Witam.
Mamy sporo kłopotów z sello.
Jednym z nich jest spora (ponad 2500) ilość błędów podczas synchronizacji artykułów i tworzeniu dokumentów początkowych. Ostatnio (po aktualizacji) pokazuje taki komunikat:
Czas Opis zdarzenia Status
2009-06-03 13:46:28 Zakończono: synchronizacja towarów
2009-06-03 13:46:28 InsERT_Driver: Łączenie z systemem sprzedaży: Nieudane łączenie: Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne: Ogólny błąd odmowy dostępu. (0x80070005) Błąd!
2009-06-03 13:46:28 Wystąpił Błąd (kod błędu: 80070005) Błąd!
2009-06-03 13:46:28 Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne Błąd!
2009-06-03 13:46:26 Rozpoczęto synchronizacja towarów
Sello bardzo nielubi kobiet. Często odmawia tworzenia dokumentów końcowych z kont naszych pracownic. Nawet na świeżo założonym koncie.
Po aktualizacji sello część artykułów straciła powiązania z subiektem GT, do tego sello nie widzi części artykułów mimo włączonej opcji do systemu aukcyjnego.
System przyjmuje niektóre aukcje podwójnie, oraz tworzy nowe konta już istniejącym kontrahentom w subiekcie dodając do nazwy "#2"
Czy jest bezpieczny sposób naprawy-wyczyszczenia bazy sello ??
Czy jest możliwość zamknięcia aukcji które już dawno się zakończyły, a mimo to sello wciąż traktuje je jako trwające ??