-
Liczba zawartości
124 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Micro Chip's Achievements
9
Reputacja
-
ZŁE DANE NABYWCY DO FAKTURY
Micro Chip odpowiedział Micro Chip → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
Osoba widniejąca jako nabywca istnieje jako klient z tymi właśnie danymi fakturowymi choć jest to klient OF zamiast firma, no i odbiorca też istnieje jako inny klient tym razem FI. Co do płatności to wszystko wskazuje na to, że poszła natychmiastowo zaraz po zakupie, bez żadnych problemów. -
Witam, w załączeniu screen problemu. Kolejny raz, co najmniej 3 na przestrzeni tygodnia przy próbie wystawienia faktury do transakcji okazuje się, że transakcja nie zaciągnęła prawidłowych danych nabywcy i podpina innego klienta. Na tym konkretnym przykładzie dane dostawy są zgodne tzn adres i nazwa firmy, ale przy danych nabywcy pomimo tego, że jest prawidłowy NIP i adres to nie ma nazwy firmy a pojawia się imie i nazwisko, które w ogóle nie widnieje w transakcji. I nie potrafię namierzyć klienta w systemie o prawidłowych danych jak w transakcji na allegro. Wygląda na to, że nie został utworzony. Co zrobić w takim wypadku, i dlaczego tak się dzieje? Pozdrawiam
-
Za długa nazwa odbiorcy w WzA (ponad 30 znaków) blokuje wygenerowanie etykiety
Micro Chip odpowiedział Micro Chip → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
Wczoraj oryginalna nazwa miała 45 znaków, i poprzednie też coś kolo tego. -
WItam, Jak obsługiwaliśmy wysyłkę poprzez WzA bezpośrednio na stronie Allegro to od czasu do czasu pojawiał się idiotyczny choć łatwy w rozwiązaniu problem. Mianowicie gdy nazwa odbiorcy była dłuższa niż 30 znaków to blokowane było zamówienie takiej przesyłki, trzeba było skrócić nazwę i wtedy wszystko grało. Bezsensowny kompletnie błąd, który nie potrzebnie jest wytykany dopiero sprzedającemu przy próbie nadania przesyłki, zamiast kupującemu w trakcie podawania swoich danych do transakcji. Teraz przez Sello Nexo od czasu do czasu pojawia się ten niewdzięczny problem i zauważyliśmy że rozwiązanie jest jednak trochę bardziej skomplikowane, bo wejście w poprawienie danych zajmuje więcej czasu niż w WzA, a poza tym co jest dość isotne system nie podpowiada tak jak narzedzie WzA ile znaków jest w danym momencie w nazwie i czy zmniejszyliśmy ich ilość do wymaganych max 30. Prosimy o poprawienie czegoś w tej kwestii, żeby wyświetlała się przynajmneij ilość znaków. A najlepiej żeby system kupującego ograniczał w ilości podawanych znaków a nie nas na ostatecznym etapie. Absurdalny pomysł, tym bardziej, że taki błąd pojawia się również wtedy gdy metodą dostawy jest punkt odbioru i na etykiecie nie ma potrzeby zmieszczenia za dlugiej nazwy odbiorcy, wiec po co komplikować życie sprzedającym? Pozdrawiam
-
Witam, Próbowaliśmy dodać przedstawiciela do istniejącego klienta. Wcześniej chcieliśmy zmienić już istniejącego na nowego przedstawiciela i pojawiał się problem: przypisane adresowi województwo nie należy do państwa tego adresu. Myśleliśmy że usunięcie istniejącego przestawiciela coś pomoże i po usunieciu go probowaliśmy dodać nowego a następnie zapisać. Niestety pojawia się wciąż ten sam problem, który nie ma nic wspólnego z dokonywaną próbą zmiany danych. W załączeniu screen ukazujący zarowno wspomniany problem jak i dane adresowe tego klienta na wszelki wypadek gdyby miało to jakiś związek. ALe błędów w Państwie czy województwie nie dostrzegamy, natomiast nawet gdyby to nie pojmujemy co ma jedno z drugim wspólnego aby tak skutecznie blokować dodanie nowego przedstawiciela. Będziemy wdzięczni za pomoc. Pozdrawiam
-
PROBLEM Z DRUKOWANIEM ETYKIETY PACZKOMATOWEJ W SELLO NEXO
Micro Chip odpowiedział Micro Chip → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
faktycznie, udało się, dziękuję -
PROBLEM Z DRUKOWANIEM ETYKIETY PACZKOMATOWEJ W SELLO NEXO
Micro Chip odpowiedział Micro Chip → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
Ale z drugiej strony po co w ogóle system przygląda się adresowi odbiorcy i z tego powodu blokuje możliwość generowania etykiety, kiedy metodą dostawy jest paczkomat, a jego adres jest prawidłowy ??🤨 -
PROBLEM Z DRUKOWANIEM ETYKIETY PACZKOMATOWEJ W SELLO NEXO
Micro Chip odpowiedział Micro Chip → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
Witam, pojawił się ponownie już ze 3 raz problem z drukowaniem etykiety paczkomatowej, ale błąd jest trochę inny niż powyższy. Brzmi on tak: SERWIS INPOST ZWRÓCIŁ BŁĄD -> ODBIORCA[0] > ADRES[0] > ulica: wymagane W załączeniu screen. Ulica jest podana jak widać, numer też. Ostatnio przy innej miejscowości mieliśmy taki problem z taką samą ulicą, z tym że napisana była w formie 3go Maja 13 i po usunieciu go cudem zalapało i problem zniknął tu natomiast przy próbach edycji tej nazwy nic nie pomaga, bo też nazwa jest pełna i co tu można zmienić. Ulica i numer przecież są. Nie rozumiemy błędu i nawet gdyby był to dlaczego pojawia się dopiero u sprzedającego ktory próbuje zrealizować transakcje i nie może mieć wiedzy na temat prawidłowości adresów, to powinno wyskakiwać po stronie kupującego w momencie wprowadzania danych które są błędne w odczuciu allegro, InPosta czy innego przewoźnika a nie na etapie końcowym utrudniając sprzedającym pracę. Prosimy o pomoc. Pozdrawiam -
BŁĄD - NIEPRAWIDŁOWY FORMAT NIP DLA NABYWCY (NIP ZAGRANICZNY)
Micro Chip odpowiedział Micro Chip → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
Ostatecznie udało się wystawić zarówno fakturę jak i wygenerować etykietę, więc jako tak błąd nie blokował transakcji, może tylko miał na celu informować że NIP jest nietypowy. W każdym razie nie było to oczywiste i trzeba było w kliencie wprowadzic w polu NIP ten właśnie nietypowy NIP i zignorować fakt, że system "krzyczał" że wprowadzony NIP jest nieprawidłowy. -
WItam, mamy problem z transakcją, w której dostawa jest na terenie Polski, ale dane fakturowe są z Malty, stąd pewnie program ma problem z formatem NIPu. Próba zmiany NIPu na NIP europejski tzn dodanie go w polu VATIN nic nie pomogło. Bo cały czas wyrzuca ten sam błąd. w załączeniu screen Co z tym należy zrobić, aby móc zrealizować transakcję? Pozdrawiamy i prosimy o pilną pomoc
-
PROBLEM Z DRUKOWANIEM ETYKIETY PACZKOMATOWEJ W SELLO NEXO
Micro Chip odpowiedział Micro Chip → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
Witam, znowu ten sam problem, paczkomat da się wyszukać przez stronę managera paczek wiec sam paczkomat ok. W załączeniu screen błędu wraz z adresem dostawy -> czyżby problem tkwił w tym, że kupujący podał numer przed ulicą?