e-sportowy_pl
Użytkownik-
Liczba zawartości
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
e-sportowy_pl's Achievements
0
Reputacja
-
Kod błędu 8004132B
e-sportowy_pl odpowiedział e-sportowy_pl → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Cześć Inga Mam dokładnie zrobione tak jak napisałaś, ale działać nie chce Pozdrawiam -
Kod błędu 8004132B
e-sportowy_pl odpowiedział e-sportowy_pl → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Tylko, żeby była jasność - hasło dotyczy konkretnego użytkownika, a nie bazy danych. Na samej bazie danych nie ma hasła....więc w Sello również nie wpisuję w zakładce 'parametry połączenia z Subiektem' żadnego hasła. Pozdrawiam Tomek -
Kod błędu 8004132B
e-sportowy_pl odpowiedział e-sportowy_pl → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Witaj! W osobnym oknie Subiekta muszę wpisywać hasło. Po wpisaniu hasła Subiekt otwiera się i natychmiast zamyka, automatycznie wracamy do okna Sello i pojawia się dymek z info, że połączenie z Sello jest prawidłowe. Czyli jednak moja radość była przedwczesna? Nadal mam coś źle ustawione? Zaczynam czuć się jak analfabeta :-(( -
Kod błędu 8004132B
e-sportowy_pl odpowiedział e-sportowy_pl → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Witaj Ingo! I masz jakiś pomysł?? -
Kod błędu 8004132B
e-sportowy_pl odpowiedział e-sportowy_pl → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
No to drążymy temat dalej. Pkt. 6 - widnieje Połączony; testowanie połączenia kończy się powodzeniem Pkt. 7 - dokladnie tak nic w Subiekcie nie jest "majstrowane" Schody pojawiają się prz pkt. 8. Produkty (wszystkie 2500 - oznaczone są jako towary do serwisu aukcyjnego). Wracam do Sello, wybieram opcję Synchtonizuj z Subiektem GT dostępną w module Towary i dostaję zwrotną informację: '2007-06-15 15:28:56 Wystąpił Błąd (kod błędu: 8004132B) Błąd! Szef 2007-06-15 15:28:56 Połącznienie z InsERT GT niedostępne Błąd! Szef Co Ty na to?? P.S. Miło mi rozmawiać z głównym koordynatorem prac nad Sello - tak przynajmniej stwierdził serwisant. Pozdrawiam Tomek -
Kod błędu 8004132B
e-sportowy_pl odpowiedział e-sportowy_pl → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
W Sello-administracja-Subiekt GT, w zakładce 'połączenie' mam powiązanego użytkownika Sello i Subiekta, prawidłową baze danych; przy 'testowaniu połączenia z GT' otwiera mi Subiekta GT w oddzielnym oknie. Zwrotnie dostaję komunikat 'Parametry połączenia prawidłowe' a i tak Sello nie widzi towarów z Subiekta -
Kod błędu 8004132B
e-sportowy_pl odpowiedział e-sportowy_pl → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Ingo, zrobiłem kolejny krok do przodu. Sello powiązało mi użytkownika Sello 'Szef' z użytkownikiem GT. Nadal jednak nie widzi towarów z Subiekta??? -
Kod błędu 8004132B
e-sportowy_pl odpowiedział e-sportowy_pl → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Jak napisałem tak robię - walczę dalej. Ponowna reinstalacja Sello, wyczyszczenie komputera z jakichkolwiek śladów poprzedniego wgrywania. Usunięcie bazy danych "nowa" z programu serwisowego Subiekta GT - pamiętał cały czas starą baze!!! Po powtórnej instalacji: Okienko wybierz bazę danych, z którą chcesz pracować jest szare i nie mam możliwości wyboru Nowa - wiersz umożliwia mi nazwanie jakoś nowej bazy danych i mogę dearchiwizować. Wcześniej napisałaś, że najlepiej byłoby wybrać istniejącą baze danych a ja nie mam takiej możliwości Tomek -
Kod błędu 8004132B
e-sportowy_pl odpowiedział e-sportowy_pl → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
To walczę dzielnie dalej Dzisiaj będę miał Pana od programów Insert GT może on pomoże. Aczkolwiek po dwóch telefonach nie słyszałem zachwytu. To wersja Beta i jeszcze nic nie wiemy itd itp Około 15 ma być u mnie wtedy zobaczymy -
Kod błędu 8004132B
e-sportowy_pl odpowiedział e-sportowy_pl → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Droga Ingo, nie gniewam się coś powtarzasz. Wbrew pozorom jestem laikiem, ale zauważyłem, że administrator który odwiedza mnie w potrzebnych momentach też czasami nie potrafi rozwiązać jakichś problemów, a ponoć powinien znać programy Insert na wylot. Napisałaś, że Seelo łączy się z Subiektem przez Sferę. Tzn. że musi być wykupiony abonament na sferę, aby móc "połączyć" sello z subiektem?? MOże to jest ten problem, który rozwiązuje zagadke? Pozdrawiam Tomek -
Kod błędu 8004132B
e-sportowy_pl odpowiedział e-sportowy_pl → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Próbuję w domu (nie wytrzymałem do jutra) . Powtórna instalacja sello - wersja bez MSQL'a. Instalacja tym razem podstawowa, sam przeprowadził całą instalację, podłączył się do serwera bazy danych. Dalej wygląda to tak, że mam do wyboru: 1. Wybierz - i mam nazwę "nowy" 2. "Nowa" - i mam pasek do wprowadzenia z ręki nazwy oraz 3. Dearchiwizuj A teraz dalej, nie zmieniałem nic w pliku konfiguracyjnym sello.xml oraz nie zmianiałem nic przez program serwisowy. Próbowałem z palca "podstawić" bazę Subiekta do Sello. Ale nic z tego nie wychodziło. Może serwisant Inserta coś pozmieniał w plikach konfiguracyjnych Subiekt.xml?? Na razie nadal nic się nie udaje :( -
Kod błędu 8004132B
e-sportowy_pl odpowiedział e-sportowy_pl → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Na razie dzięki, będę walczył jutro. Pewnie zdalnie tego nie zrobię. Wolę być w sieci lokalnej. Dam znać jakie efekty. Mam nadzieję, że jesteśmy w domciu Pozdrawiam -
Kod błędu 8004132B
e-sportowy_pl odpowiedział e-sportowy_pl → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Odinstalowałem Sello i po powtórnym zainstalowaniu automatycznie podstawia sobie nową baze danych i nie mam możliwości podstawienia bazy na której pracuję?? Coś nadal robię źle?? -
Kod błędu 8004132B
e-sportowy_pl odpowiedział e-sportowy_pl → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
Jeszcze jedno, jak wchodzę w program serwisowy Subiekta. I sprawdzam poprawność bazy danych Sello to otrzymuję komunikat: Program serwisowy obsługuje bazę danych: 1.120.XX.XXX Podmiot jest w wersji 1.00.01.319 -
Kod błędu 8004132B
e-sportowy_pl odpowiedział e-sportowy_pl → na temat → Forum użytkowników - Sello - Pomocna dłoń
1. Używam wersji 1.12 z SP1 - najnowszej dostępnej - na bieżąco aktualizuję wersje (abonament) i ściągam poprawki ze strony insert'u. 2. Serwer bazy danych MSSQL Server 3. Subiekt 'postawiony jest' na komputerze głównym + pracujemy na innych stanowiskach + praca zdalna właściciela na laptopie - mogę pracować w sieci lokalnej lub przez internet z domu; sello oczywiście wgrane jest na laptopie 4. Nazwa bazy danych różni się - coś zdobiłem źle!!! 5. opcja testuj oddaje komunikat: "Błąd w parametrach bazy danych lub serwer bazy danych jest niedostępny" Coś popsułem, prawda?? Tomek