-
Liczba zawartości
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Stanisław Łukasiewicz's Achievements
1
Reputacja
-
Zawieszeni - niepełna lista
Stanisław Łukasiewicz odpowiedział Stanisław Łukasiewicz → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Biuro nexo
Dziękuję. -
Zawieszeni - niepełna lista
Stanisław Łukasiewicz odpowiedział Stanisław Łukasiewicz → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Biuro nexo
Dzień dobry, wersja programu 50. Wszyscy zawieszeni są zaznaczeni, jako nieaktywni (okienko "Aktywny klient" jest puste). Troje widocznych na liście zawieszonych ma daty zawieszenia z tego roku: 01.01.2024, 31.01.2024. Jedna osoba ma okres zawieszenia od 26.01.2023, ale ma zaznaczoną datę do której jest obsługiwana: 02.09.2023. Pozostali klienci, którzy pomimo zaznaczonych dat zawieszenia nie są widoczni na liście zawieszonych, mają daty zawieszenia z roku 2023 i są to daty: 01.06.2023, 01.10.2023, 01.11.2023, 17.11.2023, 23.11.2023, 31.12.2023. Niektóre z tych dat się powtarzają. -
Zawieszeni - niepełna lista
Stanisław Łukasiewicz dodał temat → w Forum użytkowników - InsERT nexo - Biuro nexo
Dzień dobry, Kilkunastu klientów naszego biura jest zawieszonych. Okres zawieszenia wprowadzamy tak, jak widać na pierwszym obrazku. Ilu z kilkunastu zawieszonych pokazuje Biuro nexo widać na drugim obrazku. Co robimy źle? -
Aktywne umowy pracownicze
Stanisław Łukasiewicz odpowiedział Krzysztof Wójcikiewicz → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Biuro nexo
Dzień dobry, problem dalej nierozwiązany. Jeden pracownik z trzema aneksami to według programu czterech pracowników. To nie jest prośba o dodanie nowej funkcjonalności, tylko zwrócenie uwagi na wadę programu, która nie jest usuwana od ponad pół roku. -
Schemat FZ Opłata leasinogwa w proporcji
Stanisław Łukasiewicz odpowiedział Edyta Książek → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Rachmistrz nexo
Proszę jeszcze raz przeliczyć równanie z punktu 3. Prawidłowy wynik to 3379,86 (w zaokrągleniu) Kwota, którą Pan podał w punkcie 3 to wynik równania: (5562,65 + 639,70) x 49,26% = 3055,28 -
Aktywne umowy pracownicze
Stanisław Łukasiewicz odpowiedział Krzysztof Wójcikiewicz → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Biuro nexo
Dzień dobry, czy w najnowszej wersji programu udało się rozwiązać ten problem? Jeśli nie, to proszę o podanie terminu rozwiązania. -
Aktywne umowy pracownicze
Stanisław Łukasiewicz odpowiedział Krzysztof Wójcikiewicz → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Biuro nexo
Dzień dobry, problem występuje nadal. Aneks do umowy jest traktowany, jak odrębna umowa. Np. umowa i dwa aneksy do tej umowy liczone są jako trzy odrębne umowy. -
Błąd przy przenoszeniu bazy biura na inny komputer
Stanisław Łukasiewicz odpowiedział Stanisław Łukasiewicz → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sprawy techniczne
Dzień dobry, problem zgłosiłem trzy tygodnie temu. Uprzejmie proszę o informację, ile jeszcze potrwa analiza? -
Błąd przy przenoszeniu bazy biura na inny komputer
Stanisław Łukasiewicz odpowiedział Stanisław Łukasiewicz → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sprawy techniczne
Czy mogę prosić o odpowiedź. Próbowałem też rozwiązania przedstawionego w https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/16441-od%C5%82%C4%85czenie-klienta-biura-nexo/. W tym przypadku można przenieść bazę biura rachunkowego pod inną nazwą. Próba zmiany nazwy na używaną dotychczas kończy się błędem i komunikatem "Podmiot musi mieć ustawiony tryb licencjonowania dla klientów biura". Proszę o podanie sprawdzonego sposobu rozwiązania tego problemu. -
Błąd przy przenoszeniu bazy biura na inny komputer
Stanisław Łukasiewicz odpowiedział Stanisław Łukasiewicz → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sprawy techniczne
Nie da się wykonać tej operacji. -
Błąd przy przenoszeniu bazy biura na inny komputer
Stanisław Łukasiewicz odpowiedział Stanisław Łukasiewicz → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sprawy techniczne
Dzień dobry, Nie, to jest baza biura rachunkowego i była podpinana przez program serwisowy jako pierwsza. Nie korzystamy. Jako, że nie jest to klient biura tylko biuro rachunkowe, czy ta operacja ma szanse powodzenia? -
Dzień dobry, mam problem z przeniesieniem danych na inny komputer. Postępuję według algorytmu "Jak przenieść dane na inny komputer przy użyciu programu Biuro nexo?" z e-Pomocy technicznej. Operacja przebiega poprawnie z jednym wyjątkiem. Po zakończeniu dearchiwizacji i uruchomieniu Biura nexo, brak jest połączenia Biura nexo z bazą danych podmiotu biura. Powód tego widoczny jest na stronie Bazy danych. Baza biura ma dalej opcję łączenia się z poprzednim serwerem. Wydaje się, że nie powinno to być problemem, bo jest opcja zmiany serwera. Ale gdy to robię pojawia się krótki komunikat "Podmiot musi mieć ustawiony tryb licencjonowania dla klientów biura" i zmiana serwera nie jest zapisywana. Rachmistrz, Gratyfikant i Gestor dla podmiotu biura rachunkowego otwierają się prawidłowo. Początkowo wydawało mi się, że ten brak połączenia z bazą danych biura nie ma znaczenia, bo reszta działa prawidłowo. Jednak przy wykonywaniu operacji zbiorczych w Biuro nexo dla firmy biura, pojawia się błąd połączenia z bazą danych. Próbę przeniesienia danych na inny komputer wykonywałem trzykrotnie i za każdym razem kończy się tym samym błędem. W związku z powyższym proszę o wskazówkę, co robię źle?
-
Zbiorcza wysyłka JPK_VAT - PIN do każdego pliku
Stanisław Łukasiewicz odpowiedział Stanisław Łukasiewicz → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Biuro nexo
Dziękuję bardzo za odpowiedź, teraz już wystarczy jednorazowe podanie PIN. -
Parametry deklaracji ZUS
Stanisław Łukasiewicz odpowiedział Wiesław Musik → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Biuro nexo
Czy już udało się dodać taką funkcjonalność? -
Dzień dobry, przy zbiorczej wysyłce plików JPK_VAT system wymaga PIN-u przy każdym wysyłanym pliku. Przy zbiorczej wysyłce JPK_VAT z R2Księga wystarcza jednorazowe podanie PIN. Także przy wysyłce zestawów do ZUS z programu Płatnik wystarczy jednorazowe wpisanie PIN. Co zrobić, aby przy wysyłce JPK_VAT z Biura też wystarczyło jednorazowe podanie PIN. Wcześniej już był poruszany ten problem i zakończył się poradą, aby zmienić ustawienia podpisu. Ale co zmienić, jeżeli w innych programach jest dobrze.