Skocz do zawartości

mario_j

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

mario_j's Achievements

0

Reputacja

  1. trochę absurdalne, Subiekt wystawia faktury dla towaru jednorazowego ale Sello już nie ...
  2. planuję wprowadzenie w Sello w połączeniu z Subiektem. Chodzi mi o dość luźne połączenie, nie chcę tworzyć magazynu produktów ani kontrolować ich stanu, wolałbym aby na dowolny produkt sprzedany przez Allegro można było wystawić fakturę przy wykorzystaniu produktu jednorazowego. Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć czy Sello może przejąć rolę wycofywanego przez Allegro Quick Loadera - w tym przypadku chodzi o magazyn z produktami, które można zaznaczyć paroma kliknięciami i puścić do wystawiania. Po pobieżnym przejrzeniu programu widzę, że nie jest to takie proste a po wprowadzeniu do obsługi 2 lub 3 kont stanie się jeszcze bardziej zagmatwane. Proszę więc użytkowników programu o podzielenie się swoją wiedzą i informacje czy te 2 rzeczy są w ogóle wykonalne, a jeśli nie to może ktoś z Insertu podpowie czy są planowane w najbliższych wersjach. z góry dzięki za wszelkie informacje
  3. czy istnieje możliwość wystawiania poprzez Subiekta faktur dla towarów jednorazowych? Nie kontroluję stanów magazynowych a co za tym idzie nie mam żadnego powiązania produktów z aukcji z produktami w Subiekcie. Drugie pytanie: zainstalowałem Sello i pobrałem dane dla konta Allegro, niestety żaden z klientów nie jest połączony z Subiektem i nie wiem jak to zmienić, po różnych kombinacjach połączyłem jednego klienta z Subiektem ale niestety nie wiem jak to powtórzyć. z góry dzięki za pomoc.
  4. to była baza z wersji 1.0 (nie beta)
  5. Po raz kolejny podchodzę do Sello, wypadałoby sprawdzić co się zmieniło od początku listopada i czy można już normalnie na tym pracować. Zainstalowałem najnowszą wersję, przerzuciłem bazę z backupu, uruchomiłem, wszystko pięknie, aktualizacja parametrów z serwisu Allegro i pojawia się problem. Dostaję następujący błąd: Ostatnia operacja nie powiodła się. Serwis aukcyjny zwrócił błąd: Niepoprawna wersja kategorii lub pol sprzedazy. Prosze sprawdzic lokalne wersje i uaktualnic oprogramowanie! Co mam z tym zrobić, skoro kilka razy pobierałem parametry z serwisu Allegro i po każdym pobieraniu wyłączałem program i włączałem z powrotem?? pzdr Mariusz J.
  6. zgłaszanie bądź niezgłaszanie błędów nie ma w tej sytuacji nic do rzeczy, programu się nie da używać więc chyba falstartem było rozpoczęcie sprzedaży. Jeśli okres testowy nie będzie przedłużany po prostu stracicie wielu potencjalnych klientów, którzy nie będą chcieli płacić tylko za to, żeby popatrzyć sobie po funkcjach programu. Przyznam, że pokładałem pewne nadzieje, że przesiądę się na Sello ale w obecnej sytuacji zostanę przy dotychczasowym rozwiązaniu bo producent Sello każe mi płacić za program, który nie pobiera danych (chyba mogę tak określić 2-godzinne pobieranie z efektem końcowym w postaci niepobranych wszystkich aukcji?) pozdrawiam jeszcze tester Mariusz
  7. Dobrze powiedziane: "testują", ja bym zapytał inaczej - czy jest na tym forum (i wśród testerów Sello) chociaż jeden sprzedawca, który obsługuje kilkadziesiąt transakcji dziennie i PRACUJE na Sello a nie tylko TESTUJE? Ja też będę testował i zgłaszał uwagi ale do pracy jeszcze daleka droga. pzdr MJ ps. jeszcze jedno: jak już zacznę płacić to chciałbym zacząć używać programu a nie go testować. Moje pytanie w związku z tym - czy firma Insert planuje przedłużenie okresu testowego dla osób, które mogą wyłącznie testować program? Chyba nienormalną sytuacją jest żebym ja płacił za testowanie programu, to chyba producent powinien płacić testerom jeśli już
  8. pobieranie danych, jedno konto Allegro (pozostałe zdezaktywowane, żeby nie muliły), od początku pobierania minęło 1h 15 minut - aukcje trwające 0 (słownie zero). Czy Sello Team jest pewny/pewne, że program działa i pobiera dane? Neostrada 1Mbit, jakbyście byli ciekawi ... pzdr MJ czas pobierania 1h 45min - mam 196 aukcji trwających z 208, które są na tym koncie. minęło 2h, program zakończył pracę, ilość aukcji trwających się nie zmieniła, jest 196 mimo, że powinno być 208. Teraz pewnie muszę poczekać kolejne 2h żeby przemielił całość jeszcze raz i modlić się, żeby tym razem pobrał wszystko?
  9. to byś przegrał WebAPI zostało wprowadzone niedawno, autorzy innych programów nie mieli lat prób na opanowanie techniki. Nie przypominam sobie, żeby program Asystent miał poważniejsze problemy z pobieraniem danych a używam go na codzień. pzdr MJ
  10. w dalszym ciągu nie wiem kiedy powstanie wersja która pobiera dane, proszę mi nie pisać, że ta pobiera bo to jest żart (od dwudziestu minut próbuję pobrać dane z konta z dwustoma trwającymi aukcjami). Jeśli chodzi o WebAPI i problemy z nim związane to moim skromnym zdaniem, jeśli ktoś zaczyna robić program do obsługi Allegro, powinien najpierw opracować szybki mechanizm pobierania danych i wokół tego budować program, w drugą stronę się nie da, fajny program i owszem ale nie mogę go używać bo nie mam czasu na pobieranie danych. Jeśli ktoś z teamu Sello sprzedaje na Allegro to wie, że czasem jest sytuacja, że klient coś kupi, zadzwoni za chwilę i poprosi, żeby mu to wysłać natychmiast bo powiedzmy jest pół do czwartej i jeszcze może to wyjść priorytetem. I co takiemu klientowi mam powiedzieć? Że program, którym obsługuję Allegro nie zdąży mi pobrać jego danych? Za parę dni skończy mi się okres testowy programu (30 dni) i nie zdążyłem go przetestować. Wydaje mi się, że już nie wrócę do testowania programu, teraz musiałbym płacić za testowanie, nie byłoby w tym nic złego gdybym wiedział, że już pobiera dane ale jeśli nie będzie pobierał to będe zwyczajnie stratny. A firma Insert zarobi parę złotych na klientach, którzy wykupili abonament na miesiąc i nie popracowali na programie z powodu zbyt wolnego pobierania (a to już nie jest fair). pozdrawiam Mariusz
  11. A ja uważam, że w programie tego typu szybkość pobierania danych akurat jest wyznacznikiem bublowatości - włączyłem do testów program, sprawdziłem pobieranie danych, czekałem 10 minut, dane się nie pobrały - odkładam produkt do "poczekalni", na dzień dzisiejszy nie nadaje się do pracy. Skoro niektórzy piszą, że pobieranie trwa 30 minut to przy 3 obsługiwanych kontach pobieranie danych musiałbym włączać z 1.5h przed rozpoczęciem pracy. Z całym szacunkiem, ale co mi po dużej funkcjonalności programu skoro nie mogę pobrać danych, żeby z tej funkcjonalności skorzystać? Dlaczego pobieranie tyle trwa? Niedawno walczyliśmy z problemami niepobierania się danych - i to był priorytet. Poprawa tego stanu odbyła się kosztem lekkiego (niewielkiego) wydłużenia czasu pobierania. nie od razu Rzym, to prawda - tyle, że w przypadku programu do obsługi Allegro pierwszą i na początek NAJWAŻNIEJSZĄ rzeczą jest opracowanie sprawnego pobierania danych, jeśli to nie działa to tak jak napisałem wcześniej programu nie da się użyć więc jest to piękna i bardzo funkcjonalna "nieruchomość". ps. jeśli się nie mylę to pierwsze testy Sello były w okolicach maja 2007, minęło więc już 5 m-cy i zbyt wiele w kwestii pobierania danych się nie zmieniło. ps2. mam niedyskretne pytanie, z ilu programistów składa się Sello Team? ps3. mam drugie niedyskretne pytanie, czy jest jakaś oficjalna lista "To Do" czyli lista zmian, które zamierzacie wprowadzić w programie? Bo z punktu widzenia użytkownika "innego programu" wygląda to tak samo jak u autora tego innego programu, użytkownik jest zbywany informacjami, że programiści pracują nad rozwojem a miesiącami nie pojawia się nic nowego ani nie są poprawiane stare i zgłoszone błędy Będę wdzięczny za szczere i niewymijające odpowiedzi Sello Team pozdrawiam Mariusz
  12. nie o to mi chodzi - chodzi mi o zbiorcze zaznaczanie pobrań i wpłat przez Płatności Allegro - nie wyobrażam sobie ręcznego zaznaczania każdej transakcji.
  13. cały czas nie dostałem odpowiedzi jakie macie plany odnośnie zbiorczego zaznaczania transakcji pobraniowych czy opłaconych przez Płatności Allegro - przyznam szczerze, że bez tego zostanę jednak przy Asystencie, mimo wielu braków jest to jednak wygodne jak mogę zaznaczyć zbiorczo aukcje z pobraniami a potem przy dodawaniu do wydruków wpisywać dla każdej transakcji kwoty pobrań. ps. czy autorzy programu zapoznali się z funkcjonalnością chociażby programu Asystent (najdłużej istniejąca aplikacja do obsługi aukcji)? Jest tam parę funkcji, które są wygodne w użyciu, jak na razie Sello jest toporne (bez urazy) i zrobienie na Sello tego, co robię na Asystencie zajmie więcej czasu (chociażby z braku zbiorczego zaznaczania transakcji czy sprawdzania każdego adresu klienta, żeby nie wysłać mu na niewłaściwy)
  14. Może inny przypadek: klient kupi u nas towar, poda adres kolegi, transakcja zostanie zakończona. Za miesiąc kupi coś innego (dla siebie), pytanie za 100 punktów: do kogo pójdzie towar? Wg mnie przypisywanie adresu do korespondencji powinno być do konkretnej transakcji. Jeśli klient kupuje kilka produktów powinno być to rozwiązane razem z grupowaniem transakcji jednego kontrahenta. A jeśli chodzi o Wasz przykład to trochę go przerobię: klient kupuje u mnie produkt (transakcja T1) i podaje adres do wysyłki. Po godzinie kupuje drugi produkt i chce go dla siebie czyli na swój adres. Z tego co Pan mówi, program drugi produkt przypisze do zmienionego adresu czyli nieprawidłowo. To jest moje zdanie, na stałe przypisywały zmieniony adres stare wersje Asystenta i było z tego powodu dużo problemów - czekam więc na wypowiedzi innych użytkowników.
  15. To była taka luźna uwaga, poddaje się, nie jest to faktycznie konieczne. Kliknąłem po prostu zbiorcze grupowanie wg kontrahentów i chciałem jednym kliknięciem to odkręcić ale się nie da Proszę przetestować jak wygląda zbiorcze zaznaczanie wpłaty/pobrania w Asystencie. Możecie to zrobić w jakiejkolwiek formie ale zbiorowo nie pojedynczo. to dobra nowina Przydałyby się statusy online z możliwością podania danych do fv i wysyłki oraz wyborem formy płatności (coś jak Asystent i Pomocnik tylko bez błędów tych programów) i to jest błąd i wyeliminowana przypadłość Asystenta. Adres korespondencyjny ma obowiązywać tylko dla aktualnej transakcji. Wystarczy, że klient kupi coś dla kolegi i każdy następny zakup będzie wysyłany do tej osoby. Klient raczej nie wpadnie na to, że jego zmiana adresu została zaznaczona jako stała. Stała zmiana adresu powinna mieć miejsce tylko w przypadku zmiany danych klienta w Allegro. Zastosowanie jest proste - wystarczy, że klient zadzwoni mi po 2 tygodniach i powie, że kupował taki produkt na takim koncie i nie dostał paczki. Poszukam listy wysyłkowej z danego dnia i danego konta i będę widział czy było na liście. To takie pierwsze skojarzenie, może słuszne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...