Skocz do zawartości

Tamara Gralec

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Tamara Gralec's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam! Dzisiaj udało mi się wysłać deklaracje VAT-UE bez problemu. Ale nie mogę pobrać UPO. Ale tak jak pisał Pan Roman, na pewno ma to związek z zapchaniem bramki. Za to odebrałam UPO do VAT-7. Życzę powodzenia w walce z deklaracjami i upl-kami Pozdrawiam, Tamara
  2. Witam wszystkich! Niestety, dalej są problemy. Teraz już pojawia się zupełnie inny komunikat i nie wiem, czy to nie jest problem z bramką e-deklaracji. "Nie można nawiązać połączenia, ponieważ komputer docelowy aktywnie go odmawia 145.237.193.7:443" Pojawiło się to u dwóch klientów, u których chciałam wysłać vat-ue miesięczne. Pozdrawiam, Tamara Gralec
  3. Dziękuję za instrukcję. Niestety odczytałam ją już po wysłaniu deklaracji przez e-deklaracje. Jeśli problem się pojawi znowu, spróbuję w ten sposób. Dziękuję za dotychczasową pomoc. Pozdrawiam.
  4. Witam ponownie! Sprawdziłam teraz rano, ale problem wciąż istnieje. Pani Izabelo - to pierwszy raz kiedy mam problem z wysyłaniem deklaracji VAT w Rachmistrzu - a używam go już ponad 1,5 roku. Jak dotąd wszystko szło dobrze, żadnych kłopotów z deklaracjami. Co ciekawe, w poniedziałek, czyli dzień przed próbą wysłania VAT-u, spokojnie wysłałam kilka PIT-11. Zainstalowałam też ostatnią aktualizację. Również czekam na informację od Państwa! :-) Pozdrawiam, Tamara Gralec
  5. Witam, dzisiaj pojawił mi się taki sam problem jak Pani Izabeli. Przypuszczam, że właśnie z powodu chwilowego problemu z połączeniem internetowym. Program nie pozwala mi wysłać deklaracji jeszcze raz, deklaracja nie ma nadanego numeru referencyjnego, a w zakładce Wysyłka Elektroniczna jest komunikat: Odebrano komunikat: 101 - Proszę o ponowne przesłanie dokumentu. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Czy muszę wysłać przez MF?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...