Skocz do zawartości

Sławomir Wróbel

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Sławomir Wróbel's Achievements

2

Reputacja

  1. Problem rozwiązany, winowajcą nie jest Sello ani Windows ... tylko Subiekt. Poprawka do wersji 1.58 HF1nie zainstalowała się właściwie. Co ciekawe tylko na jednym stanowisku. Ponowna instalacja Sello nie pomogła, natomiast ponowna instalacja Subiekta naprawiła problem.
  2. Dzień Dobry, dziś od godzinnych porannych jedno ze stanowisk Klienckich odmówiło współpracy z Sello. Transakcje się ściągają, aktualizacja stanów działa, paczki się tworzą i dokumenty wstępne które są generowane automatycznie, działa też grupowanie transakcji. W momencie tworzenia dokumentu końcowego generuje się błąd a w zasadzie trzy o identycznej treści Zmian konfiguracyjnych nie było.... z innych komputerów Klienckich Sello działa prawidłowo i generuje dokumenty końcowe, nieważne na jakim użytkowniku. Nieważne jakiego użytkownika zalogujemy do Sello na wspomnianym stanowisku i tak nie działa. W "parametrach" zakładce parametry połączenia z programem Subiekt, przy próbie testu połączenia równeiż wywala ten sam błąd. W piątek głębokim popołudniem aktualizował się Windows 10 i nie wiem czy to nie w tym problem bo coś weszło nie tak ... będę wdzięczny za sugestie i podpowiedzi.
  3. Dziękuję za odpowiedź ... Pobranie aukcji trwające zrobione ... jeszcze wczoraj próbowałem tak zrobić, kolejnym krokiem przeliczyć stany dla wszystkich ofert i wysłać allegro (lub poczekać, aż zrobi to Sello przy synchronizacji automatycznej) i nic to nie dało. Problem jest nadal i się pogłębia bo wraz z biegiem czasu rośnie nam rotacja na produktach i obecnie allegro i subiekt to już dwie różne prawdy. Problem nie dotyczy tylko jednej aukcja a w zasadzie wszystkich lub większości, których produkty zostały sprzedane w tradycyjny sposób. Natomiast faktycznie ciekawe jest to, że zmiany zbiorcze nie wchodzą na allegro ani z poziomu allegro.pl ani menagera i nie ważne czy robię to opcją dodaj/odejmij sztuki, czy też na sztywno z podaniem liczby. Zrzut: jaki to błąd? to wie (lub nie wie) tylko allegro.pl Proszę o podpowiedź innych forumowiczów czy to tylko na naszym koncie allegro czy to globalna "awaria" allegro??? Jeżeli Sello obecnie tylko monituje wysłanie zmiany (bez wyniku) to być może niektórzy użytkownicy nawet tego nie zauważyli tego przypadku
  4. Dzień Dobry, u mnie również nie działa aktualizacja stanów. Wykryte wczoraj (24.07) ok godz. 18.00. Stan w Subiekcie jest inny na aukcji jest inny (oczywiście u mnie zaznaczone checkbox - produkty do serwisu aukcyjnego). Nie były prowadzone żadne modyfikacja ani zmiany ustawień zarówno w Subiekcie ani w Sello ... co się stało nie wiem... Stan zmniejsza się tylko wtedy gdy sprzedaż jest za pośrednictwem serwisu allegro, natomiast jak sprzedamy ten sam produkt na miejscu lub w sklepie internetowym to stan w Subiekcie jest niższy o tą wartość a na aukcjach pozostaje bez zmian. Sello wysyła stan bez błędów i wygląda jakby allegro go przyjęło i naniosło zmianę ilości, jednak nawet po godzinie nic się nie zmienia. Generalnie przyjęcie towaru na magazyn, czyli podniesienie ilości również nie działa czyli sello niby wyśle a w rzeczywistości stan na allegro pozostaje bez zmian. Operacja "przelicz stany"' nic nie daje ... zmiany: oraz z serwisu: proszę o podpowiedzi ... w sumie to nie wiem czy całego tego ambarasu nie zrobiłem sam opcją przelicz stany .... czy to możliwe ? aha wszystko zaczęło się od tego jak na serwerze "wywaliło" Sello - samoczynnie ... po prostu monit że aplikacja przestała działać, jednak po ponownym uruchomieniu było ok nie zauważyłem niewłaściwego. Transakcje ściąga, listy przewozowe generuje, numery listów wysyła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...