Skocz do zawartości

Marian Prokopiszyn

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Marian Prokopiszyn's Achievements

0

Reputacja

  1. Dzień dobry. Zainstalowałem MS SQL Server w wersji 2022 Express, do którego podpiąłem Subiekta GT i działa, tj. stanowiska się łączą do serwera. W związku z tym, że wersja 2022 serwera MS SQL nie instaluje już domyślnie komponentu SQL Server Native Client, mam pytanie: czy podążając za wskazówkami firmy Insert, mam ten komponent ręcznie doinstalować z wersji 2012 (najnowsza dostępna wersja), czy nie jest on obecnie potrzebny i można przyjąć zalecenia Microsoftu co do nie używania go?
  2. By nie pozostawiać tematu bez rozwiązania, daję znać, że problem został rozwiązany przez czystą instalację systemu operacyjnego.
  3. Ale u Ciebie działa i u większości też. Wysypuje się tylko niektórym i nie ma to związku nawet z systemem (serwerowy czy stanowiskowy) ani wersją SQL'a. Mam integracje, m.in. Sellintegro i magazynowe, więc nie przetestuje tego w całości na wirtualce 1:1. Odezwę się.
  4. Rozumiem. Ciągłość jest zachowana i ryzyka awarii nie ma. Była tylko chęć naprawy głównego lub zapasowego (zależnie od punktu widzenia) rozwiązania kopii bazy danych. Jednak już tej chęci nie ma i problem zostanie rozwiązany przez reinstalację systemu w najbliższym czasie.
  5. Ostatecznie postawię system od zera ale liczę jeszcze, że ktoś tutaj lub pomoc techniczna Insert, podsunie jeszcze jakiś pomysł.
  6. Problemem była wysyłka na FTP, która niby przechodziła ale coś jednak nie do końca. Cobianbackup działał bez zarzutu w tym samym czasie, także na FTP i on uratował sytuację wraz z backupem z archiwizatora.
  7. Czyli widzę kolega nadal swoje a temat główny stał się nieważny. Widzę, że teraz wszyscy na mnie siądą, jak to ja śmiem w ogóle chcieć, by jakiś tam archiwizator Subiekta GT działał poprawnie.
  8. Widzę kolego, że na wszystko masz odpowiedź i potrafisz tylko wykazywać jacy to inni są mało ogarnięci. Wątpię, że co backup wykonujesz kontrolowane przywracanie. Sprawdzanie wielości pliku i to czy leży na docelowym dysku to nie to samo co jego np. integralność. Dyskusja zaczyna się toczyć nie w tym temacie i nie zbliża do rozwiązania problemu.
  9. Dziękuję za odpowiedź w temacie. Napisałem, że jestem zwolennikiem przynajmniej dwóch niezależnych systemów backupu, a to trochę co innego niż dwie lokalizacje. Zdarzyło mi się, że np. sqlbackupandftp.com działał wyśmienicie, do czasu gdy nie było trzeba z niego przywrócić bazy danych. Widzę, że piszesz o innym programie, ale to argument z mojej strony na dywersyfikację sposobów backupu a nie tylko lokalizacji oraz upraszczanie a nie doinstalowywanie całego zastępu programów dodatkowych. Poza tym, Insert Subiekt GT to nie jest program w wersji beta i oczekuję, że będzie działać każdy moduł a nie tylko część.
  10. Tak, usunąłem całego Subiekta GT oraz MS SQL 2014 Express, ze wszystkimi komponentami, które miały SQL w nazwie, a więc również te 2008 i 2005. Następnie zainstalowałem najnowszy pakiet Subiekta GT z wersją MS SQL 2019 Express. Pomogło na chwilę, tj. zadziałało raz, jak przy poprzednich zabawach.
  11. Nie bardzo rozumiem tego typu porady. To może w ogóle zmienić oprogramowanie Insert na takie, w którym działają wszystkie moduły? Niektórzy klienci kupili reklamowaną e-Archiwizację i też mają się pogodzić z tym, że przestało działać? Też trafił mi się taki przypadek i próbowałem zastosować porady z tego wątku: Niestety efekt taki, że zadziałało też raz. Zgłaszałem problem do pomocy technicznej Insert, ale nie otrzymałem żadnych sugestii. Co do oprogramowania firm trzecich do backupu, to nie jest tak, że nie używam. Jestem jednak zwolennikiem przynajmniej dwóch niezależnych systemów backupu i przynajmniej do dwóch lokalizacji.
  12. Cześć. Borykam się z analogicznym problemem na Subiekcie GT: 1.72. SP2 i MS SQL Server w wersji 2014 Express, na OS MS Windows 10 Pro x64. Ucieszyłem się widząc tak proste do zastosowania rozwiązanie, choć chylę czoło nad tym kto to wymyślił. No i zadziałało! Problem w tym, że tylko raz. :( U nie pojawiają się dwa błędy w logach systemowych dla aplikacji: Application Error ID 1000 Kategoria: (100) Nazwa aplikacji powodującej błąd: backup.exe, wersja: 1.7220.20.5387, sygnatura czasowa: 0x62f420e3 Nazwa modułu powodującego błąd: KERNELBASE.dll, wersja: 10.0.19041.2006, sygnatura czasowa: 0xa5d20e5c Kod wyjątku: 0xe06d7363 Przesunięcie błędu: 0x0012cc12 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1b24 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d8d1a6c49575cd Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT\backup.exe Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\WINDOWS\System32\KERNELBASE.dll Identyfikator raportu: 291e461c-8a07-4265-9b2b-806dcf31572a Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: Application Error ID 1000 Kategoria: (100) Nazwa aplikacji powodującej błąd: backup.exe, wersja: 1.7220.20.5387, sygnatura czasowa: 0x62f420e3 Nazwa modułu powodującego błąd: backup.exe, wersja: 1.7220.20.5387, sygnatura czasowa: 0x62f420e3 Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x0002bf34 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1b24 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d8d1a6c49575cd Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT\backup.exe Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT\backup.exe Identyfikator raportu: a014881d-6fc9-4770-8019-1d9b3837acb6 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: Przeinstalowanie dodatku Microsoft SQL Server 2005 Backward compatibility też nie pomaga. Ręczne uruchomienie archiwizacji przez Archiwizator Insert, działa. Uruchomienie harmonogramu - nie. Inne harmonogramy działają. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...