Dzień dobry.
Bazując na ustawie SUP (single Use Plastic) - proszę o informację, czy firma Insert planuje wprowadzić w kartotekę produktu rozwiązanie, które pozwoli użytkownikowi oznaczyć produkty będące opakowaniem jednorazowym wykonanym z tworzywa sztucznego? Czy w planie rozwojowym będzie również uwzględniony sposób naliczanie tej opłaty ponieważ większość z tych 99% będących w obrocie jest sprzedawane w najmniejszej jednostce miary jako opakowanie (np. 50, 100, 1000szt) a opata zgodnie ustawą ma być naliczana na pojedynczą sztukę ? i na koniec czy będzie to realizowane osobną pozycją czy doliczane do ceny produktu. Będę wdzięczny za udzielenie informacji jeśli tak to kiedy planowane jest wprowadzenie takiego rozwiązania. Czy w przypadku gdy klient nie uiści tej opłaty u hurtownika i będzie ją pobierał od klienta końcowego to czy dla hurtownika jest planowany (w momencie wystąpienia takiego produktu na fakturze) dedykowany wzorzec wydruku z ,,informacją o obowiązku'' ??
Dziękuję za odpowiedź.