Skocz do zawartości

Karol Partyka

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Karol Partyka's Achievements

1

Reputacja

  1. Taki dokładnie zapis pokazuje się w raporcie: Ponowne pobieranie zamówienia "b1c9c742-6395-11eb-9740-19582be6ecc3" użytkownika "Client:77863***" z konta xyz na Allegro.pl (Polska): Dostawa do paczkomatu wymaga podania jego numeru. Prawdopodobnie wcześniejszy zapis klienta nie powiódł się - sprawdź szczegóły zapisu klienta. Jest on wymagany do zapisania transakcji. Wpisując ten numer zamówienia, pokazuje się na Allegro, natomiast u Klienta w zakładce Transakcje nie ma już tego, jest pusto. Klient jest pobrany, natomiast transakcja nie.
  2. Od kilku dni pojawiają się takie raporty: Zapisywanie zamówienia "tutaj numer zamówienia" użytkownika "xyz" z konta "abc" na Allegro.pl (Polska): Dostawa do paczkomatu wymaga podania jego numeru. Prawdopodobnie wcześniejszy zapis klienta nie powiódł się - sprawdź szczegóły zapisu klienta. Jest on wymagany do zapisania transakcji. Transakcja nie jest widoczna w zakładce Klienci-transakcje. Co w takim przypadku?
  3. Witam serdecznie, prosiłbym o pomoc przy projektancie raportów. Gdzie mogę ustawić go tak, aby każda lista magazynowa była na osobnej stronie (A6) oraz dodatkowo co bardzo ważne - wydruk był ułożony poziomo (według dłuższego boku strony A6). Z góry dziękuję za pomoc!
  4. Dzień dobry, czy istnieje jakiś sposób na zintegrowanie/skonfigurowanie Sello tak aby tworzyło przesyłki do Paczka w Ruchu? Nie chodzi mi o tworzenie paczek w menagerze Paczki w Ruchu na podstawie wygenerowanego z sello pliku .csv czy .xml tylko o odwrotne działanie gdzie to w Sello tworze listy przewozowe.
  5. Podłączyliśmy to samo konto pocztowe do Sello ustawiając je jako domyślne, wiadomości pobrały się.
  6. Problem został zgłoszony administratorowi poczty. Czekamy na odpowiedź.
  7. Każdy podmiot posiada inny adres mailowy. Baza pobiera wiadomości właściwe dla danego podmiotu, nie pobiera wiadomości z innej bazy. Nowych również nie pobiera. Wiadomości te widoczne są w panelu poczty przez przeglądarkę.
  8. Niestety zaznaczenie tej opcji nie zmieniło nic i Sello nadal nie pobiera wiadomości. Na każdym podmiocie poczta przychodząca to poczta.webio.pl jeśli o to chodzi. Ta opcja również była odznaczona wcześniej na wszystkich kontach jak jeszcze wszystko działało.
  9. Wszystkie podmioty mają pocztę na webio. Tam gdzie działa, wiadomości przychodzą do Sello, natomiast w przeglądarce na skrzynce tych wiadomości nie ma.
  10. W załączniku screen z sello z wyłączeniem wszystkich filtrów oraz screen poczty otworzonej w przeglądarce z dnia dzisiejszego. Ponadto, wchodząc w Sello na klienta, który dokonał transakcji, pojawia się tylko wiadomość wysłana, która jest automatycznie wysyłana np. po zarejestrowaniu płatności. Nie ma wiadomości, że kupujący dokonał zakupu itp. jak zawsze miało to miejsce. W dolnej belce nie pojawia się, która wiadomość jest pobierana, ponieważ ona po sekundzie zaświeca się na zielono. Do Sello podpiętych jest kilka podmiotów, jeden z nich pobiera pocztę normalnie, niektóre z nich nie pobierają od soboty, niektóre od poniedziałku od godziny około 7-8 rano.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...