Skocz do zawartości

Obsługa numerów seryjnych towaru

Polecane posty

Witam Szanowne grono,

 

na etapie wdrażania Nexo Pro natrafiliśmy na niespodziewany problem - obsługa numerów seryjnych. Otóż nie potrafię poradzić sobie z poniższym scenariuszem stąd prośba o pomoc do doświadczonych użytkowników i administratorów Nexo:

 

1) mamy potrzebę wymuszenia dodawania numerów seryjnych (unikalnych) do każdej sztuki przyjmowanego towaru, np laptop. W systemie jest rozbicie na dostawy ale nie mogę wymusić na osobie przyjmującej towar aby było to uzupełnione, może przyjąć dokument i nie dodać numeru seryjnego.

2) sprawdzanie historii towaru po numerze seryjnym, jeżeli Klient przyniesie wspomnianego laptopa po jakimś okresie to chciałbym zweryfikować że ten unikalny numer seryjny był faktycznie sprzedany przeze mnie (bez potrzeby ręcznego przebijania się przez wszystkie faktury tego Klienta).

3) do powyższych działań wykorzystujemy skanery kodów kreskowych i chcielibyśmy aby dalej to tak wyglądało

 

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie dotyczące rozwiązania tego problemu.

Edytowane przez Wojciech Mioduszewski
Link to postu

Dziękuję za pomoc, rozumiem że problem jest bardziej skomplikowany niż mi się wydawało.

 

To może coś łatwiejszego.

 

Czy w trakcie wykonywania przyjęcia towaru i wprowadzenia numerów seryjnych w kodach dostawy można okno tak zmodyfikować żeby umożliwić pracę z czytnikiem kodów kreskowych w sposób optymalny ?

 

nexo_kod_dostawy.jpg

 

Teraz wczytanie kodu kreskowego nie wystarcza aby automatycznie przejść do wprowadzania kolejnego kodu dostawy, muszę jeszcze 3 x wcisnąć Enter. Przy 1200 numerach seryjnych to prawdziwy problem. Nie jest potrzebna obsługa terminów ważności.

 

Czy przy sprzedaży istnieje możliwość wyboru kodu dostawy poprzez wczytanie go skanerem ? Jak to osiągnąć ?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Link to postu

Witam,

 

Dnia 12.01.2017 at 16:02, Wojciech M. napisał:

1) mamy potrzebę wymuszenia dodawania numerów seryjnych (unikalnych) do każdej sztuki przyjmowanego towaru, np laptop. W systemie jest rozbicie na dostawy ale nie mogę wymusić na osobie przyjmującej towar aby było to uzupełnione, może przyjąć dokument i nie dodać numeru seryjnego.

2) sprawdzanie historii towaru po numerze seryjnym, jeżeli Klient przyniesie wspomnianego laptopa po jakimś okresie to chciałbym zweryfikować że ten unikalny numer seryjny był faktycznie sprzedany przeze mnie (bez potrzeby ręcznego przebijania się przez wszystkie faktury tego Klienta).

3) do powyższych działań wykorzystujemy skanery kodów kreskowych i chcielibyśmy aby dalej to tak wyglądało

 

 

Ad.1/3

Program Subiekt Nexo nie posiada możliwości przypisywania unikalnych numerów seryjnych per sztuka asortymentu. Jedyne co jestem w stanie w tym momencie przekazać to informacja, że do wersji 15 zostanie wprowadzona funkcjonalność automatcznego nadawania kodów dostaw per partia. Może ta funkcjonalność w jakimś stopniu będzie pomocna.

Ad.2
W tym momencie jestem w stanie zaproponować raport „Historia dostawy o podanym kodzie” . Jeśli zestawienie miało by tyczyć się pytania numer 1, niestety chwilowo nie posiadamy żadnego zestawienia które mogło by pomóc.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...