Skocz do zawartości

Paweł

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Paweł's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam. Mamy sporo kłopotów z sello. Jednym z nich jest spora (ponad 2500) ilość błędów podczas synchronizacji artykułów i tworzeniu dokumentów początkowych. Ostatnio (po aktualizacji) pokazuje taki komunikat: Czas Opis zdarzenia Status 2009-06-03 13:46:28 Zakończono: synchronizacja towarów 2009-06-03 13:46:28 InsERT_Driver: Łączenie z systemem sprzedaży: Nieudane łączenie: Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne: Ogólny błąd odmowy dostępu. (0x80070005) Błąd! 2009-06-03 13:46:28 Wystąpił Błąd (kod błędu: 80070005) Błąd! 2009-06-03 13:46:28 Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne Błąd! 2009-06-03 13:46:26 Rozpoczęto synchronizacja towarów Sello bardzo nielubi kobiet. Często odmawia tworzenia dokumentów końcowych z kont naszych pracownic. Nawet na świeżo założonym koncie. Po aktualizacji sello część artykułów straciła powiązania z subiektem GT, do tego sello nie widzi części artykułów mimo włączonej opcji do systemu aukcyjnego. System przyjmuje niektóre aukcje podwójnie, oraz tworzy nowe konta już istniejącym kontrahentom w subiekcie dodając do nazwy "#2" Czy jest bezpieczny sposób naprawy-wyczyszczenia bazy sello ?? Czy jest możliwość zamknięcia aukcji które już dawno się zakończyły, a mimo to sello wciąż traktuje je jako trwające ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...