Skocz do zawartości

Dominik Lipka

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Dominik Lipka's Achievements

1

Reputacja

  1. Dzięki za rzeczowe podejście - narzędzie jest rzeczywiście duże i spora rola Użytkownika i dobrego wdrożenia - ja walczę (przynajmniej koncepcyjnie) o dobre katalogowanie i składanie ofert prze osoby poruszające się mobilnie. Jest potrzebne zarówno od strony handlowej jak i dobrego zarządzania chociażby zapasami magazynowymi. Jeśli miałby to robić "operator" siedzący przy biurku jest o przeżycia - jakakolwiek mobilność handlowca jest problemem
  2. Generalnie Gestor Nexo przy każdej zdalnej formie jest uciążliwy - do tego już doszedłem - rozumiem że nic online nowego do tego systemu nie ma ?
  3. Program posiadam w wersji nie aktualizowanej od 2020 --> pytanie bardziej skierowane jest do Użytkowników czy przez ten czas cokolwiek dobrego z tym środowiskiem sie wydarzyło poza łataniem dziur i dostosowywaniem do ciągłych zmian w przepisach
  4. Nie ukrywam, że gdy tylko pojawił się Gestor nexo próbowałem na wszystkie sposoby wdrożyć go w firmie - ostało się tylko na obsłudze serwisu która "jakoś" działała Pytanie: czy przez ostatnie 3 lata cokolwiek w w pracy z Gestorem nexo jako CRM poprawiło się ? Czy osoby, które aktywnie korzystają z tego środowiska mogą powiedzieć, ze twórcy pozbyli się chorób wieku dziecięcego ? Wiem że to pytanie bardzo subiektywne i nie da się jednoznacznie odpowiedzieć - ale podpowiedzcie cokolwiek co pomogłoby mi w podjęciu decyzji - próbować kolejnego podejścia czy szkoda czasu ?
  5. Czy może ktoś z Was ma doświadczenie związane z użyciem Gestora do prowadzenia projektu (projekt rozumiany jako zrealizowanie oferty złożonej powiązanej zarówno z dostawa jak i montażem i wdrożeniem urządzeń, programowaniem itp.). W skrócie - składamy ofertę - jest ona zaakceptowana przez klienta a obejmuje np.: dostawę sterownika do maszyny powiązaniem z jego zamontowaniem i wdrożeniem (programowanie) . Klient ją akceptuje zmieniamy jej status jako w realizacji i w tym momencie trzeba sprawnie rozdzielić działania na poszczególne osoby , albo wskazać kierownika projektu który ogarnie resztę. Wiąże się to z: rozdzieleniem zadań pomiędzy pracowników rezerwacją zasobów rozliczeniem czasu pracy pod katem opłacalności wyceny i prawidłowości kalkulacji podliczeniem wszystkiego na koniec Podsumowując: czy ktoś z Was ma przetarte szalki w takim wykorzystaniu Gestora i może coś zasugerować ? Z góry dzięki za pomoc
  6. Uff ... kamie z serca .. bo już myślałem że coś jest ze mną nie tak ? a ta najbliższa "duża" wersja to kiedy ?
  7. Tak dokładnie - oferta jest wybrana zgodnie z wcześniejsza instrukcją . Niestety w krótkim opisie nie mam w ogóle zakładki odnoszącej się do pól oferty
  8. Tak własnie próbowałem i z autotekstów w szablonie działania mam tylko zakładkę "dokument" i nie mam tam możliwości wyciągnięcia specyfikacji towarowej. Jak to zrobić inaczej niż z wyświetlanej listy ? ma do wyboru masę towarów objętość ale nie listę asortymentu
  9. Często zdarza nam się przygotowywać oferty multiowalutowe. W praktyce oznacza to, że jeżeli oferta składa się z trzech pozycji asortymentu, to każda z nich może być oferowana w innej walucie (sytuacja, w której klient chce brać ryzyko walutowe na siebie lub po prostu rozlicza się w wielu walutach) Przy obecnym rozwiązaniu formularza oferty musimy zakładać kilka niezależnych ofert ponieważ nie jesteśmy w stanie w ramach jednej oferty użyć kilku walut / cenników Czy jest szansa aby chociaż dla każdego z wariantów oferty można było zadeklarować inną walutę ? Może istnieje na w obecnej wersji jakieś rozwiązanie pozwalające nam na wykonanie ww. operacji.
  10. Testuje rozwiązanie oparte na automatycznych zadaniach powiązanych z asortymentem. Będąc handlowcem chciałbym mieć dość przejrzystą informację nt tego zrobić. Jeśli loguję się przez Gestora ok mogę podejrzeć zawartość oferty. Zrobiłem jednak prosty test i rzuciłem okiem na "przypomnienie" z poziomi Insert Mobile w końcu bycie w drodze i korzystanie z appki to nic nadzwyczajnego ? Max co widzę to numer zadania i klienta powiązanego z nim. - jak mogę tworzyć zadanie żeby jego treść była bardziej użyteczna (handlowiec musi mieć podane na tacy w ramach czego ma się przypominać - załącznik w postaci oferty ? zawartość wariantu ?) jest jakaś możliwość aby to rozwiązanie było bardziej przyjazne ?
  11. A jak wyglądają plany na przyszłość ? Nie ukrywam że wiązanie z asortymentem nie jest zbyt wygodnym rozwiązaniem. Dziękuję za podpowiedź
  12. Czy jest możliwość zautomatyzowania pracy handlowców jeśli chodzi o przypomnienia związane z oferowaniem ? Co dokładnie potrzebuję: 1. Oferta trafia do Gestora i jest wysyłana do klienta do klienta - Oferta/Klient ma najczęściej z automatu przypisanego Opiekuna 2. Oferta możne mieć nadane "klauzule czasowe" - Termin realizacji / Obowiązuje do Czy jest do zrealizowania jakakolwiek forma automatycznego powiadomienia Opiekuna w jednym z ww terminów o konieczności kontaktu z klientem ? Może to być np. email z załączoną ofertą. Ręcznie możemy wpisać działanie , wysłać powiadomienie do opiekuna ale zależy mi na automatyzacji procesu
  13. Czy istnieje możliwość (bez tworzenia zewnętrznych zestawień/raportów) wygenerowania w Gestorze nexo zestawienia asortymentu użytego dla Zleceń serwisowych w danym okresie , z podziałem na zlecenia , klientów itp. ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...