Skocz do zawartości

Agnieszka Krzysztofik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Agnieszka Krzysztofik's Achievements

0

Reputacja

  1. Proszę podać więcej szczegółów. Czy jest już możliwość wysłać wygenerowany dokument w pdf np. fakturę na kilka adresów jednocześnie w jednym mailu? Do tej pory można wysyłać tylko na jeden zaznaczony adres mailowy. A co jeśli chcemy wysłać dokument jednocześnie do 2-3 osób/adresów?
  2. Czy są może jakieś wieści odnośnie poprawki ww. błędów? Przy okazji czy wiadomo kiedy będzie uwzględniona poprawka odnośnie wysyłania dokumentów na kilka adresów mailowych jednocześnie, tak jak było to w starym Subiekcie?
  3. Tu zrzut z ustawień wydruku dla klienta, u którego nie mogę drukować żadnych dokumentów: A tu ustawienia wydruku dla klienta u którego mogę drukować:
  4. Mam ten sam problem i podobnie jak powyżej dotyczy to niektórych klientów. Wydruk własny wzorca zastosowany u wszystkich klientów, ale u jednych fakturę można wydrukować a u innych pojawia się informacja jak powyżej "Wartość parametru nie może być zerowa" i ani nie można wydrukować faktury, ani jej przesłać.... Jakiś dramat te aktualizacje. Czy można liczyć na pomoc????
  5. To dlaczego zamknięcie zlecenia, ponowne jego otworzenie i zaznaczenie SPOSÓB WYLICZANIA DOKUMENTU - PRZELICZ ISTNIEJĄCE POZYCJE NA DOKUMENCIE: powoduje zmianę i ujednolicenie cen???? Gdybym wiedziała dlaczego program prezentuje niewłaściwe dane, to nie miałabym potrzeby marnować Pana cennego czasu, za który bardzo DZIĘKUJĘ. Pytam, bo poszukuję właśnie odpowiedzi. Wcześniej pracowałam na Subiekcie GT i wiem jak funkcjonuje program i te wartości były tam zgodne. A skąd wg Pana jest wyliczana kwota do zapłaty? Wg jakich wartości to przelicza? Mam zaznaczone w systemie Fifo i mam zaznaczone cena z najstarszej istniejącej dostawy:
  6. 1/Dlaczego wartość magazynowa przy komplecie jest 34,52 zł a kwota do zapłaty to 98,20??? 2/Żeby te kwoty były identyczne lub zbliżone należy zamknąć zlecenie i ponownie je otworzyć, następnie wejść w SPOSÓB WYLICZANIA DOKUMENTU zaznaczyć PRZELICZ ISTNIEJĄCE POZYCJE NA DOKUMENCIE: 3/ po zatwierdzeniu wartości robią się prawidłowe: Pytanie brzmi: co należy zmienić/poprawić/uruchomić żeby te wartości były tj. wartość magazynowa i kwota zapłaty były takie same lub zbliżone???
  7. Arkadiusz Cieśla - A czy jest możliwość wykonać taką operację zbiorczo na kilkunastu dokumentach wstecz?
  8. Chodzi mi oczywiście o osobne zestawienia WZ i osobne zestawienie PZ. Brakuje mi podsumowania wszystkich pozycji kwotowo, to co zaznaczone na czerwono
  9. Brakuje mi tego podsumowania, które zaznaczyłam na czerwono. Może to podstawa, ale w starym Subiekcie inaczej to wyglądało, a w nowym nie mogę się odnaleźć ;(
  10. Proszę o pomoc w odnalezieniu ustawień: - chciałabym wygenerować zestawienie wszystkich PZ lub WZ w danym miesiącu (ale nie w Excelu ) z rozbiciem na wartość netto i koszty i ŁĄCZNYM PODLICZENIEM wszystkich -dokumentów w miesiącu. Czyli jak dodać sumę wszystkich dokumentów PZ/WZ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...