Mam podobny problem u jednego z klientów. Dziele się to najczęściej na dużych podmiotach powyżej 100 pracowników i zawsze wtedy kiedy naliczone wypłaty są usuwane i liczone na nowo. Podczas naliczania pojawia się wtedy "nieokreślony błąd" i jedynie można zamknąć okno. Ponowna próba powoduje od razu "nieokreślony błąd". Po zamknięciu grata w aktywnych połączeniach z bazą danych nadal jest te zawieszone i nie można nic z nim zrobić. Czynności konserwacyjne przed i po nie pomagają. Jedynie restart SQL i odłącz/podłącz bazę który pozbywa się zawieszonego połączenia pozwala na dalsze liczenie płac.
Witam,
Czy coś się zmieniło w ostatnim czasie. Mam własną domenę skonfigurowaną na cloudflare.com. Działało rok a teraz nie mam zaufanego połączenia SSL
Włączyłem opcję Always Use HTTPS, ale to nie pomogło.
Konfiguracja home.pl
Można już scalać w wersji 1.70SP1HF1 ale po scaleniu, w wersji dekaracyjnej nie scala - jest błędna.
Jak klikam na porównaj z deklaracją to mam błędy na polach 19,20 oraz 42,43. Nie zlicza.