Skocz do zawartości

Marcin Filipiak

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Marcin Filipiak's Achievements

1

Reputacja

  1. Rozwiązanie jak Pan wspomniał jest takie: Subiekt, który mimo wszystko nie jest używany, nie jest połączony, z żadną bazą danych, tylko sobie tam "siedzi". "Tam" to znaczy na maszynie gdzie jest sello, musi być również zaktualizowany do najnowszej wersji, żaden informatyk na to nie wpadł, bardzo dziękuję za pomoc!
  2. Dzisiaj po uruchomieniu sello, nadal istnieje problem. Ale pojawił się komunikat w samym programie: Czy naprawa jest bezpieczna?
  3. Subiekt jest zaktualizowany na serwerze, serwer nie posiada zainstalowanego Sello. Sello jest zainstalowany na końcówce, a subiekt działa tam tylko poprzez RDP. Wszystko wszędzie jest w najnowszej wersji. Przed aktualizacja subiekta do najnowszej wersji, wszystko działało bez problemu. Tak, serwer jak i komputer gdzie jest Sello, były restartowane.
  4. Witam, w dniu dzisiejszym po aktualizacji subiekta do wersji 1.71 SP1 (1.7110.10.5326). W Sello, wyświetla się komunikat: "Uruchamianie systemu sprzedaży: Nie udało się uruchomić systemu sprzedaży." Szczegóły: Uruchamianie systemu sprzedaży: Nie udało się uruchomić systemu sprzedaży. System.Exception: Wersja bazy danych jest nowsza od wersji programu. Należy zaktualizować program. w InsERT.Sello.SalesSystemServer.GTInstance.PrepareInstance() w InsERT.Sello.SalesSystemServer.SalesSystemHost.ThreadRun()
×
×
  • Dodaj nową pozycję...