Skocz do zawartości

Marek Gomse

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Marek Gomse's Achievements

1

Reputacja

  1. Sprawdzę nazwy jeszcze raz dla pewności . W jaki sposób sprawdzić nazwy w pliku epp.?
  2. Wszystkie poziomy cen muszą zostać zaktualizowane, tak jak pisałem wcześniej na 10 tylko 3 się nie aktualizują.
  3. Postępując zgodnie z instrukcją niektóre dane nie ulegają prawidłowemu zapisaniu, np. mamy 10 zakresów cenowych do jednego produktu, przy przesłaniu danych, ceny nie zmieniają się w pozycjach 2, 3 i 4, w pozostałych wszystko jest prawidłowo. Proszę o informację jak naprawić ten problem?
  4. Dokładnie o to chodzi, nie drukuję mi się to..., niestety nie wiem gdzie leży problem, do tej pory nie korzystałem z tej formy płatności, dlatego dopiero teraz to zauważyłem.
  5. Mam możliwość samodzielnie wykonać modyfikację wzorca wydruku, co też zrobiłem, niestety problem nadal jest. Przy każdej innej formie płatności, mam ich kilka, wydruk dokumentu faktury jest taki sam, tzn. nad informacją kto wystawił fakturę drukuję się informacja o wybranym sposobie zapłaty, jego terminie itd., natomiast przy wybranej formie zapłacono przelewem nie drukuję się żadna informacja. Proszę o instrukcję, krok po kroku, lub link do odpowiedniej instrukcji w Insert.
  6. Witam, Proszę o podpowiedzieć jak zrobić, by na fakturze zapłaconej przelewem widniał sposób zapłaty, tak jak przy kredycie kupieckim widnieje zapis np. przelew - 7 dni nad informacją kto wystawił fakturę? Dodam, że wszystkie informację wyświetlają się prawidłowo w systemie, problem pojawia się tylko na wydruku faktury.
  7. Dzień dobry, Czy istnieje możliwość przesłania pewnych danych, pakietu danych, z subiekta na inny komputer z subiektem, który jest na oddzielnym serwerze ( nie jest i nie może być utworzona wspólna sieć)? Jeśli tak, to proszę o instrukcję. Taka czynność nie będzie wykonywana codziennie, lecz na pewno o częstotliwości kilku razy w miesiącu.
  8. Jak rozumiem jest to dodatkowo płatne. Czy w takim razie jest to jednorazowe czy od momentu zamówienia takiego zestawienia będę mógł z niego korzystać cały czas? Czy kiedy zmienią się dane, okres, lista kontrahentów, takie zestawienie trzeba na nowo zamawiać, dla nowego zbioru danych?
  9. Nie chodzi o zwrócenie danych, lecz o wyszukanie konkretnych kontrahentów z istniejącej już bazy po filtrze braku aktywności w dziale zamówień w określonym przedziale czasu.
  10. Czy jest możliwość podzielenia danych w subiekcie? Chodzi o zarchiwizowanie danych starszych niż 10 lat wstecz, ale w takim sposób aby poprzez subiekt był do nich dostęp. Chodzi głównie o skrócenie czasu trwania codziennej archiwizacji danych, tak by archiwizowały się tylko bieżące dane.
  11. Proszę o informację jak wygenerować listę kontrahentów, którzy od określonego czasu lub w określonym przedziale czasu, nie złożyli zamówień?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...