Skocz do zawartości

Maja Kowalska

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Maja Kowalska's Achievements

3

Reputacja

  1. Konto allegro mielismy na chwile zablokowane w sobote, ale doslownie w ciagu godziny nam odblokowali i juz wszystko jest ok
  2. Witam Loguje sie jak zawsze na konto szefa i od dwoch dni wyskakuje mi wiadomosc po probie wyslania aukcji : Nie masz wymaganych uprawnień, aby wystawić ofertę (konto użytkownika zablokowane). co moze byc powodem ? juz autoryzowalam konto nawet poprzez allegro ale nic nie dalo Z gory dziekuje za pomoc Panie Bartoszu <3
  3. Dzień dobry Panowie, Mamy pytanie odnośnie zakładki towary w sello. Mianowicie, sello nam ich nie synchronizuje. Produkty które są już wystawione, nadal widnieją w zakładce towary jako niewystawione. Dodatkowo, przy próbie powiązania produktów z towarem za pomocą zmian zbiorczych, występuje błąd taki jak na zrzucie poniżej. Jest na jakaś rada? Będziemy wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiamy, Dziewczyny z Laroxy
  4. Dziękujemy Panie Bartoszu za szczegółową odpowiedź. Tak zrobimy. Jeśli wszystko dobrze pójdzie baza powinna dotrzeć jutro wieczorem. Życzymy Panu Wesołych Świąt.
  5. W sumie to taki sam jak wcześniej. Pana polecenie pomogło, ale na krótką metę. Aukcje trwające były aktualizowanie kilka razy, mimo to ich ilość nadal nie zgadza się z tym co jest na Allegro. Co więcej, sello przy każdym, nawet najmniejszym poleceniu, dosłownie wariuje. Przykładowo, przy próbie powiązania jednej aukcji z towarem, znikło wszystko z zakładki trwające. Znowu zastosowałyśmy Pańskie polecenie, pomogło, ale nie na długo. Po próbie posegregowania aukcji po ilości magazynowej, sello zacina się na długą chwilę (zasadniczo to zacina się przy byle jakim działaniu), a potem jak już się namyśli, wszystko znika z zakładki trwające. Tak samo się dzieje przy innych czynnościach. Przy czym, tak jak wcześniej, nie da się przerzucić na tą zakładkę z innej, np. z zakończonych lub przygotowanych.
  6. Panowie, czy możemy dostać kontakt do jakiegoś kompetentnego informatyka, który podejmie się naprawy naszego sello, tak aby dało się z niego korzystać na porządku dziennym? Dzień w dzień występują problemy, które skutecznie utrudniają korzystanie z tego programu. ? Współpracująca z Wami firma Altcom poddała się i nie zamierza nic więcej robić w tym temacie. Zaczyna się to robić irytujące. Wysyłamy do Was naszą bazę w celu przebadania jej.
  7. Bardzo dziękujemy Panie Bartoszu za pomoc i cierpliwość. Usunięcie znaków pomogło.?
  8. Panowie,p rosimy o pomoc , od kilku dni nie da się korzystać z programu.?
  9. Zrobiłyśmy tak jak Pan poradził i nie pomogło. Wystąpił następujący błąd.
  10. Ma Pan jeszcze jakieś rady odnośnie naszego problemu?
  11. Polecenie zostało skopiowane w całości, tylko nie wszystko zostało ujęte na zrzucie. Spróbowałyśmy jeszcze raz rano, no i niby polecenie weszło, ale nie spowodowało to żadnych zmian. Liczba zmienionych wierszy wynosi 0. Na koncie danego użytkownika nadal występuje problem. Może zrobiłyśmy coś nie tak?
  12. Bardzo dziękujemy za pomoc. Niestety przy próbie wykonania powyższego polecenia pojawił się błąd taki jak na zrzucie. Imię użytkownika próbowałyśmy już wpisać na różne sposoby.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...