Skocz do zawartości

Janusz Tyburczy

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Janusz Tyburczy's Achievements

  1. Dziękuję za odpowiedź, ale nie mam problemu ze identyfikowaniem dekretów do usunięcia, tylko z usunięciem. Gdy zaznaczam, nawet jeden dekret i daje usuń to system usuwa ten dekret bardzo długo (bardzo długo nawet 20 min). Dodam, że różnice kursowe są zaksięgowane w dokumentach osobno, nie jest to zbiorczy dokument. Firma zainwestowała w program, aby ułatwić i usprawnić sobie prace, ale niestety system nie spełnia naszych oczekiwać.
  2. Jak szybko usunąć różnice kursowe? Usuwając dekrety system się zacina. Spółka dokonuje wiele operacji bankowych w obcych walutach więc jest ich bardzo wiele, a muszę niestety usunąć. Robiłam to zbiorczo, system sobie nie radzi, pojedynczo również. W systemie GT, nigdy nie było takiego problemu. Jak sprawdzić jakie operacje bankowe zostały dodane poza importem z wyciągu MT-940? Niestety, ale nie wiem dlaczego pojawiają mi się operacje bankowe które nie istnieją, a w kartotece mam zaznaczone, że nie można dodawać operacji bankowych ręcznie.
  3. Dzień dobry Proszę o informację jak dodać historyczne wpływy?
  4. Dzień dobry Potrzebuję wprowadzić do dekretu całą analitykę konta rozrachunki z pracownikiem, a jest ich bardzo dużo, Niestety nie chciałabym tego robić ręcznie. Przy wprowadzaniu bilansu jest możliwość opcji konta wskazanego poziomu, a na dekrecie nie mogę takiej opcji znaleźć, czy istnieje taka możliwość, albo przy wykorzystaniu pieczęci księgowej?
  5. Ad. pytanie 2 - kategoria księgowa wydaje mi się (na przykładzie operacji bankowych), że popraw opis księgowy/opisz zbiorczo zachowuje się przy operacjach z 2024 dziwnie i inaczej niż przed aktualizacją 49. przez chwilę było ok, tj. 2024 działało tak jak 2023 rok, ale znowu nie działa. w przypadku operacji z 2023 "popraw opis księgowy" otwiera okno z zakładką dokument (w której nie ma danych, ale na tym mi akurat nie zależy), a po prawej jest do wyboru kategoria księgowa i opis księgowy. pod "opisz zbiorczo" jest do wyboru lista przypisanych do typu dokumentu kategorii. operacje z 2024 przy "popraw opis" otwierają wypełnioną zakładkę dokument, bez kategorii po prawej stronie pod opisz zbiorczo lista kategorii jest pusta takie samo zachowanie niezależnie od okresu obrachunkowego w kontekscie Ad 3) bonusowe do filtrów - czy jest gdzieś opcja/przycisk/skrót do resetu wszystkich filtrów na zakładce do dowolnych, albo przynajmniej do domyślnych, tak jak to miało gt, żeby nie trzeba było wchodzić w konfigurację widoku. czy można gdzieś ustawić domyślne filtry.
  6. Dzień dobry, trzy w jednym 1) nie możemy zadekretować kompensaty, w tym roku były wcześniej już księgowane i nie przypominam sobie żeby był z tym jakiś problem czytałem artykuł pomocy technicznej na temat tego komunikatu, rewizor i subiekta nexo na tej samej bazie i multiprogramie, ale ten poradnik mówi o module dekretacja i menu komunikacja, a w module kompensaty nie ma czegoś takiego 2) nie mogę przypisać kategorii do czegokolwiek, np operacji bankowych z 2024 (2023 jest ok, przy 2024 lista kategorii jest pusta), czy coś gdzieś jest do ustawienia? 3) czy istnieje możliwość zablokowania zmiany filtrów na własnej zakładce w rozrachunkach? widzę tylko opcję zablokowania wszystkich filtrów użytkownikowi, przywróć domyślne przywraca domyślne nexo. importowanie konfiguracji widoku za każdym razem kiedy się coś przez przypadek namiesza w filtrach jest nieco uciążliwe.
  7. O, super, dzięki Panie Dariuszu, nie dostalem powiadomienia o Pana odpowiedzi i właśnie miałem dopytywać. Zrobiliśmy wersję angielską więc wzorzec raportu to jedyna dobra opcja, fajnie że się da to zrobić.
  8. Czy nie ma żadnego sposobu na realizację przez bankowość online przelewów w walucie/czy taka możliwość może pojawić się w przyszłości?
  9. Jeśli chodzi o autoryzację to jednak działa (przelewy są realizowane), ale nexo wyrzuca błąd o niepowodzeniu, mimo że zmienia też status dyspozycji na authorized
  10. Dzięki, wiem że można wydrukować listę, ale to zestawienie jest wtedy dużo mniej czytelne niż na wzorcu raportu, i z tego co widzę nie ma możliwości jakiejkolwiek edycji szablonu wydruku grida? Wzorzec raportu jest bardzo dobry, ale bezużyteczny jeśli nie można mieć wpływu na sortowanie.
  11. Dzień dobry, przepraszam jeśli temat był już poruszony, nie mogę nic znaleźć. Czy można jakoś sprawić, żeby wydruk raportu zachował sortowanie ustawione w programie? tak wygląda raport posortowany kolumną termin płatności, a obok jego wydruk na wzorcu 'raport rozrachunki na dany dzień'
  12. Dziękuję za odpowiedź. Problem z uprawnieniami częściowo rozwiązaliśmy, tj. możemy wysyłać online, ale nie możemy autoryzować bezpośrednio z nexo. Nie mam zrzutu błędu, więc z tym problemem jeszczę wrócę na forum. Przy wysyłaniu przelewów napotkaliśmy natomiast dziwną sprawę: 6 sztuk FZ przez rozlicz -> zapłać online -> wyślij online, ten sam kontrahent. W banku (mbank companynet) utworzyła się paczka z sześcioma przelewami, wszystkie zostały wysłane, i od strony banku wszystko wygląda ok. Jednak przy pobieraniu statusów nexo cztery z tych dyspozycji oznaczyło jako wykonane, a dwa pozostałe mają status zaplanowane, przy próbie pobrania statusu wyrzuca błąd Te dwie dyspozycje na pewno były zrealizowane przez wysyłkę online, w tym samym momencie, w tej samej paczce. Sprawdzaliśmy, czy faktury się czymś od siebie różnią, czy są jakieś różnice praktycznie w każdej dostępnej kolumnie dyspozycji bankowych, wszystko wygląda tak samo.
  13. Niestety tak, subiekt i rewizor mamy teraz na jednej bazie, stąd właśnie rozrachunki i operacje w subiekcie, których normalnie po prostu byśmy w nim nie tworzyli
  14. Dzień dobry, ostatnie pytanie na dziś Klient konsultował już z pracownikiem telekonsultanta pomysł obejścia tego w ten sposób, żeby skopiować wzorzec faktury vat sprzedaży do (nigdy niewykorzystywanego) typu dokumentu faktura uproszczona, i na tych dwóch typach ustawić na stałe różne numeracje z różnymi inicjałami. Mnie natomiast nasuwa się w związku z tym pytanie: do czego ma służyć możliwość powielania w typach dokumentów? Nie widzę w powielonym typie możliwości np. ustawienia go jako aktywny dla sprzedaż-> dodaj -> faktura VAT sprzedaży, i nie bardzo mogę sobie wyobrazić jakąś konkretną sytuację, w której ta kopia typu może zostać wykorzystana?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...