-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Agnieszka Pokus's Achievements
5
Reputacja
-
Portal Biura - brak rozwiązań do zarządzania biurem rachunkowym
Agnieszka Pokus odpowiedział Agnieszka Pokus → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Biuro nexo
Odnośnie I,II, IV bardzo się cieszę na reakcję. Mam nadzieję, że się doczekamy . Odnośnie ksef to ja mam na myśli możliwość testowania narzędzi w niedługim czasie a nie czytania prezentacji. Tak jak pisałam chcemy wszyscy zweryfikować jak działają narzędzia udostępnione przez insert by móc ocenić czy są dla nas optymalne. Mam nadzieję, że scenariusze będziemy mogli ocenić i przetestować szybciej niż w obecnie proponowanym terminie przez insert. Pozdrawiam i trzymam kciuki byśmy mogli pisać same pozytywne opinie. Dziś naciskam, by można było w przyszłości optymalnie pracować na insert. -
Obsługa KSeF w księgowościach dla biur i dla firm
Agnieszka Pokus odpowiedział Katarzyna Kolenda → na temat → Forum użytkowników - Portale - Portale
Przesyłam zrzuty z ekranu jak w rewizorze po aktualizacji odczytuje fv ocr „portal biura” i jak je księguje wg schematu utworzonego do dokumentów z portalu biura księgowanych na podstawie kategorii księgowej i opisu. Schemat utworzony zarówno jako zapis vat i zapis do ksiąg. Księgowanie dokumentów odbywa się z portalu biura poprzez: 1. Nadanie typu dokumentu do dekretacji automatycznej ( w tym przypadku faktura vat zakupu) 2. Określenie właściwej kategorii dokumentu i opisu również z pozycji – portalu biura- dokumenty- ( po nadaniu typu dokumentu aktywna jest ostatnia zakładka gdzie możemy określić kategorie księgową i opis) 3. Zaznaczam wszystkie oznaczone w ten sposób dokumenty w portalu biura i wciskam CTRL + R Po aktualizacji skutek jak na załączonych screenach. Dla ułatwienia pokazuję screeny z rewizora u klienta własnej faktura za usługi księgowe wystawionej w subiekcie 😊. Cóż ma odczytywać ocr insertu jak nie własny program. Screeny przesyłam jako zgłoszenie nie na forum -
Portal Biura - brak rozwiązań do zarządzania biurem rachunkowym
Agnieszka Pokus odpowiedział Agnieszka Pokus → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Biuro nexo
Dziękuję Biuro Rachunkowe Ponitax za czas poświęcony na dokładne opisanie problemu. Na prawdę nikt z nas nie chce piętnować insertu ale zmobilizować do działania. Naprawdę podpatrujcie konkurencję chociażby te podatkipodatki w zakresie zarządzania biurem czy saldeo w zakresie eteczek osobowych. A tobie Biuro Rachunkowe Ponitax póki insert nie domaga do zarządzania polecam podatkipodatki:) -
Obsługa KSeF w księgowościach dla biur i dla firm
Agnieszka Pokus odpowiedział Katarzyna Kolenda → na temat → Forum użytkowników - Portale - Portale
Zgodnie z opinią kolegów i koleżanek z branży rozumiem i popieram wszystkie negatywne opinie i ogromne rozczarowanie. Insert co się u was dzieje? Naprawdę odstraszacie ostatnio wszystkim: ciągle błędy a te ostatnie to już rzucają na kolana , brak koniecznych i podstawowych rozwiązań, wdrażanie nowych zachęcających do zakupu bubli ! ( automatyzacja), i jeszcze termin ksef. ogrom znajomych z naszej branży już kupuje inne programy, naprawdę mają dość. Niestety ja również. A w poniedziałek składam reklamację bo ostatnie błędy i nie działające schematy w rewizorze dla dokumentów z portalu biura 🤯to już przesada. Jak można zrobić takiego bubla, jak można zmusić w trakcie miesiąca do tworzenia nowych schematów bo te które tak długo były tworzone przestały działać i to jeszcze w jakim momencie! -
Portal Biura - brak rozwiązań do zarządzania biurem rachunkowym
Agnieszka Pokus odpowiedział Agnieszka Pokus → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Biuro nexo
Chciałam zaznaczyć, że może nie wyraziłam się na tyle szczegółowo i dokładnie by insert jako twórca programu zrozumiał. 1. Biuro nexo i raporty ! Bardzo proszę zerknąć na system podatkipodatki może wówczas zrozumiecie co jest niezbędne do zarządzania biurem. Raporty działają topornie, długo i niestety żaden serwisant tego nie zmieni. biurom rachunkowym potrzebne są inne rozwiązania. Może naprawdę warto podpatrzeć jak działa to u innych. W podatkipodatki zaznaczam np. rodzaj podatku jako vat-7 i mam listę tylko tych firm na vat w której widzę kwoty vat do zapłaty wszystkich klientów wraz z oznaczeniem czy mail z kwotą podatku wysłany, czy upo pobrane itd. W liście firm od razu widać czy firma- klient jest vat czynny, czy jest vatue. I tak można filtrować listę firm według różnych działań np: dostarczenie dokumentów, płace, zus na 15, zus na 20, cit, pit, vat i wiele innych. Mogę również zawsze wrócić do listy działań z poprzednich miesięcy. Może warto zerknąć jak funkcjonuje aplikacja do zarządzaniem i pracą biura rachunkowego a nie upierać się przy czymś co na prawdę nie działa sprawnie. II konta pocztowe i automatyzacja! pan pisze o zupełnie czymś innym. Może znów nie napisałam bardzo wyraźnie ale chętnie to uzupełnię. Problem i brak możliwości korzystania z zewnętrznej poczty czy nawet gestora jest w zakresie korzystania z dodatkowo płatnej funkcji automatyzacji. Sam pomysł był dobry jednak tworzenie automatów np. Wyślij mail według określonego wcześniej utworzonego szablonu z załącznikiem lista płac po działaniu- zatwierdzenie listy płac no super ! Tylko proszę kto wymyślił, że do automatów nie można korzystać z zewnętrznej poczty. Dopytywałam po odpowiedzi Pana z insertu na mój post i niestety usłyszałam, że ktoś mnie źle zrozumiał i nie można w tym wypadku korzystać z poczty zewnętrznej. Jeśli chcemy wykorzystać automatyzację do wysyłki automatycznie maili po wykonaniu jakiegoś działania musimy u każdego klienta dodawać konto pocztowe. Porażka bo po pierwsze nie działa ta poczta sprawnie, często mail ląduje w skrzynce nadawczej i tam sobie wisi, po drugie pracownicy biura nie mający dostępu do wszystkich klientów widzą treść poczty wychodzącej do wszystkich z tego konkretnego konta pocztowego, po trzecie puchną bazy danych ! No litości niech ktoś w końcu przemyśli tą kwestię. Skoro można korzystać z zewnętrznej poczty np. Przy wysyłaniu powiadomień mailowych z kwotami zus z pozycji deklaracji zus w gratyfikancie czy z innych deklaracji podatkowych bo tu owszem program tworzy maila według szablonu w zewnętrznym programie pocztowym to czemu nie można tak przy automatyzacji 🙈🤯 III ksef to już jakieś kpiny. Nie wiem jak będą działać proponowane rozwiązania bo może i całkiem dobrze ale termin proponowany przez insert to zwyczajna kpina. Dziś poznajemy szczątki informacji np cenniki dotyczące pobierania dokumentów z ksef a nie możemy poznać rozwiązania dla ksef. Przecież my musimy jak najszybciej poznać narzędzia, funkcjonalność i ceny by móc ewentualnie zdecydować z jakich programów będzie nam najefektywniej i najbardziej ekonomicznie korzystać. Termin proponowany przez insert to kpina ? Kiedy czas na zmiany cennika przez biuro? Kiedy czas na wdrożenie i szkolenie klientów? Kiedy czas na wdrażanie i naukę czy wtedy gdy ksef już będzie obowiązywał? Wszyscy wiemy, że ksef działa różnie i są błędy ale my to jesteśmy w stanie zrozumieć. Wiemy, że narzędzie insert również mogłoby zawierać z tego powodu jakieś niedociągnięcia ale my nie wiemy w ogóle jak ono wygląda! Znamy za to ceny IV E- teczki osobowe:( naprawdę musimy znów szukać zewnętrznych aplikacji 😢. Na szczęście podatkipodatki dają taką możliwość. Insert litości dajcie szansę pracować nam na zakupionych już programach. Chętnie każdy zapłaci za aplikacje i dodatkowe rozwiązania ale niech one są! Dla biura rachunkowego w dzisiejszych czasach wymienione kwestie są niezbędne! -
Insert nie ma w ogóle rozwiązań w zakresie zarządzania biurem rachunkowym. Same biuro nie jest dobrym rozwiązaniem, bardzo brakuje rozwiązań takich jak w saldeo czy podatkipodatki. Niestety nieracjonalne i niezrozumiałe jest to, że trzeba korzystać z zewnętrznych programów czy aplikacji ( które łączą się z bazą nexo ) by wyciągnąć niezbędne informacje. Proszę przyjrzeć się aplikacji podatkipodatki, i przemyśleć rozwiązania. Wiemy wszyscy, że jest to zrobienia ale czy oby na pewno mamy korzystać z zewnętrznych informatyków, firm? Brakuje bardzo na wzór podatkipodatki czy saldeo: - jedna aplikacja w której możemy zweryfikować jednym kliknięciem podatki w podziałach na klientów, rodzaje podatków, terminy, w tym samym miejscu wiemy, gdzie są pobrane upo, komu już wysłane podatki, kiedy dostarczone dokumenty, ilość dokumentów, lista klientów według rodzajów zadań typu nie wysłane jpk i wyświetlają się klienci u których należy jeszcze coś zrobić. - wysyłka maili z programu zewnętrznego pocztowego- chociażby gestor nexo a nie dodawania kont pocztowych u każdego klienta, by móc automatycznie wysyłać kwoty podatków, listy płac czy inne informacje mailowe, - brak możliwości kontroli limitów, terminów : vat, kasa fiskalna, ulgi zus itp ! - teczki osobowe- tu porażka w nexo totalna ! podatki podatki czy saldeo to aplikacja w której klient również widzi zawartość teczek pracowniczych, ma zawsze dostęp do dokumentacji pracowniczej, terminów badań, szkoleń. Prosty szybki dostęp do dokumentów ( w chmurze a nie w bazie, które obciążają bazy danych). - brak możliwości kontroli czasu wykonywania zadań przez pracowników biura - wiele, wiele innych, które są w aplikacjach podatkipodatki za parę groszy i potrafią pobrać większość danych z insert automatycznie ! więc czemu insert nie ma takich rozwiązań ! - kolejny temat to KSEF ! brak informacji, brak rozwiązań! i tu nie chodzi o możliwość wystawiania faktur sprzedaży czy ich pobierania ale opisywanie dokumentów, zbiorcze pobieranie dokumentów z ksef wszystkich klientów, możliwość zatwierdzania, opisywania dokumentów wystawionych Faktur sprzedaży ale również faktur zakupowych pobranych z ksef w jednym miejscu dla klienta. Co z subiekt 123 ? co z portalem biura ? Jakie rozwiązania planujecie ? - kolejna kwestia e-zla brak możliwości pobrania zbiorczo dla wszystkich klientów, brak automatyzacji w tym zakresie Lista jest bardzo długa ! Programy dają wiele możliwości ale z jakiś powodów zatrzymaliście się na etapie udzielenia korzystającym z możliwości a nie dajecie gotowych rozwiązań. 3 Czy istnieje szansa na jakieś zmiany
-
Szablony wiadomości
Agnieszka Pokus dodał temat → w Forum użytkowników - InsERT nexo - Rachmistrz nexo
Czy szablony wiadomości, które świetnie działają w zakresie deklaracji zus jako wyślij powiadomienie email ( klikając prawym przyciskiem myszki ) będzie działać lub może działa w przypadku deklaracji podatkowych ?? VAT, PIT, PPE inne. , To bardzo fajne rozwiązanie bo generowany jest mail automatyczny zawierający wszelkie niezbędne informacje, jednak nie widzę takiej opcji przy deklaracjach podatkowych??