Skocz do zawartości

Patryk Spychalski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Patryk Spychalski's Achievements

0

Reputacja

  1. W jaki sposób można dodać biblioteki do rozwiązania sferycznego aby nie trzeba było ich aktualizować po każdej aktualizacji Nexo? Obecnie mamy kilka własnych rozwiązań, które wymagają jedynie zmiany plików DLL aby w ogóle mogły łączyć się z Nexo, chyba że ja coś robię źle: Tworzę nowy projekt w Visual Studio Dodaję pliki dll z SDK pobranego z ftp.insert.com.pl Wszystko działa ok 👍 Wychodzi nowa wersja Nexo, wchodzę w projekt w VS, usuwam odwołania do plików dll starej wersji i dodaje powiązania do nowej wersji Niektóre zakupione programy, które działają na Sferze nie wymagają takich aktualizacji i działają z każdą wersją Nexo. Jak takie coś osiągnąć?
  2. Dzień dobry, mam pytanie odnośnie inwentaryzacji a dokładniej o jej raport i bilans końcowy. W ciągu roku wielokrotnie wprowadzałem tzw. szybką inwentaryzację. Na jej podstawie wygenerowany został szereg dokumentów PW i RW, których bilans zwiększył stan i wartość magazynu. Na koniec roku zrobiłem inwentaryzację za pomocą narzędzia inwentaryzacja, w wyniku której zmniejszył się stan i wartość magazynu. Moje pytanie jest następujące. Czy w raporcie końcowym dla urzędu powinienem wykazać obie formy inwentaryzacji i zbilansować ich wynik czy może inwentaryzacja robiona na koniec roku powoduje nieważność szybkiej inwentaryzacji? Wiem od Insertu, że nie da się połączyć tych dwóch sposobów inwentaryzacji w jeden dokument, ale bardziej chodzi mi o to jakie zebrać dokumenty i jak powinien wyglądać raport końcowy dla urzędu. Pozdrawiam
  3. Witam. W momencie, gdy do Sello wchodzą dwa zamówienia tego samego klienta, ale na różne dane, to i tak w każdym zamówieniu adres zostaje nadpisany na ten z najnowszego zamówienia. Z tego powodu również na fakturze pojawiają się niepoprawne dane klienta. Problem występuje tylko dla tych zamówień, dla których nie została jeszcze wystawiona faktura, jednak zdarza się, że klient robi raz za razem dwa zakupy - osobny na firmę i osobny na osobę fizyczną i wtedy pojawia się problem z danymi na fakturze. Czy jest na to jakieś rozwiązanie oprócz tworzenia osobnego kontrahenta do każdego zamówienia? Pozdrawiam.
  4. Po przemieleniu wczorajszych transakcji dzisiaj wszystko działa tak, jak powinno. Czasy póki co zostawiam bez zmian, gdyby coś było nie tak, to po prostu ustawię je dłuższe. Pojawił się jednak inny problem przy ZK wystawianych z automatu przez Sello. Mianowicie kiedy jest dodawany kontrahent, to pole Imię pozostaje puste, a w polu Nazwisko wpisuje i imię i nazwisko. Czy tylko u mnie tak się dzieje? Pozdrawiam.
  5. Podczas synchronizacji na dole nie ma żadnych innych zadań w trakcie, dopiero po wciśnięciu synchronizacji pojawia się tam pasek postępu przy Systemie sprzedaży. Puściłem już zapytanie i sytuacja podobna do wcześniej przeze mnie opisanej, jednak z tą ważną różnicą, że wchodzą również ZK z nowych transakcji, co wcześniej nie miało miejsca. Póki co zostawiam to, jak jest i zobaczę czy po tej synchronizacji wszystko będzie ok. Wielkie dzięki za podpowiedź, może kiedyś skorzystam. W tym jednak wypadku zbyt długo by to mieliło i wygodniej mi było wykonać zapytanie ? Natomiast jeśli chodzi o parametry Wysyłania i odbierania, to w zakładce System sprzedaży mam tam ustawione: Twórz/modyfikuj dokumenty co 1 min Synchronizuj towary co 2 min Importuj zamówienia co 1 min
  6. Dzień dobry. Mamy aktualnie w firmie problem z automatycznym wystawianiem dokumentów wstępnych w Subiekcie do transakcji z Sello. W Ustawienia -> Zewnętrzny system sprzedaży jako domyślny typ dokumentu jest zaznaczone ZK, a opcja Twórz automatycznie przy synchronizacji jest zaznaczona. Jednak mimo to transakcje nie pojawiają się z automatu w Subiekcie. Po ręcznej synchronizacji z poziomu Wyślij/Odbierz -> Subiekt Gt co prawda tworzą się ZK w Subiekcie, jednak są to transakcje jeszcze z nieszyfrowanym mailem klienta, więc co najmniej sprzed jakiś dwóch lat. Takich transakcji jest naprawdę dużo, więc przerwaliśmy synchronizację, żeby nie robić bałaganu w Subiekcie. Co ciekawe, wyszukując po nazwisku z ZK nie możemy w ogóle znaleźć odpowiadających im transakcji, w Sello i Managerze Sprzedaży i ciężko powiedzieć skąd one się tak naprawdę wzięły. Czy pominąłem jakąś ważną opcję przy synchronizacji transakcji? I dlaczego to nie dzieje się z automatu? Pozdrawiam.
  7. Witam forumowiczów Od jakiegoś czasu próbuję znaleźć opis struktury danych do Sello 1.32.1, jednak nigdzie nie mogę go znaleźć. W przypadku Subiekta wszystko bez problemu znalazłem w pomocy dołączonej do programu. W Sello nic takiego nie widzę. Znalazłem na tym forum jeden wątek, jednak jest on z 2014 i linki tam podlinkowane nie prowadzą do stron, do których powinny. Czy jest gdzieś aktualna dokumentacja do bazy danych Sello? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...