//EDIT
Temat udało się rozwiązać. Dla osób z podobnym problemem:
Trzeba wejść w ustawienia > Zewnętrzny system sprzedaży > Import > Szczegóły importu i tam podać wszystkie nazwy dostawy DOKŁADNIE tak samo jak mamy w Subiekcie oraz oznaczyć checkbox o słowach kluczowych. U mnie nie działało przez napisanie "pobranie" w Sello, gdzie w Subiekcie miałem "Pobranie"
Dzień dobry,
mam mały problem z Sello, konkretnie z automatycznym wyborem odpowiedniego typu transakcji dla nowych transakcji.
Generalnie chodzi o to, że gdy dodaję zamówienie w Subiekcie i jest ono płatne z góry, to Sello do razu ustawia typ transakcji na płatne z góry, a sam koszt dostawy wrzuca w "obliczanie należności", przykład poniżej:
Zamówienie w Subiekcie:
Po stronie Sello:
Jak widać, pozycja Przesyłka DPD jest widoczna jako towar w zamówieniu w Subiekcie, natomiast w Sello znika z zawartości zamówienia i sama kwota przechodzi jako "+transport"
Chciałbym identyczny efekt uzyskać w przypadku wyboru Przesyłka DPD - pobranie, jednak za każdym razem wchodzi mi to do Sello jako pozycja na liście towarów, a "+transport" jest 0,00 no i oczywiście co najważniejsze istotne jest, aby typ transakcji z "płatne z góry" zmieniał się na "za pobraniem". Wybierając w zamówieniu w Subiekcie pobranie zmieniam płatność odpowiednio na "Kredyt - pobranie DPD".
Jeżeli chodzi o ustawienia w Sello to wygląda to tak:
Gdzie szukać rozwiązania?