Skocz do zawartości

Adam Pujszo

Partner
  • Liczba zawartości

    184
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Adam Pujszo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Adam Pujszo's Achievements

8

Reputacja

  1. Mam podobny problem u jednego z klientów. Dziele się to najczęściej na dużych podmiotach powyżej 100 pracowników i zawsze wtedy kiedy naliczone wypłaty są usuwane i liczone na nowo. Podczas naliczania pojawia się wtedy "nieokreślony błąd" i jedynie można zamknąć okno. Ponowna próba powoduje od razu "nieokreślony błąd". Po zamknięciu grata w aktywnych połączeniach z bazą danych nadal jest te zawieszone i nie można nic z nim zrobić. Czynności konserwacyjne przed i po nie pomagają. Jedynie restart SQL i odłącz/podłącz bazę który pozbywa się zawieszonego połączenia pozwala na dalsze liczenie płac.
  2. Witam, Czy coś się zmieniło w ostatnim czasie. Mam własną domenę skonfigurowaną na cloudflare.com. Działało rok a teraz nie mam zaufanego połączenia SSL Włączyłem opcję Always Use HTTPS, ale to nie pomogło. Konfiguracja home.pl
  3. Można już scalać w wersji 1.70SP1HF1 ale po scaleniu, w wersji dekaracyjnej nie scala - jest błędna. Jak klikam na porównaj z deklaracją to mam błędy na polach 19,20 oraz 42,43. Nie zlicza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...