Skocz do zawartości

albamar

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

albamar's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam, proszę o informacje co można zrobić aby program Sello działał sprawnie (nie mulił przy wykonywaniu operacji typu grupowanie, tworzenie paczek itd). W sezonie przy dużej ilości transakcji, dużej ilości wysyłanych dziennie paczek (200-400 przesyłek) pojawia się problem z szybkim zapełnianiem bazy i zwalnianiem pracy sello. Program długo pobiera dane i wiadomości -bo jest ich bardzo dużo, rozsyła maile, aktualizuje strony i przetwarza dane co wpływa na duże zużycie pamięci RAM i spowolnione działanie. Mój sprzęt: Procesor AMD Athlon II x 2 245 2,90 GHz 64 bitowy RAM: 4 GB System operacyjny: Win 7 Dysk dla bazy sello: Kingston SSDNow 64GB (nie pamiętam dokładniejszych parametrów, ale wiem, że był on kupowany kiedyś z myślą o szybkim działaniu programu sello, więc ma bardzo dużą prędkość zapisu i odczytu danych) Czy zwiększenie pamięci RAM do 8GB pomoże? Słyszałem też o możliwości korzystania z płatnej wersji SQL, która rzekomo powinna usprawnić działanie. Czy to prawda? Jaka wersja powinna być kupiona? Czy wtedy pojemność bazy może być większa niż 4GB? Baza założona we wrześniu 2012 zajmuje obecnie 2,4GB mimo, że aktualnie w naszej branży nie ma sezonu dużej sprzedaży i średnia ilość transakcji jest równa ok 10% ilości transakcji w sezonie. Sello pobiera też aukcje, nasze aukcje są rozbudowane graficznie, pewnie zajmują dużo miejsca. Czy ma to wpływ na szybkie zapełnianie bazy/wolne działanie? Bardzo proszę o wskazówki! Pozdrawiam
  2. U nas to samo od jakiegoś czasu. Strata czasu nerwów i pieniędzy na dosyłanie klientom. Czy ktoś się tym zajmie? Trwa to już drugi tydzień
  3. U nas również to samo od jakiegoś czasu. Czy allegro też olewa klientów?
  4. Ja głęboko wierzę, że wyższa cena może sporo zmienić. Trzeba tylko kogoś mądrego, żeby rozsądnie tym pokierował. Jestem w stanie płacić dużo więcej za sprawny i dopracowany program (lub na bieżąco, szybko dopracowywany) niż ciągle wkurzać się, że problem, który utrudnia nam pracę będzie naprawiony "kiedyś tam, nie wiadomo kiedy". 100 czy 200 zł w skali roku nie robi różnicy, biorąc pod uwagę, że pozorne oszczędności taniego programu nijak się mają do czasu, który trzeba spędzić na dopraszaniu się o zmiany i szukaniu rozwiązań we własnym zakresie... o nerwach już nie wspominając...
  5. moim zdaniem delikatnie mówiąc dziwne podejście. Program nie będzie lepszy od wyższej ceny. Niech program będzie lepszy to moooże wtedy wyższa cena byłaby dobra. Nie odwrotnie. Każda organizacja skonsumuje kasę bez problemu, a efektu nie będzie. Była już podwyżka o 50% ceny - różnicy w podejściu nie firmy żadnej. Polityka: poprawimy kiedyś błędy jak mooże znajdziemy na to czas i ludzi. Termin - kiedyś będzie lepiej hmm...może i racja, ale od czegoś trzeba zacząć, aby poprawić tą sytuację. Nie nam ustalać jak pożytkowane są środki z abonamentów, ale oczywiście można tkwić w "rozwoju małymi kroczkami" bez żadnych zmian i kęcić się w tym zamkniętym kółku, ale może można coś zrobić, aby zmiany były szybsze i "dla każdego, a nie dla tych, co dłużej już czekają w kolejce". Wiem, może to zbyt naiwne, że droższy abonament poprawi sytuację. Swoje zdanie motywuję tym, że ja nie miałbym sumienia wiecznie odpowiadać klientom, że muszą cierpliwie czekać i, że są ważniejsze sprawy w kolejce... ale cóż kwestia podejścia do prowadzenia działalności i do samych klientów...
  6. Wszystko rozumiem, szczególnie te często powtarzane słowa o ograniczonych zasobach ludzkich. Rozumiem, że użytkowników przybywa i przez to potrzeb zmian i modyfikacji jest więcej-jasne jak słońce. Nie rozumiem tylko jednego; skoro jest co raz więcej potrzeb, a program staje się co raz bardziej rozbudowany czy nie czas coś zrobić z tymi ograniczonymi zasobami ludzkimi? Może wreszcie nadszedł czas zgłosić "tym na górze" że nie da się tak pracować i potrzeba więcej ludzi, aby klienci przestali narzekać na wieczne oczekiwanie. Program jest tani -15zł/miesiąc to nie wiele. Jestem pewien, że wiele firm jest w stanie płacić więcej za dobry program (z szybką naprawą błędów) niż płacić tyle co nic, a użerać się z ciągłymi modyfikacjami, na które trzeba długo czekać...
  7. Do osób "poprawiających sello" Czemu ignorujecie wołania klientów o pomoc w modyfikacji książki nadawczej do postaci, w której sumują się opłaty u dołu paczki? Wiele osób o to pyta, ale brak odpowiedzi, lub odpowiedź jest wymijająca bądź nie na temat... Wysłanie zapytania na maila też zostało zignorowane... W jaki sposób można się porozumieć w tej sprawie? P.S -domyślam się, że ustawienie sumowania opłat w książce zajmie Wam (fachowcom) kilka minut,,, dlaczego zatem wciąż trzeba klękać na kolana aby otrzymać pomoc? Wystarczy dodać prawidłowy wydruk (z sumowaniem) do pobrania, a nie byłoby niepotrzebnych problemów i pytań...
  8. Mógłbyś to przetłumaczyć na prostszy, bardziej praktyczny język? Nie wiele mówi mi ta wskazówka, a mam już cały wydruk zrobiony z obliczaniem wszystkich opłat i Lp, ale brakuje mi sumy na końcu. Będę wdzięczny za pomoc....
  9. Czy można w jakikolwiek sposób wystawiać aukcje, aby nie trzeba było z każdym razem na nowo powiązywać z towarem? Jeśli nie to czy planowane jest w najbliższym czasie naprawienie tej niedoskonałości? Bywa denerwujące każdego rana wiązanie aukcji wystawionych w nocy, z towarami, a tym bardziej jeśli się zapomni to zrobić, lub zrobi po tym jak już ktoś zakupi-wtedy ludzie pakujący nie wiedzą co mają pakować....
  10. - widocznie nie wszystko poszło dobrze*. Wersja jest już testowana więc niebawem się pojawi. * i dlatego właśnie nie lubię odpowiadać na pytania zaczynające się od "kiedy". Czy na prawdę nikogo nie obchodzi ten problem? Jestem rozczarowany bardziej niż rozczarowani sa klienci, którym niestety nie moge odpowiedzieć, "nie lubię odpowiadać na pytania zaczynające się od "kiedy"" Nie zbyt dobrze świadczy to o sprzedawcy Minął kolejny tydzień, a w sumie minęły już miesiące i nadal cisza........SMUTNE
  11. znowu obietnica, a tydzień minął.... CO MAM MÓWIĆ ROZWŚCIECZONYM KLIENTOM? akurat ten błąd trafia na osoby, które nie przyjmują tłumaczenia jakim jest błąd programu..., może odsyłać tych klientów tutaj, na forum? PORAŻKA!!!
  12. Myślałem o bardziej zauważalnej różnicy i dopłacie kilkudziesięciu złotych miesięcznie za wsparcie co w skali roku razy ilość takich klientów byłoby w stanie pokryć koszty zatrudnienia osób odpowiedzialnych za usterki. Podobne opcje oferują niektóre firmy hostingowe/ serwerowe itp. Wiadomo, kategoria całkiem inna, ale płacąc trochę więcej można spokojnie pracować bez nerwów i stresów. Wracając do zapowiadanych terminów też wydaje mi się, że nie można tej sytuacji nazwać inaczej jak zwyczajne lekceważenie klientów... BRAK SŁÓW... szkoda tylko, że na moment obecny na rynku nie ma innego programu jak Sello (pomijając zabawkowy Pomocnik Aukcji i Asystent)...
  13. Minęło już 2 miesiące i co? wszystko wszystkim, ale jak wytłumaczyć klientowi, że pracujemy na programach, które są wadliwe i nikt nie może nam pomóc? Kiedy realnie jest szansa na naprawę tej usterki? Czytając wypowiedzi, że macie ograniczone zasoby ludzkie itp myślę, że może warto byłoby podnieść cenę programu, bo dla każdej szanującej się i dużo sprzedającej firmy ważne jest, aby praca szła sprawnie, a nie kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt złotych w prawo czy w lewo za abonament SELLO. Dla mniejszych sprzedawców być może różnica w cenie programu jest istotna, dlatego może warto by się zastanowić czy dla tych sprzedawców, którzy chcą mieć dobry program i na bieżąco mieć naprawiane wszelkie usterki, a stać ich na droższy abonament wprowadzić opcję "+" z jakimś wsparciem i płacić nawet kilkadziesiąt złotych miesięcznie za wsparcie. W takiej sytuacji zawsze można liczyć na pomoc, a z droższego abonamentu można by zatrudnić odpowiednich ludzi do pracy nad usterkami. W ten sposób zadowoleni byliby zarówno: -mali sprzedawcy, którzy będą płacili tyle samo za abonament, a drobne usterki przy małej sprzedaży są w stanie jakoś znieść. -duzi sprzedawcy, których stać na dużo droższy abonament w zamian za bezstresową pracę z programem - no i chyba twórcy sello, którzy nie musieliby wysłuchiwać wiecznych skarg bądź może raczej pobożnych życzeń napraw podstawowych funkcji programu Być może taka propozycja już gdzieś padła, ale może warto by to rozważyć ponownie i zacząć tworzenie programu od bardziej przemyślanej organizacji. Jeśli sprawa była już poruszana prosze zignorować. Jeśli są sprzedawcy, którzy podzielają moją opinię będę wdzięczny za dopisanie się. Może to jakaś szansa...
  14. Dokładniej: AUKCJE/TRWAJĄCE/ ->Wystaw ponownie/ okienko wyboru czasu trwania aukcji oraz ilości przedmiotów/ zaznaczam ilośc taka sama jak na aukcji źródłowej, a wystawia aukcję z ilością niesprzedaną na poprzedniej aukcji. Powinien wystawić tyle ile było wystawione na poprzedniej aukcji. Wystawiając aukcje z zakładki ZAKOŃCZONE wystawia prawidłowe ilości gdy zaznaczam opcję "taka sama jak na aukcjach źródłowych", jednak mi potrzebna jest opcja wystawiania z zakładki TRWAJĄCE, a tam wystawia ilości nieprawidłowe tj. niesprzedane na poprzedniej aukcji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...