Skocz do zawartości

9c.com.pl Sklep górski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

9c.com.pl Sklep górski's Achievements

1

Reputacja

  1. Próbujemy zrealizować podejście numer 1 czyli zdefiniować asortyment z odpowiednimi przelicznikami. Do opakowania zbiorczego jest przypisany inny kod EAN. Zakup towaru działa prawidłowo. Przyjecie jednego opakowania powoduje przyjęcia na stan 15 sztuk asortymentu. Niestety podczas wystawiania paragonu niezależnie od tego czy zostanie zeskanowany kod EAN sztuki lub opakowania zbiorczego i tak na paragonie wskakuje jedna sztuka. Proszę o pomoc!
  2. "Nie mamy nad tym kontroli i nie chcemy" My mamy nad tym kontrolę i chcemy jeszcze przez jakiś czas korzystać z Windowsa 7. Prosimy nam tego nie utrudniać i dodać przycisk X przy czerwonym pasku.
  3. Dodaliśmy do systemu Windows 7 którego używamy, elementy z Windowsa 10 i wszystko działa prawidłowo. W swoim czasie przeanalizujemy potrzebę zmiany sprzętu i systemu operacyjnego. Na chwilę obecną nie ma takiej potrzeby. Od informowania o takich zmianach jest zakładka powiadomienia a nie główne okno programu. W tej chwili chcemy wyłączyć ten irytujący czerwony pasek.
  4. Po ostatniej aktualizacji pojawił się irytujący czerwony pasek "Ten komputer nie spełnia minimalnych wymagań systemowych". Proszę o informację jak mogę wyłączyć ten komunikat?
  5. Czy jest możliwość "zresetowania" (tzn. powrót do numeru 1) numeracji dla dokumentów sprzedaży w Subiekcie? Musimy zmienić numeracje w firmie dla dokumentów sprzedaży (faktury i paragonów) tak aby znów zaczynała się ona od numeru 1. Obecnie używamy numeracji rocznej i chcemy przy niej pozostać; nie chcemy zmieniać numeracji na miesięczną.
  6. Dzień dobry, Zwracamy się do Państwa z pytaniem o możliwość przeniesienia części danych Subiekta Nexo do nowo zainstalowanego Subiekta Nexo. Problem pojawił się ponieważ jedna firma przejmuje drugą. Chcemy przenieść ustawienia (wzorce wydruku, konfiguracja naklejek itd.) oraz asortyment do nowo zainstalowanego (pustego) Subiekta Nexo. Nie chcemy natomiast przenosić dokumentów sprzedaży oraz dokumentów zakupu. Czy jest możliwość zaimportowania archiwum tak, aby wybrać tylko te niezbędne dla nas dane?
  7. Dzień dobry, Rozwiązanie jest bardzo proste. Wystarczy dodać do systemu Windows 7 obsługę protokołu TLS 1.2. Oto lista kroków które u nas zadziałały: 1) Zainstalowaliśmy .NET Framework w wersji 4.6.2 (następnie zainstalowaliśmy jeszcze wersje 4.8) Lista wersji oprogramowania wraz z wersjami systemu Windows tutaj: https://learn.microsoft.com/pl-pl/dotnet/framework/migration-guide/versions-and-dependencies#net-framework-462 2) Zainstalowaliśmy poprawkę kb3140245 Opis poprawki: https://support.microsoft.com/pl-pl/topic/aktualizowanie-w-celu-włączenia-protokołów-tls-1-1-i-tls-1-2-jako-domyślnych-protokołów-bezpiecznego-w-systemie-winhttp-w-systemie-windows-c4bd73d2-31d7-761e-0178-11268bb10392 Do pobrania tutaj: https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=kb3140245 3) Zmodyfikowaliśmy rejestr systemu zgodnie z opisem na stronie https://windowsreport.com/enable-tls-1-2-windows-11/#3 Ścieżka w rejestrze: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SecurityProviders\SCHANNEL\Protocols Poniżej zrzut ekranu z modyfikacją. Pozdrawiamy wszystkich użytkowników Windows 7!
  8. Dzień dobry, Mamy problem ponieważ klient zgubił paragon z NIP (który jest wg obecnych przepisów fakturą) i prosi o duplikat. Duplikatu paragonu wystawić się nie da. Jak więc rozwiązać ten problem? Mogę wystawić fakturę do paragonu jednak aby to zrobić muszę mieć paragon, który dołączam do kopii faktury i trzymam u siebie a klientowi wydaję oryginał faktury. Jednak oryginału paragonu nie mam więc ta możliwość odpada. Proszę o wskazówki jak sobie z tym poradzić.
  9. Dzień dobry, Czy Subiekt Nexo posiada możliwość wspomagania przygotowywania zamówienia podczas pakowania paczki (na podstawie zamówienia od klienta lub proformy) przy udziale skanera kodów kreskowych? Postaram się to zobrazować. Czy podczas realizacji zamówienia można użyć skanera i skanować produkty, które pakujemy do paczki klientowi. Program dzięki temu będzie wiedzieć, które produkty zostały już spakowane a które nie. Jednocześnie w przypadku zeskanowania produktu którego nie ma w zamówieniu program poinformuje nas, że zeskanowaliśmy niewłaściwy produkt. Dziękujemy za odpowiedź.
  10. Rzeczywiście teraz mogę przypisać producenta do asortymentu wybierając go z kartoteki "Klienci". Mam jeszcze jeden problem. W kartotece Klienci każdy klient jest opisany "Nazwą" oraz "Pełną nazwą" tak jak na załączonym zrzucie ekranu. Zależy mi aby do asortymentu a konkretnie do pola "Atrybut sklepu internetowego" o nazwie "Producent" trafiła "Nazwa" (Coca-cola) a nie "Pełna nazwa" (Coca-cola Company sp. z o.o. sp. k.) gdyż ta jest zbędnie długa. Jak to zrobić? Bardzo dziękuje za pomoc
  11. Przesyłam zrzut ekranu z okna opis asortymentu. Czerwonym kolorem zaznaczyłem miejsce w którym chcę zbiorczo wprowadzić producenta danego towaru.
  12. "nie ma informacji o producencie, producenta uzupełnia się na zakładce "Inne" karty towaru" Nie mam zakładki "inne" w karcie towaru. "Prawy myszy->Zbiorcze->Inne->Zmień producenta" W Subiekcie Nexo (najnowsza wersja) nie ma czegoś takiego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...