przcal 0 Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 w Brak odbioru transakcji Sello 1.17.2 od 20.02.2015 Witam, od 20.02.2015 mniej więcej od godziny 17.00 Sello przestało pobierać transakcje na jednym z naszych kont. Od tamtej pory doszło około 100 transakcji, które nie schodzą przez system sello. Nie były zmieniane żadne parametry. Nie byłoby to na tyle dziwne jakby nie działało pobieranie transakcji na drugim koncie allegro, gdzie normalnie wszystko chodzi. Gdzie tutaj szukać problemu? Dodam że program staje na aktualizacji danych klientów. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 w Brak odbioru transakcji Sello 1.17.2 od 20.02.2015 Czy ktoś nie zmienił ustawień pobierania na - pobieraj dane tylko z bieżącego konta i Sello jest akurat ustawione na to drugie konto? Próbowałeś pobierać naprzemiennie pełne i niepełne dane? Restart kompów z Sello? Sprawdź w mailach czy nie masz jakiś dziwnych danych klienta? Błędy w raporcie? Lista porad - punkt 1.7 lub FAQ Bartka... Nic mi więcej nie przychodzi do głowy Cytuj Link to postu
przcal 0 Napisano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 w Brak odbioru transakcji Sello 1.17.2 od 20.02.2015 Pomogło przestawienie synchronizacji parametrów z domyślnych na wymuszone, i z powrotem. Niestety dzień w plecy. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.