Skocz do zawartości

falcon

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

falcon's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam Od kilku dni mam problem Sello nie tworzy nowych transakcji. Log nie pokazuje żadnych błędów. Dostaje wiadomość na skrzynkę pocztową ,że sprzedałem towar ale nie ma śladu w transakcjach. To samo jest z komentarzami w skrzynce info ,że otrzymałem komentarz a w "do wystawienia" brak informacji o tym. Może ktoś podać jak mają wyglądać opcje wysyłania i odbierania w sello. podrawiam falcon
  2. Witam No właśnie co sie dzieje ? czy autorzy sello i całej linii Insert GT osiedli na tzn laurach i liczą tylko zyski ze sprzedanych licencji. Od kilku miesięcy nie wyszła żadna aktualizacja czy to sello czy subiekta czy też innego programu t tej linii a sądząc z postów na tym forum jest co poprawiać. Oczywiście nie zapomniano jedynie zaktualizować cen na wyższe. pozdrawiam falcon
  3. W w subiekcie w zamówieniach były dwa identyczne kolejne dokumenty nr 5/2008 i 6/2008. Ręcznie usunąłem jeden dokument pozostawiając drugi w zamówieniach od klientów. W Sello transakcje->dokumenty->dokument wstępny->numer jest (brak) powinno być 5/2008 bo taki numer ma ten dokument w subiekcie gt. Wydaje mi się,że usunąłem w subiekcie niewłaściwy tzn. powiązany z sello dokument pozostawiając niepowiązany. pozdrawiam falcon
  4. Witam Ja mam podobny problem dodałbym do tego jeszcze możliwość przypisania rachunku bankowego ponieważ mam 2 rachunki wpisane w Subiekcie a wpłaty z wystawianych dokumentów kieruje mi na rachunek domyślny a ja chce na inny pozdraiam falcon
  5. Witam Mam mały problem z Sello i Subiektem GT. W poprzedniej wersji Sello tworzyło w Subiekcie GT w zamówieniach od klientów 2 identyczne dokumenty widzę ,ze zostało to poprawione w najnowszej wersji (jeszcze tego nie sprawdziłem). Mój problem polega na tym ,ze usunąłem te podwójne dokumenty w subiekcie ręcznie i teraz w jednym przypadku podczas wysyłania/odbierania w sello sypie błędem: Błąd przy tworzeniu/aktualizacji dokumentu do transakcji nazwa przedmiotu (numer aukcji): Nie znaleziono dokumentu w programie sprzedaży. Czy jest jakiś sposób ,żeby to naprawić. Zaznaczam ,że dokument istnieje w Subiekcie GT. pozdrawiam falcon
×
×
  • Dodaj nową pozycję...