Skocz do zawartości

Anna KLIMOWICZ

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Anna KLIMOWICZ's Achievements

  1. Jak poprawić błędy które wyskakują w Aukcje-trwające? Nie mogę synchronizować aukcji w których wyskakują błędy. Próbowałam zrobić to co jest zalecane tutaj (Zmiana opisu aukcji z poziomu sello w aukcjach trwających - strona 2 - Pomocna dłoń - Forum InsERT), jednak błędy nadal występują. Jestem w stanie zmienić EAN w zmianach zbiorczych podstawowych, jednak nie widzę gdzie mogę poprawić marke, model, serie, kod producenta. Co do ostatniego znalazłam taki screen tutaj na forum jednak, u mnie wygląda to jak na drugim zdjęciu. Przez popraw-specyficzne-ok nic się nie zapisuje.
  2. Jak to zrobić? Mam nowy produkt, którego nigdy wcześniej nie wystawiałam.
  3. Czy istnieje możliwość automatycznego uzupełniania lokalizacji, dostawy i zwrotu? Żeby za każdym razem nie trzeba było przeklikiwać? Widziałam wpis dotyczący przenoszenia opisu z subiekta, ale może coś się zmieniło od kwietnia? Pojawiła się już taka możliwość?
  4. Witam, trochę to zajęło ale wydaje się, że problem z tworzeniem dokumentu ZK w Subiekcie został rozwiązany.. ale po kolei co zrobiliśmy: nowy synchronizator został włączony zgodnie z instrukcją w ogłoszeniu (nigdy nie był używany w wersji beta), zgodnie z zaleceniami zmieniliśmy nazwę komputera na adres IP, w naszym wypadku była to zmiana z localhost (sello pracuje na tym samym komputerze na którym jest serwer bazodanowy). Ten krok rozwiązał problem z tworzeniem zamówień w subiekcie. Przestały wyskakiwać też błędy Serwer RPC jest niedostępny. Pojawił się natomiast kolejny problem. Po dłuższym okresie działania Sello (np. po nocy) pojawiał się następujący błąd: po czym uruchamiało się nowe okno Subiekta (po nocy potrafiło być ich 6) uaktualniliśmy Subiekta GT do najnowszej wersji tj. 1.66 SP1 HF2 (1.6605.12.4992) - w naszym przypadku przestały się otwierać kolejne kopie Subiekta rozwiązaliśmy kolejno wszystkie błędy z raportu, które pojawiły się po uruchomieniu nowego synchronizatora. Na tą chwilę w raporcie pojawiają się tylko dwa komunikaty o błędach, których na tą chwilę nie udało nam się rozwiązać: Będziemy wdzięczni za wszelkie sugestie jak sobie z nimi poradzić.
  5. Panie Bartku czy cos powstanie w najblizszym czasie jakas poprawka my ciągle mamy błąd serwera RPC
  6. mineło 20 minut i juz kolejnej nie chce tworzyć bład serwera RPC
  7. Zaraz po uruchomieniu Sello da sie wystawić z dolnej belki ZK - bład serwera pojawia sie po jakims czasie dopiero i dopiero pomaga ponowne włączenie sello
  8. 1 tak staruje nie sygnalizuje błędów 2 na tym samy komputerze poprzez nazwe komputera 3 subiekt uruchamia sie prawidłowo chociaż ostatnio strasznie muli
  9. Tworzenie w systemie sprzedaży dokumentu początkowego do transakcji 'Bing Królik Bing maskotka interaktywna, 30 cm 3514 (9251059800)': BŁĄD: Serwer RPC jest niedostępny. // treść skopiowana i usunięta
  10. generalnie cieżko chodzic po tym raporcie schodze na doł informuje za malo pamieci lub sello nie odpowiada
  11. przycisk Wyczyść raport nie powoduje wyczyszczenia raportu - raport nie jest pusty po ponownym wejsciu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...