Skocz do zawartości

Stanisław Łukasiewicz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Stanisław Łukasiewicz's Achievements

1

Reputacja

  1. Dzień dobry, wersja programu 50. Wszyscy zawieszeni są zaznaczeni, jako nieaktywni (okienko "Aktywny klient" jest puste). Troje widocznych na liście zawieszonych ma daty zawieszenia z tego roku: 01.01.2024, 31.01.2024. Jedna osoba ma okres zawieszenia od 26.01.2023, ale ma zaznaczoną datę do której jest obsługiwana: 02.09.2023. Pozostali klienci, którzy pomimo zaznaczonych dat zawieszenia nie są widoczni na liście zawieszonych, mają daty zawieszenia z roku 2023 i są to daty: 01.06.2023, 01.10.2023, 01.11.2023, 17.11.2023, 23.11.2023, 31.12.2023. Niektóre z tych dat się powtarzają.
  2. Dzień dobry, Kilkunastu klientów naszego biura jest zawieszonych. Okres zawieszenia wprowadzamy tak, jak widać na pierwszym obrazku. Ilu z kilkunastu zawieszonych pokazuje Biuro nexo widać na drugim obrazku. Co robimy źle?
  3. Dzień dobry, problem dalej nierozwiązany. Jeden pracownik z trzema aneksami to według programu czterech pracowników. To nie jest prośba o dodanie nowej funkcjonalności, tylko zwrócenie uwagi na wadę programu, która nie jest usuwana od ponad pół roku.
  4. Proszę jeszcze raz przeliczyć równanie z punktu 3. Prawidłowy wynik to 3379,86 (w zaokrągleniu) Kwota, którą Pan podał w punkcie 3 to wynik równania: (5562,65 + 639,70) x 49,26% = 3055,28
  5. Dzień dobry, czy w najnowszej wersji programu udało się rozwiązać ten problem? Jeśli nie, to proszę o podanie terminu rozwiązania.
  6. Dzień dobry, problem występuje nadal. Aneks do umowy jest traktowany, jak odrębna umowa. Np. umowa i dwa aneksy do tej umowy liczone są jako trzy odrębne umowy.
  7. Dzień dobry, problem zgłosiłem trzy tygodnie temu. Uprzejmie proszę o informację, ile jeszcze potrwa analiza?
  8. Czy mogę prosić o odpowiedź. Próbowałem też rozwiązania przedstawionego w https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/16441-od%C5%82%C4%85czenie-klienta-biura-nexo/. W tym przypadku można przenieść bazę biura rachunkowego pod inną nazwą. Próba zmiany nazwy na używaną dotychczas kończy się błędem i komunikatem "Podmiot musi mieć ustawiony tryb licencjonowania dla klientów biura". Proszę o podanie sprawdzonego sposobu rozwiązania tego problemu.
  9. Dzień dobry, Nie, to jest baza biura rachunkowego i była podpinana przez program serwisowy jako pierwsza. Nie korzystamy. Jako, że nie jest to klient biura tylko biuro rachunkowe, czy ta operacja ma szanse powodzenia?
  10. Dzień dobry, mam problem z przeniesieniem danych na inny komputer. Postępuję według algorytmu "Jak przenieść dane na inny komputer przy użyciu programu Biuro nexo?" z e-Pomocy technicznej. Operacja przebiega poprawnie z jednym wyjątkiem. Po zakończeniu dearchiwizacji i uruchomieniu Biura nexo, brak jest połączenia Biura nexo z bazą danych podmiotu biura. Powód tego widoczny jest na stronie Bazy danych. Baza biura ma dalej opcję łączenia się z poprzednim serwerem. Wydaje się, że nie powinno to być problemem, bo jest opcja zmiany serwera. Ale gdy to robię pojawia się krótki komunikat "Podmiot musi mieć ustawiony tryb licencjonowania dla klientów biura" i zmiana serwera nie jest zapisywana. Rachmistrz, Gratyfikant i Gestor dla podmiotu biura rachunkowego otwierają się prawidłowo. Początkowo wydawało mi się, że ten brak połączenia z bazą danych biura nie ma znaczenia, bo reszta działa prawidłowo. Jednak przy wykonywaniu operacji zbiorczych w Biuro nexo dla firmy biura, pojawia się błąd połączenia z bazą danych. Próbę przeniesienia danych na inny komputer wykonywałem trzykrotnie i za każdym razem kończy się tym samym błędem. W związku z powyższym proszę o wskazówkę, co robię źle?
  11. Dziękuję bardzo za odpowiedź, teraz już wystarczy jednorazowe podanie PIN.
  12. Czy już udało się dodać taką funkcjonalność?
  13. Dzień dobry, przy zbiorczej wysyłce plików JPK_VAT system wymaga PIN-u przy każdym wysyłanym pliku. Przy zbiorczej wysyłce JPK_VAT z R2Księga wystarcza jednorazowe podanie PIN. Także przy wysyłce zestawów do ZUS z programu Płatnik wystarczy jednorazowe wpisanie PIN. Co zrobić, aby przy wysyłce JPK_VAT z Biura też wystarczyło jednorazowe podanie PIN. Wcześniej już był poruszany ten problem i zakończył się poradą, aby zmienić ustawienia podpisu. Ale co zmienić, jeżeli w innych programach jest dobrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...