Skocz do zawartości

Marina

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Marina's Achievements

0

Reputacja

  1. Ano, słuszna uwaga:))) Tak czy owak bardzo dzięki za pomoc i kontakt. Pozdrawiam ciepło:))
  2. Witam, a ja już wiem jaka jest przyczyna. Jakaś awaria tego całego systemu. Dzisiaj wszystkie aukcje znalazły się we właściwym miejscu sello. I żadna z wymienionych przyczyn przez Pana nie mogła mieć miejsca, bo pracuję cały czas i nawet jeśli nie codziennie, to co drugi sello odbiera dane z allegro. O takie bzdury nie pytałabym Pana, bo to sprawdziłam najpierw, czy coś się nie poprzestawiało w ustawieniach. Pozdrawiam:))
  3. Witam, włączyłam sello, żeby ściągnąć aktualnie zakończone aukcje, ale niestety sello nie pobiera nic!! Co robić?? (Dodam, że używam programu od stycznia br).
  4. "Wydaje mi się, że podobny "błąd" był na forum zgłaszany, ale nie pamiętam szczegółów. Trzeba by poszukać..." Coś czytałam na ten temat, ale nie do końca był to ten sam problem, a ja nie znalazłam odpowiedzi. Teraz się tym jeszcze nie miałam kiedy zająć, ale spróbuję tych ustawień smtp, o których była mowa w innym poście i zobaczę, jak to się sprawdza.
  5. "nowe to ono było do zeszłego tygodnia Już jest 1.3.4 do pobrania." To znaczy, że mogę swoje uaktualnić? A baza danych pozostanie bez zmian? Może to głupie pytanie, ale...niech tam;)))!
  6. Fajnie:) Mam konto pocztowe na gmail.com To może ma jakieś znaczenie? Thunderbird odbiera i wysyła wszystko bez problemów, więc nie sądzę, by chodziło o konfigurację smtp. Sello jest nowe, kupione w tym roku, wersja 1.3.0 (785) A komunikaty o wysyłce czy odbiorze wiadomości nie mają szczegółów, gdy najadę na "szczegóły zdarzenia" w raporcie. Jest wyłącznie "błąd". Zarówno wysyłanie jak odbieranie teraz. Przedtem odbierał chociaż. Co jakiś czas, ustawiony w parametrach wysyłania/odbierania, pojawia się w dymku komunikat: "odbieranie/wysyłanie wiadomości zakończone błędem". Co więcej mogę powiedzieć? Nic poza tym:) Aha! W parametrach ustawiłam automatycznie wysyłaj wiadomości ze skrzynki nadawczej. Więc wygląda na to, że już nic nie trzeba więcej...
  7. Witam, po prostu w raporcie jest informacja: odbieranie/wysyłanie wiadomości - BŁĄD. I tyle. Nic poza tym. W każdym razie sello nie wysyła wiadomości. Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na pomoc:)
  8. Witam, nie wiem czego jeszcze nie ustawiłam jak należy, ale moje Sello nie wysyła wiadomości. Zawsze pokazuje błąd. Co z tym zrobić? Pozdrawiam:)
  9. Witam, kupiłam wersję próbną Sello na 30 dni. Kilka dni temu wygasła, a ja dzisiaj zainstalowałam wersję 1.3.0, z abonamentem na rok. Z opisu wynika, że najpierw przez miesiąc mogę jej używać za darmo, nie podając kodu abonamentu. Potem muszę wprowadzić kod i mam rok użytkowania programu na jednym koncie (taką wersję kupiłam). Po instalacji chciałam włączyć program, ściągnąć aktualne dane z Allegro, bo przez te kilka dni się przecież zmieniły, i uzupełnić, ale: - najpierw prosi o podanie hasła Szefa, a ja takiego wcześniej nie ustalałam - w innej wersji pisze mi, że baza danych nie jest aktualna, że za stara wersja Co mam w takim razie zrobić? Wolałabym nie wprowadzać od nowa wszystkich, już raz wpisanych danych, bo to trochę pracy i czasu wymaga:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...