Skocz do zawartości

Jerzy Kron

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Jerzy Kron's Achievements

0

Reputacja

  1. Poradziłem sobie tworzą importując mój dokument jako WZ, ale to takie trochę na około Funkcjonalność pozwalająca podpinać dodatkowe dokumenty we wzorcach powiązanych byłaby dość przydatna. Można by w ten sposób realizować drukowanie formularzy zwrotu dla konsumenta, instrukcje itp. Pozdrawiam
  2. Dzień dobry, Przypadek o którym pisałem dotyczy konkretnie Paragonu Imiennego. Dodałem na sztywno dokument do wzorca PI ale drukuje się on w ilości kopii takiej jak sam Paragon, a powinien tylko raz. Stworzyłem więc osobny wzorzec tylko z treścią dodatkowego dokumentu (zaimportowałem jako typ Notka). W jaki sposób poprawnie podpiąć go jako wzorzec powiązany z PI? W liście wyboru jest tylko kilka możliwych dokumentów: Gdyby podłączyć mój dokument jako wzorzec powiązany, mógłbym swobodnie określić ilość kopii oraz ewentualnie nie drukować tegoż dokumentu gdy nie jest to konieczne. Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam
  3. Dzień dobry, Stworzyłem własny wzorzec wydruku Zlecenia Serwisowego. Nie mogę znaleźć jednak w Stimulsofcie pól własnych, które chciałbym wykorzystać w wydruku. Czy mogę poprosić o podpowiedź gdzie się znajdują lub jak się do nich odwołać? Pozdrawiam
  4. Dzień dobry, W Subiekcie nexo mamy magazyn i obsługujemy sprzedaż. Ostatnio pomyślałem o wykorzystaniu Gestora do obsługi usług serwisowych. Przy dodawaniu asortymentu z magazynu do zlecenia Gestor nie tworzy automatycznie żadnego dokumentu wydania. Czy jest alternatywa dla ręcznego tworzenia RW po każdym dodaniu asortymentu do zlecenia? Czy można ustawić automatyczne tworzenie RW po zapisie poprawionego zlecenia z dodanym nowym asortymentem? Towary mogą być dodawane kilka razy w odstępach czasowych więc za każdym razem musiałoby się tworzyć RW. Pozdrawiam
  5. Dziękuję za odpowiedź, ten sposób znałem. Liczyłem, iż uda się podpiąć plik zewnętrzny. Pozdrawiam
  6. Witam Czy istnieje możliwość w Subiekcie Nexo PRO ustawienia automatycznego drukowania dodatkowego dokumentu, np. w formacie PDF, przy zapisie nowej faktury bądź paragonu? Coś na zasadzie własnego załącznika drukowanego z automatu podobnie jak WZ, KP. Pozdrawiam
  7. Panie Przemysławie, Próbowałem przez edytor wzorca, niestety nie mogę znaleźć miejsca w którym mógłbym zastąpić "Zamówienie od klienta FP" swoim tekstem.
  8. Dzień dobry, Dostosowałem sobie wzorzec dokumentu "FP - faktura proforma" do własnych potrzeb, z wyjątkiem tytułu. Nie mogę znaleźć miejsca w którym można zmienić tytuł dokumentu "Zamówienie od klienta FP" na mój własny "Proforma". W sekcji Tytuł zaznaczyłem opcję "nadpisz tytuł", niestety nie daje to oczekiwanego rezultatu. Proszę o wskazówkę jak to zmienić. Dziękuje i pozdrawiam.
  9. Panie Przemysławie, Dziękuje za odpowiedź. Co do pkt. 1 wiem, że sporo osób ma podobny problem. Kiedy można się spodziewać jakiejś zmiany? Ad. 2, program nie powiela także napisów, które nie są polami. Czy jest jakiś sposób na sklonowanie szablonów etykiet pomiędzy kartotekami?
  10. Dzień dobry, Pytanie 1: W Subiekcie Nexo stworzyłem odpowiedni szablon dla naklejek do asortymentu na dokumentach handlowych. Naklejki np. do PZ lub FZ drukują się bez problemu. Chciałbym natomiast mieć możliwość wyłączenia niektórych pozycji z dokumentu handlowego lub magazynowego przy wydruku naklejek. Przykładowo dla przyjętych 500 szt. w opakowaniu zbiorczym nie potrzebuję 500 szt. naklejek, ale już dla pozostałych pozycji w opakowaniach indywidualnych naklejki są potrzebne w ilości jak na PZ. W okienku druku naklejki pole "Zestaw danych nie jest aktywne". Czy jest jakieś rozwiązanie tej kwestii? Nie chciałbym przyjmować pozycji oddzielnie. Nie chciałbym drukować naklejek ręcznie dla każdej pozycji. Pytanie 2: Czy da się powielić szablon naklejki z jednej kartoteki do drugiej bez utraty układu pól? Stworzyłem szablon dla kartoteki "Asortyment na dok handlowych" ale dokładnie taki sam chciałbym, mieć w innych kartotekach. Tworzenie ręcznie identycznych szablonów w kilku kartotekach jest dość mozolne. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
  11. Dziękuję za wszystkie porady, dzięki nim udało się doprowadzić do obsłużenia transakcji z Allegro przez wersje testowe Sello i Subiekt. Jest oczywiście sporo to podregulowania, ale mechanizm zadziałał. Pozdrawiam
  12. Dziękuję za szybką odpowiedź. Po wymuszeniu pobrania kategorii pojawiły się one do wyboru w oknie aukcji. Teraz utknąłem na polach "ZWROTY REKLAMACJE GWARANCJE". Na koncie Allegro te parametry są ustawione. Nie mogę jednak ich wybrać w Sello, listy są puste. Próbowałem przeszukać bazę w programie serwisowym wg podpowiedzi z wątku https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/11894-zwroty-reklamacje-gwarancje-gdzie-ustawić/&page=0 ale nie nie daje się podpiąć bazy, zgłasza błąd zajęcia przez inny proces. Pozdrawiam
  13. Dzień dobry Od kilku dni zaczynam zapoznawać się z Sello, w tym celu zainstalowałem wersje testową i połączyłem z Subiektem GT. Sello widzi towary z Subiekta, łączy się z kontem Allegro. Problem pojawia się gdy chcę wystawić aukcję lub stworzyć szablon. Nie mogę wybrać kategorii gdyż lista jest pusta, po ręcznym wpisaniu pojawia się komunikat, że jest to nieprawidłowy numer. Puste są również inne listy tj. kraj, województwo itp. Zapewne czegoś nie ustawiłem prawidłowo lub coś nie jest do końca powiązane. Byłbym wdzięczny za podpowiedź jak sobie z tym poradzić, co poprawić. Dziękuje i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...