Skocz do zawartości

Micro Chip

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    124
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Micro Chip's Achievements

9

Reputacja

  1. Nie, po tej zmianie udało się zapisać. Dziękujemy Co do wcześniejszego pytania to nie wiem jak województwa dodawane sa do programu, stąd woleliśmy tam nic nie zmieniać.
  2. Osoba widniejąca jako nabywca istnieje jako klient z tymi właśnie danymi fakturowymi choć jest to klient OF zamiast firma, no i odbiorca też istnieje jako inny klient tym razem FI. Co do płatności to wszystko wskazuje na to, że poszła natychmiastowo zaraz po zakupie, bez żadnych problemów.
  3. Nie rozumiem pytania jaki adres pojawia się na wybieranym przedstawicielu, ponieważ nie ma tam takiego pola czy opcji tylko miejsce na imie i nazwisko itp, a adres w kliencie w zakładce podstawowe jest taki jak w pierwszym screenie przesłanym wcześniej.
  4. Witam, w załączeniu screen problemu. Kolejny raz, co najmniej 3 na przestrzeni tygodnia przy próbie wystawienia faktury do transakcji okazuje się, że transakcja nie zaciągnęła prawidłowych danych nabywcy i podpina innego klienta. Na tym konkretnym przykładzie dane dostawy są zgodne tzn adres i nazwa firmy, ale przy danych nabywcy pomimo tego, że jest prawidłowy NIP i adres to nie ma nazwy firmy a pojawia się imie i nazwisko, które w ogóle nie widnieje w transakcji. I nie potrafię namierzyć klienta w systemie o prawidłowych danych jak w transakcji na allegro. Wygląda na to, że nie został utworzony. Co zrobić w takim wypadku, i dlaczego tak się dzieje? Pozdrawiam
  5. WItam, Jak obsługiwaliśmy wysyłkę poprzez WzA bezpośrednio na stronie Allegro to od czasu do czasu pojawiał się idiotyczny choć łatwy w rozwiązaniu problem. Mianowicie gdy nazwa odbiorcy była dłuższa niż 30 znaków to blokowane było zamówienie takiej przesyłki, trzeba było skrócić nazwę i wtedy wszystko grało. Bezsensowny kompletnie błąd, który nie potrzebnie jest wytykany dopiero sprzedającemu przy próbie nadania przesyłki, zamiast kupującemu w trakcie podawania swoich danych do transakcji. Teraz przez Sello Nexo od czasu do czasu pojawia się ten niewdzięczny problem i zauważyliśmy że rozwiązanie jest jednak trochę bardziej skomplikowane, bo wejście w poprawienie danych zajmuje więcej czasu niż w WzA, a poza tym co jest dość isotne system nie podpowiada tak jak narzedzie WzA ile znaków jest w danym momencie w nazwie i czy zmniejszyliśmy ich ilość do wymaganych max 30. Prosimy o poprawienie czegoś w tej kwestii, żeby wyświetlała się przynajmneij ilość znaków. A najlepiej żeby system kupującego ograniczał w ilości podawanych znaków a nie nas na ostatecznym etapie. Absurdalny pomysł, tym bardziej, że taki błąd pojawia się również wtedy gdy metodą dostawy jest punkt odbioru i na etykiecie nie ma potrzeby zmieszczenia za dlugiej nazwy odbiorcy, wiec po co komplikować życie sprzedającym? Pozdrawiam
  6. Witam, Próbowaliśmy dodać przedstawiciela do istniejącego klienta. Wcześniej chcieliśmy zmienić już istniejącego na nowego przedstawiciela i pojawiał się problem: przypisane adresowi województwo nie należy do państwa tego adresu. Myśleliśmy że usunięcie istniejącego przestawiciela coś pomoże i po usunieciu go probowaliśmy dodać nowego a następnie zapisać. Niestety pojawia się wciąż ten sam problem, który nie ma nic wspólnego z dokonywaną próbą zmiany danych. W załączeniu screen ukazujący zarowno wspomniany problem jak i dane adresowe tego klienta na wszelki wypadek gdyby miało to jakiś związek. ALe błędów w Państwie czy województwie nie dostrzegamy, natomiast nawet gdyby to nie pojmujemy co ma jedno z drugim wspólnego aby tak skutecznie blokować dodanie nowego przedstawiciela. Będziemy wdzięczni za pomoc. Pozdrawiam
  7. Ale z drugiej strony po co w ogóle system przygląda się adresowi odbiorcy i z tego powodu blokuje możliwość generowania etykiety, kiedy metodą dostawy jest paczkomat, a jego adres jest prawidłowy ??🤨
  8. Witam, pojawił się ponownie już ze 3 raz problem z drukowaniem etykiety paczkomatowej, ale błąd jest trochę inny niż powyższy. Brzmi on tak: SERWIS INPOST ZWRÓCIŁ BŁĄD -> ODBIORCA[0] > ADRES[0] > ulica: wymagane W załączeniu screen. Ulica jest podana jak widać, numer też. Ostatnio przy innej miejscowości mieliśmy taki problem z taką samą ulicą, z tym że napisana była w formie 3go Maja 13 i po usunieciu go cudem zalapało i problem zniknął tu natomiast przy próbach edycji tej nazwy nic nie pomaga, bo też nazwa jest pełna i co tu można zmienić. Ulica i numer przecież są. Nie rozumiemy błędu i nawet gdyby był to dlaczego pojawia się dopiero u sprzedającego ktory próbuje zrealizować transakcje i nie może mieć wiedzy na temat prawidłowości adresów, to powinno wyskakiwać po stronie kupującego w momencie wprowadzania danych które są błędne w odczuciu allegro, InPosta czy innego przewoźnika a nie na etapie końcowym utrudniając sprzedającym pracę. Prosimy o pomoc. Pozdrawiam
  9. Ostatecznie udało się wystawić zarówno fakturę jak i wygenerować etykietę, więc jako tak błąd nie blokował transakcji, może tylko miał na celu informować że NIP jest nietypowy. W każdym razie nie było to oczywiste i trzeba było w kliencie wprowadzic w polu NIP ten właśnie nietypowy NIP i zignorować fakt, że system "krzyczał" że wprowadzony NIP jest nieprawidłowy.
  10. WItam, mamy problem z transakcją, w której dostawa jest na terenie Polski, ale dane fakturowe są z Malty, stąd pewnie program ma problem z formatem NIPu. Próba zmiany NIPu na NIP europejski tzn dodanie go w polu VATIN nic nie pomogło. Bo cały czas wyrzuca ten sam błąd. w załączeniu screen Co z tym należy zrobić, aby móc zrealizować transakcję? Pozdrawiamy i prosimy o pilną pomoc
  11. Witam, znowu ten sam problem, paczkomat da się wyszukać przez stronę managera paczek wiec sam paczkomat ok. W załączeniu screen błędu wraz z adresem dostawy -> czyżby problem tkwił w tym, że kupujący podał numer przed ulicą?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...