Skocz do zawartości

Dam Black82

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Dam Black82's Achievements

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, Posiadamy w subiekcie nexo pro zestawy Np zestaw owocowy * 1 pomarańcza *2 banany Zestaw owocowy #2 *3 pomarańcze * 1 jabłko Zawsze staramy się uzyskać jak najlepszą cenę, więc gdy mamy zamówienie na 200 zestawów #1 i 400 zestawów #2 robimy ZK > przetwórz na zamówienie do dostawcy > rozbij komplety na składniki > tutaj robimy screenshot i wysyłamy liste składników do dostawców aby wybrać najlepszego dostawcę. Na tym etapie pierwsze pytanie - czy da się jakoś wygenerować dokument ze składnikami kompletów (zsumowanymi z zestawów)? czy ratuje nas tylko screenshot? Drugie pytanie - mamy na ZK 100 sztuk zestawów #2. Przetwarzamy zamówienie do dostawcy i jak ustawić subiekta aby brał pod uwagę obecny stan magazynowy składników? Np. 100 sztuk zestawów to 300 pomarańczy, na magazynie mamy 150 więc chcemy aby na ZD wylądowało tylko 150 sztuk?
  2. Dziękuję, wypracujemy w takim razie swoją procedurę 🙂 Tak mamy pro Generalnie pudełkowy, ale w innej firmie był ERP który od 3 lat był wdrażany i od 3 lat nie osiągnąl swoich funkcjonalności : )
  3. Myślałem o KKD ale ma tą wadę, że nie można wpisać tam stałej usługi (albo jednorazowo) albo z dokumentu. W przypadku dodania usługi na stałe np. "Pracownik Dariusz Nowak" można mu nadać cenę roboczogodziny tak aby w przypadku 15-20 pracowników każdy miał w systemie stawkę jaką zarabia. Za prąd tak samo, w przypadku KKD zawsze trzeba wpisywać to z ręki. Dodatkowo muszę zrobić RW na składniki kompletu, a następne kwotę z RW (koszt magazynowy) przenieść na PW ręcznie. Kompletów nie chcemy bo nie są automatycznie montowane. Czyba, że montowanie kompletów przez PW? i dodanie kosztu pracownika jako usługa?
  4. Dziękuję za odpowiedź, a na ten moment jak najlepiej to zrealizować?
  5. Dzień dobry, Sprzedając towar tworzymy zestawy prezentowe np. koszt prezentowy dla dziadka. Potrzebuję doliczyć koszt w subiekcie pracownika (na składanie zestawu) plus koszty pośrednie np. prąd, miejsce etc.. Teraz jak najlepiej to zrobić - RW na produkty (czyli to z czego składa się zestaw) + koszt pracownika jako? no właśnie usługa, towar z imieniem np. Pracownik Jak Kowalski? A reszta jako "Koszty prądu, miejsca"? Pracownik jako usługa? asortyment jednorazowy? towar? Co ma najlepsze zastosowanie na działanie systemu w późniejszym etapie? Wydaje mi się, że pracownik jako usługa na stałe z imieniem i nazwiskiem? Chodzi mi o to aby znać całkowity koszt wytworzenia zestawu. Montowanie znam ale to odpada, koszt prądu i pracownika nie jest stały.
  6. Oczywiście, ale uważam, że powinna być opcja przeniesienia tylko na magazyny dostępne w profilowaniu danych. Skoro zakładamy, że pracownik ma nie mieć do nich dostępu do dlaczego chcemy dać mu możliwość przenoszenia (i widoczność) innych magazynów. Co do danych wraźliwych - mamy 3 osoby, które dodaja faktury do systemu. Najlepiej aby każda widziała tylko swoje faktury bez danych wraźliwych innych (działy odpowiedzialne za inne grupy towarowe). W tym momencie brak dostepu do danych wraźliwych uniemożliwia dodane faktury dla pracownika - nie może on wpisać chociażby ceny zakupu a fakturę ma fizycznie w ręce więc co to zmienia? Co do mojego pierwotnego pytania - w sprzedaży nie ma żadnych filtrów a pracownik nie widzi faktury dla klienta z inną grupą i cechą - o dziwo klienta w klienci widzi?
  7. Dzień dobry, Ostatnio pytałem czy da się ukryć faktury dla danego pracownika, tak aby nie widział on innych faktur. Otrzymałem odpowiedź, że niestety nie i.... Zupełnie przypadkowo dodałem klienta z określoną cecha i grupą. Wystawiłem fakturę i inni pracownicy jej nie widzą - jak mogę "udostępnić" te faktury dla innych pracowników? Drugie pytanie - mam włączoną funkcję profilowania danych i przy MP pokazuje wszystkie magazyny, a nie te do których ma dostęp pracownik. Trzecie pytanie - jak wyłącze uprawnienie dla pracownika "Dostęp do danych wraźliwych" to pracownik nie może wprowadzić faktury zakupu - nie może wpisać kwoty bo ma blokadę. To powinno tak działać? według mnie powinien mieć możliwość dodania faktury zakupowej, ale nie widzieć (gwiazdki) innych faktur?
  8. Głównie chodzi o to, że jak wybiorę opcje żeby pracownik nie widział danych wraźliwych czyli np. kwot faktur zakupowych to gdy wprowadza on nową fakturę to nie może wpisać, żadnej ceny do asortymentu bo ma 3 gwiazdki bez możliwości edytowania. Czyli to możemy zrobić profilowaniem danych aby widział tylko swoje faktury zakupowe, bez faktur zakupowych wystawionych przez innych pracowników? Bo w tym przypadku dane wraźliwe blokują możliwość normalnej pracy : ) PS. Nie znalazłem możliwości ukrycia faktur wystawionych przez innego pracownika w profilowaniu danych, jak tego dokonać?
  9. Jak mogę to zrobić z automatu używając generatora pozycji?
  10. Tak właśnie robimy to teraz: spis - potem inwentaryzacja i następnie remanent na ten dzień. Chciałem po prostu aby spis był na tą samą kwotę jak remanent na dzień ale wydaje się to niemożliwe
  11. Dzień dobry, W jaki sposób możemy ustalić cenę na spisie inwentaryzacyjnym jako wartość magazynową a nie ewidencyjną? W wyborze sposobu nie ma takiej możliwości. Standardowo pod koniec roku wysyłamy dla biura księgowego spis z natury z cenami zakupu a subiekt wrzuca ceny sprzedaży. W inwentaryzacji też nie ma takiej opcji bo tutaj wyliczane są tylko różnice. Rok temu rozwiązaliśmy to ręcznie z podglądu widoku asortyment - eksportując plik excel z wartością magazynową i wszystko się zgadzało ale to raczej nie jest zaplanowane rozwiązanie w oprogramowaniu na tego typu czynność?
  12. Dzień dobry, 1. W jaki sposób można ustawić dane wraźliwe tak aby pracownik nie miał do nich dostępu ale mógł wprowadzić fakturę zakupu? Obecnie przy dodawaniu faktury zakupu nie może edytować ceny netto zakupu (jest zablokowana). Jest jakiś sposób aby to obejść, np. dodanie PZ przez pracownika a potem przez jego przełożonego fakturę ? 2. Czy da się zrobić tak aby pracownik widział tylko swoje dokumenty sprzedaży a nie całej firmy? (wystawione przez tą osobę?) 3. To samo co wyżej ale dotyczące faktur zakupu - pracownik widzi tylko te faktury zakupu które dodał a nie całej firmy?
  13. Panie Dariuszu, Tak to obecnie mamy rozwiązane. Natomiast mamy też działy, które nie chcemy aby miały podgląd do wybranej grupy/asortymentu np. surowców produkcyjnych. Jak możemy np. ukryć dla pracownika daną grupę asortymentu czy wybrany asortyment?
  14. Dzień dobry, Czy w nexo PRO jest możliwość ukrycia danego asortymentu dla danego pracownika? Mamy jeden centralny magazyn, na którym jest duża ilość kartotek - pracownicy są podzieli na działy np. elektryczny, hydrauliczny. W tym momencie tworzy się duży zamęt bo pracownik z działu hydraulicznego widzi produkty wszystkich działów (ponad 5000 indeksów) co utrudnia pracę. Czy jest możliwość np. ukrycia danej grupy asortymentu dla tego pracownika? Niestety opcja ukryj w danym magazynie nie może być użyta bo ukrywa jednocześnie towar dla działu który ma mieć dostęp. Ewentualnie czy są jakieś płatne rozszerzenia, które to umożliwiają?
  15. Jedyny sposób, który teraz używamy to dodawanie PZ/PW z odłożonym skutkiem magazynowym a następnie zmiana PZ na FZ w momencie otrzymania faktury. Trochę na około, bo trzeba flagi ustawiać na PZ które faktycznie nie mają jeszcze skutku magazynowego ale na ten moment to chyba jedyne rozwiązanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...