Skocz do zawartości

Michał Duda

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Michał Duda's Achievements

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, czy w programie Subiekt 123 jest moduł rozrachunków oraz funkcja wczytywania wyciągów bankowych?
  2. Zaliczka wystawiona jest na kwotę 15 765,36 zł brutto, wartość pierwszego wydania to 11 824,02 zł brutto, a drugiego 3 941,34 brutto, więc suma wydań równa się z zaliczką.
  3. Dzień dobry, mam problem z wystawieniem korekty do faktury sprzedaży zaliczkowej cząstkowej. Klient zamówił i zapłacił za towar, została wystawiona faktura zaliczkowa cząstkowa, poźniej odebrał w dwóch wydaniach, następnie zwrócił część. Chcąc wystawić korektę faktury zaliczkowej cząstkowej na ilość zwracaną, pojawia się komunikat w polu Zaliczka brutto po korekcie : "Wartość w polu jest mniejsza niż wartość skonsumowana/wydana.".
  4. Dzień dobry, czy jest możliwość umieszczenia ceny promocyjnej po rabacie w szablonie naklejek?
  5. Dzień dobry, mam pytanie odnośnie zwrotu towaru, do którego była promocja. Załóżmy taką sytuację: mamy promocję np. przy zakupie 2 sztuk produktu A, klient otrzymuje 1 sztukę produktu B. Klient po jakimś czasie chce zwrócić 1 sztukę produktu A. Czy w tej sytuacji jest możliwość, aby program zablokował możliwość dokonania zwrotu?
  6. Dziękuję za odpowiedź, jednak po wyłączeniu uprawnienia "Zmiana ceny na dokumencie... ", blokuje się jedynie możliwość zmiany cen oraz wartości na danym dokumencie, ale cennik w sposobie wyliczania dokumentu nadal można zmienić.
  7. Dzień dobry, utworzyliśmy drugi cennik - dynamiczny z narzutem 1%, tzw. "przerzutowy" potrzebny do fakturowania pomiędzy własnymi firmami. Czy istnieje możliwość zablokowania zmiany cennika w sposobie wyliczania cen podczas wystawiania dokumentów dla niektórych pracowników? Chcemy uniknąć sytuacji, w których pracownik przez przypadek mógłby zmienić cennik przy zwykłej sprzedaży.
  8. Dziękuję za podesłane linki. Czy jest opcja, żeby sprzedawać wielokrotność produktów z zachowaniem promocji np. 4 sztuki + 2 sztuki gratis, 6 sztuk + 3 sztuki gratis, itd.?
  9. Dzień dobry, W jak najłatwiejszy sposób można zrobić promocję 2+1, czyli przy sprzedaży 2 sztuk produktów, klient otrzymuje 1 sztukę gratis? Promocja miałaby zakładać możliwość wielokrotności np. klient kupuje 6 sztuk i otrzymuje 3 sztuki gratis. Towary kasowane za pomocą czytnika kodów kreskowych - sztuka po sztuce, każdy produkt osobno.
  10. Dzień dobry, Zgłaszam sugestię dot. kalkulacji cen przy rabacie dopuszczalnym oraz domyślnym w tabeli cen i rabatów w kartotece asortymentu. Istnieją grupy produktowe, do których stosuje się rabat kwotowy zamiast rabatu procentowego, np. mamy towar w cenie 349,00 zł i chcemy ustawić rabat dopuszczalny o wartości 10,00 zł. W takim przypadku musimy podzielić 10,00 zł przez 349,00 zł, co daje w zaokrągleniu 2,87% rabatu. Po wpisaniu rabatu 2,87%, cena po rabacie wynosi 338,98 zł, zaś przy rabacie 2,86% - 339,02 zł. Może przydałaby się opcja zmiany rabatu procentowego na kwotowy?
  11. Dzień dobry, U naszego klienta, który posiada tylko program Subiekt nexo PRO mamy włączoną komunikację on-line z naszym programem Rewizor nexo PRO. W Subiekcie nexo klient ma włączoną zakładkę "Księgowość" jednak domyślnie dokumenty mają status księgowy zaznaczony jako "Brak", pomimo tego, że w Obsłudze typów dokumentów w Rewizorze zaznaczony jest domyślny status księgowy "Opisany". W jaki sposób można skonfigurować Subiekcie domyślny status księgowy, który jest w Rewizorze?
  12. Domyślnie występuje na liście możliwych kolumn do dodania, najłatwiej zacząć wpisywać szukaną wartość.
  13. Czy ktoś z firmy Insert mógłby odpowiedzieć czy jest planowana taka funkcja w przyszłości? Nie chcielibyśmy zmieniać organizacji pracy ze względu na sposób pracy z zamówieniami: Zamówienie od klienta, sposób dostawy - firmowy, zapłata w siedzibie firmy: Zamówienie od klienta ZK (składane zazwyczaj telefonicznie, czasem osobiście) -> Realizacja do WV -> ewentualna zmiana przed wydrukowaniem -> wydruk dokumentu WV -> dostawa do klienta -> podpis dokumentu WV przez klienta -> zapłata w siedzibie firmy -> wystawienie FS lub PA w dniu zapłaty lub na koniec miesiąca Problem jest wtedy, gdy klienci płacą w siedzibie firmy po wywiezieniu towaru, ale chcą zostawić WV i dostać fakturę zbiorczą na koniec miesiąca (a zdarza się to dość często), zaś blokada edycji wydrukowanego dokumentu wyklucza pomyłki, w których klient mógłby dostać inną niż ostateczną wersję WV.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...