Skocz do zawartości

gryfi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

gryfi's Achievements

0

Reputacja

  1. Jeżeli będziesz potrzebował dokładny opis procesu wykonywanych u nas czynności, daj znać.
  2. Czy ktoś z Insertu zajmie się tą sprawą?!
  3. Jeżeli ten błąd pojawił się w sello po wprowadzeniu zmian w managerze inpostu to może spróbuj obejść ten problem. Przychodzi na myśl synchronizacja paczek sello > manager inpostu i ich opłacenie z poziomu managera a nie sello - wówczas o ile dobrze pamiętam jest do wyboru sposób nadania paczek. Ale nie testowałem czegoś takiego i nie wiem jak zadziała. To półśrodek ale może ST znajdzie szybki sposób na poprawienie integracji. A Twój PH z InPostu nie przekona "Pani z punktu", że może takie paczki przyjmować? U nas są dość elastyczni w kontaktach z nami. Opłacamy z poziomu menadżera, a nie sello, więc jak widzisz to nie działa. Pani z punktu mówi , że niestety nie mogą przyjmować już takich paczek.
  4. Dokładnie, odznaczone pole wyboru, przy paczkomacie, w menadżerze paczkomatów, powoduje zapisanie opcji jako przyjazd kuriera. Problem w tym , że już nie chcą u nas przyjmować takich paczek w punkcie. Alwin ma rację i w tym cały problem.
  5. Witam Serdecznie, Opis działania: -W naszym systemie tworzymy paczki do wysłania w sello, potem wysyłamy do menadżera.paczkomaty i z menadżera drukujemy nalepki. - (SELLO) W konfiguracji paczkomaty 24/7 mamy pusty checkbox przy pozycji paczkomat nadawczy (tylko login i hasło) co powodowało w menadżerze, taki wydruk , że przyjmowali nam w punkcie. -Nastąpiły zmiany w inpost i niewypełnienie pola paczkomat w konfiguracji "paczkomat24/7" powoduje w menadzer.paczkomaty odznaczenie na liście wszystkich przesyłek jako odbiór przez kuriera. I tutaj jest pytanie, jak trzeba ustawić w konfiguracji (sello), żeby można było nadać przesyłki w punkcie, a nie w paczkomacie? Wpisanie nr. punktu w miejscu nr. paczkomatu jako nadania niestety zwraca błąd.
  6. Logika jak logika, easy uploader ma to wbudowane już od pewnego czasu, chyba można się domyśleć , że chodzi o oprogramowanie Smart-Office. I może oni to blokują. Tak czy inaczej, prawda, pierwszym co powinniście zrobić jest elektroniczny nadawca. np. Siódemka ma oprogramowanie powiązanie z Sello, więc nie jest potrzebne z nimi powiązanie.
  7. Witam Serdecznie, Właśnie miałem nieprzyjemny telefon od klienta (pewnie ma nerwicę), na temat informacji na strefie sello. Mimo, że chce odbiór osobisty, w strefie sello widnieje adres do wysyłki. Klient twierdzi , że go to wprowadza w błąd , że towar zostanie wysłany (jeżeli widnieje adres, który jak wiemy jest z automatu zaciągany). Moje pytanie więc brzmi. Czy jest jakaś możliwość, żeby nie było widocznego adresu wysyłki klienta w strefie sello, w momencie kiedy odznaczymy odbiór osobisty? Ps. Ja rozumiem , że jest to głupota, i na kilka lat używania sello to pierwszy klient który się do tego przyczepił (wyzywając mnie jak i was od @#$%) Pytam teoretycznie.
  8. Witam Serdecznie, Ostatnio zauważyłem , że drobna część klientów nie otrzymuje automatycznych wiadomości. Tzn. nie są one w ogóle tworzone. Wszystko jest ustawione jak powinno.
  9. Oj, coś widzę że premiera nowej wersji sello jest odkładana. Czy są poważne problemy?
  10. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Czekamy niecierpliwie )
  11. Kiedy będzie współpraca z e-nadawcą zintegrowana z sello. O tyle jest to ważne , gdyż poczta już nie rozdaje numerów nadawczych, tylko wymagają używania e-nadawcy. Bez takiej integracji sello zaczyna być zbędne. Nam zostało tylko 500 numerów a potem kicha...Po to płacimy za sello żeby było to w sello a nie dodatkowo płacić za inny program.
  12. Dobra, sytuacja wygląda następująco. Mam ochotę wywalić kompa za okno i wrócić do epoki papieru i ołówka. Od razu powiem , że: 1. Nie ściągamy aukcji (nie są nam potrzebne) 2. Nie ściągamy komentarzy (nie są nam potrzebne) 3.Ściągamy tylko klientów i transakcje. 4. Transakcje i klientów ściągamy od dnia ostatniego pełnego ściągnięcia 5. Najpierw ściągam "tylko ściągaj na podstawie zmian historii" potem jak nie skutkuje odznaczam tą opcję. Piszę to po to, by nikt nie dawał mi żadnych porad o których sam wiem. Skutek: 1.NIC nie ściągnęło od 11.03.2011 2.Nie wyskakuje żaden błąd 3.Jesteśmy dużym sprzedawcą - 10 000 aukcji wystawionych i duża sprzedaż Jak mamy pracować w takiej sytuacji? W firmie już patrzą na mnie jak na idiotę. Najpierw wmawiałem im , że Sello ułatwi nam pracę , a teraz patrzą na mnie z litością. 4.Wiem , że sytuacja się poprawi ok 12-13. nie wiem czemu tak jest , ale nagle wtedy wszystko zaczyna działać. Ale dla nas to jest za późno!!!! Ech... szkoda gadać
  13. My mamy ściągnięte transakcje z przedwczoraj dwie. A powinno być 112. I żaden błąd nie wyskakuje. Po prostu - są dwie. Ściągam na różne sposoby. Tak jest od dłuższego czasu - po pewnym czasie zaskoczy pewnie , ale my tak pracować nie możemy. Do godziny 11 każdego dnia musimy mieć wszystko gotowe , żeby jechać do magazynu. Ta sytuacja ciągle opóźnia nas, a co za tym idzie mamy większe koszty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...