca klienta obniża pulę podmiotów z posiadanej licencji?

Link to postu
W dniu 14.05.2024 o 14:33, Kacper Panek napisał:

Nie mam takiego okna:

image.png.f2f0ac98cdb23987bb3304765d43b0ba.png

Mam takie:

image.thumb.png.c51941c52e3b3358411f64bd759f1f87.png

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...