Skocz do zawartości

Natalia Wojtczak

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Natalia Wojtczak's Achievements

0

Reputacja

  1. Dziękuję za weryfikację. Klient twierdzi ze nie przerywał procesu a przebiegał on tak jak przy poprzednich płatnościach które się udały. No nic, pozostaje dokonanie przelewu poza Portalem. Dziękuję.
  2. Witam, Użytkujemy Portal Biura od kilku miesięcy i pierwszy raz mamy taki problem. Płatność czeka na potwierdzenie z Autopay, człowiek nie zauważył ze składki ZUS nie zeszły z konta. Czy coś zrobił nie tak czy to błąd systemu? Bede wdzięczna za informację.
  3. Mam pytanie, klient zmienił firmę opodatkowania w związku z czym musieliśmy utworzyć nowy podmiot w Rachmistrzu. Nie widać tam dokumentów na Portalu Biura ponieważ pojawia się informacja że klient nie ma włączonej Usługi. Czy to znaczy że mam je udostępnić na nowo i zejdzie mi kolejny podmiot z puli do wykorzystania?
  4. Witam serdecznie, mam pytanie, podmiot - spółka jawna, 2 wspólników którzy opłacają za siebie sami składki ZUS oraz spółka zatrudnia więc idzie odrębna deklaracja ZUS. W systemie nalicza mi wszystkie trzy łącznie, nie mogę ich rozdzielić. Chciałabym w pierwszej kolejności przygotować DRA dla wspólników, dopiero za jakiś czas przygotować DRA za pracowników tak aby przelewy dla wspólników już pojawiły sie na Portalu. Czy jest to możliwe? Będę wdzięczna za informację,
  5. Witam serdecznie, mamy pytanie, klient prowadzi jednoosobową działalność oraz sp. z o.o., chciałabym włączyć Portal Biura w obu podmiotach używając jednego maila, czy tak się da? Klient twierdzi że pojawia się informację że na takiego maila jest już założony podmiot. Będę wdzięczna za info, pozdrawiam!
  6. Witam, mam pytanie odnośnie do wysyłanych raportów poprzez Portal Biura. Czy jest już gdzieś miejsce gdzie mogłabym sprawdzić kiedy i jakie raporty zostały wysłane do klienta? Mam tu na myśli taką sytuacji jeśli klient zarzuciłby nam że np. otrzymał je zbyt późno. Będe wdzięczna za informację.
  7. Witam, mam pytanie odnośnie do wysyłanych raportów. Czy jest już gdzieś miejsce gdzie mogłabym sprawdzić kiedy i jakie raporty zostały wysłane do klienta? Mam tu na myśli taką sytuacji jeśli klient zarzuciłby nam że np. otrzymał je zbyt późno. Będe wdzięczna za informajcę.
  8. Witam, od kilku dni korzystamy z OCRa i dzieje się dziwna rzecz, po zmianie na innego klienta lista dokumentów ściągniętych z Portalu jest poprawna natomiast na podglądzie dokumentu obok pojawia się faktura poprzedniego klienta, też tak macie? Sytuacja powtarza się dość często.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...