Skocz do zawartości

Robert Dworak

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy funkcja Raporty InsERT GT lub inny moduł firmy INSERT daje możliwość generowania JEDNEJ wiadomości do Klienta, która zawierała będzie: - wartości podatków za dany miesiąc (w tym wartość nadpłaty podatku VAT za dany okres) - terminy płatności podatków, okresu którego dotyczą - załączniki w postaci raportów np. KPiR, podsumowanie KPiR, deklarację VAT, deklarację PIT ( w tym możliwość wyboru raportów) - możliwość dodania swoich uwag - historii wysłanych wiadomości (w tym możliwość podglądu wiadomości)
  2. Bardzo dziękuję za pomoc, udało się aktywować program, mamy jeszcze jedno pytanie, czy Portal Biuro przenosząc faktury do Rachmistrza GT winien rozpoznać kwoty z faktur czy my księgowi mamy je uzupełniać ?, pytam gdyż księgując/dodając fakturę była uzupełniona data, numer, kontrahent lecz nie było wartości - netto/VAT/brutto ?
  3. Wskazane jest zbiorcza zmiana kodów GTU, np. Klient dodaje 200 faktur za usł. prawne, a biuro ma możliwość dodania właściwego kodu GTU do wszystkich przesłanych faktur, ewentualnie zbiorcza zmiana winna być możliwa w rejestrach VAT linii GT
  4. Myślę, że wskazana jest funkcja, gdzie Klient na swoim portalu zaznacza opcję , oznaczającą, iż zostały dodane wszystkie dokumenty z danego miesiąca, Np. (zatwierdzam - zostały dodane wszystkie faktury za miesiąc np. wrzesień), a następnie do biura przychodzi stosowne powiadomienie. Trudno sobie wyobrazić zamknięcie miesiąca, gdzie Klient dodaje fakturę za fakturą, a my nie wiemy kiedy możemy zamknąć dany miesiąc.
  5. Analizując problem braku dostępnej funkcji obsługa Dokumentów wynika z braku możliwości zaznaczenia X pola dokumenty (Rachmistrz GT - Administracja - Parametry- Laboratorium), program Rachmistrz nie pozwala mi zaznaczyć pola X, mam zaznaczone Raporty, lecz nie mogę aktywować opcji Dokumenty. Proszę o pomoc.... Portal Biuro.docx
  6. Co miesiąc sprawdzamy czy został już uaktywniony nasz portal i co miesiąc jest widoczna poniższa informacja, co musimy zrobić aby mieć dostęp do portalu, tak aby mieć możliwość dodawania dokumentów. Nie urywam, że nasze biuro bardzo czeka na nową funkcjonalność, ale chcielibyśmy mieć możliwość protestowania portalu na swojej firmie. To miejsce od przyszłego miesiąca stanie się dla Ciebie swoistym centrum dowodzenia. Sprawdzisz tutaj najważniejsze informacje o aktualnej kondycji firmy, jak chociażby wyliczenia podatkowo-składkowe czy podsumowanie wynagrodzeń pracowników.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...