Skocz do zawartości

kr1s

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

kr1s's Achievements

0

Reputacja

  1. Przecież dyskusja już była toczona. Wiadomo że to wina zbyt obciążonego klucza WEBApi jakim dysponuje Sello. Powtarzam klucza a nie WebApi Allegro. Inne aplikacje korzystające z WebApi w tym samym czasie gdy Sello ledwo dyszy i podaje informację o przeciążeniu klucza po prostu działają normalnie. Sprawa jasna - właściciele Sello powinni wykupić więcej kluczy komercyjnych WebApi allegro i podzielić dostęp dla danych kluczy klientom tak aby rozdzielić aktualne licencje Sello na ilość dostępnych kluczy a tak przychodzi poniedziałek, wszyscy zaczynają pobierać i... klucz przeciążony. Przecież to już śmieszne jest, powtarzane w koło, tematy są przesuwane w dół na forum, powstają nowe itd co tydzień - dwa. Gratuluję antyreklamy. Coraz poważniej zastanawiamy się wraz z innymi oszukanymi klientami, którzy zakupili komercyjną wersję jak My nad złożeniem wniosku o odszkodowanie za sprzedaż produktu w którym nie działają funkcje jakie są opisane przy nim jako produkcie. Pozdrawiam.
  2. Nie mogę niestety zgodzić się z opinią W tym samym czasie gdy Sello nie działało kompletnie (pobieranie transakcji, podpinanie email-i pod transakcje ), konkurencyjny acz uboższy program ASYSTENT śmigał aż miło. Czy dla nich Allegro robi wyjątek A może to wina zbyt obciążonego klucza API - czy istnieje taka opcja że jest zbyt duża ilość klientów SELLO podpięta pod zbyt obciążony klucz API ? Od momentu startu wdrożenia w naszej firmie zauważyłem że blokowanie następowało w kolejne po sobie poniedziałki czyli dni kiedy wszyscy pobierają przez SELLO większą ilość danych niż w inne dni ( zamówienia z całego weekendu ). Co do drukarki termicznej, czytałem tutaj na forum podobne błędy więc nie jesteśmy odosobnieni w temacie tego błędu. Rozumiem że część błędów dałoby się jakoś pobieżnie naprawić, np. kwestie drukarek ale mimo chęci obsługi forum Nasza firma po prostu nie ma czasu na wysyłanie Wam logów, konfiguracji itp. w celu naprawy niedziałającej poprawnie aplikacji. Wspominałem w moich poprzednich postach ze brak jest nawet pełnej dokumentacji technicznej, dlatego wszystko leży od podstaw. Prosiłbym innych o odp. dotyczącą wadliwego działania, nie pobierania transakcji, itp. czy także u Was zdarzało się to częściej w poniedziałek / wtorek ?
  3. Witam od ponad dwóch tygodni próbowaliśmy pracować na Sello - oto nasze w skrócie opisane doświadczenia. O błędach przy pobieraniu - tzn o niepobieraniu aukcji informowaliśmy od pewnego czasu. Efekt jest taki że po 2 tygodniach od wdrożenia SELLO musieliśmy wycofać się z tego oprogramowania. Ostrzegam potencjalnych nowych nabywców. W przeciągu 2 tygodni napotkane błędy to: - nie pobieranie transakcji aukcji ( np do godziny 16 ostatnia pobrana aukcja była z godziny 9.03 ) - nie przypisywanie pobranych wiadomości email do odpowiednich transakcji ( trzeba to zrobić pół/ręcznie tzn wejść w odebrane wiadomości zaznaczyć je i kliknąć podepnij zbiorczo) - zawieszanie się całej aplikacji podczas wydruków na drukarkach termicznych ( tylko w przypadku gdy drukarka termiczna jest domyślną dla danego typu wydruków - gdy wybieramy ją manualnie przy opcji Druki Do Paczki wtedy działa prawidłowo) - gdy już transakcje były pobierane to standardowe średnie opóźnienie zakupu od wejścia transakcji do systemu było około 60min - czyli klienci którzy kupowali produkt o godzinie 15.30 nie mieli szans na wysłanie paczki o godzinie 16 - gdy odbierał je kurier) Niestety mimo wielkich możliwości system w obecnej postaci nie nadaje się do firmy która ma chociażby 100 transakcji dziennie. Jest to strata czasu i pieniędzy i nie wspominam tutaj o symbolicznej opłacie za licencję ale za: - zakup dodatkowego softu do przenoszenia danych o paczkach do kurierów ( sam system tego nie posiada) - szkolenie personelu - przygotowanie wydruków, integracja całości w firmie Naszym subiektywnym zdaniem system taki nie powinien być wogóle przedmiotem sprzedaży gdyż po prostu co pewien czas przestają działać podstawowe funckje, lub działają manualnie zamiast automatycznie - wspomniane podpinanie emaili do transakcji. Założenia są bardzo dobre - wykonanie dobre - funkcjonalność niestety zła. Aktualnie porządkujemy bałagan jaki narobił się w związku z używaniem Sello dlatego piszę ten post aby każdy ze sprzedających wiedział czym ryzykuje, próbując się przesiąść na mającą przyspieszyć proces sprzedaży aplikację. Pozdrawiam.
  4. Tak właśnie jest jak Pan wspomina - bez historii. Dziś z opóźnieniem ale zaczyna pobierać.
  5. Widzę że kolega z działu "obok" także nie wytrzymał.
  6. Widzę że szykuje się "pozew zbiorowy"... nawiązując do wątku http://forum.sello.pl/index.php?topic=3870.0. Zapraszam wszystkich "poszkodowanych" do zgłaszania informacji o niedziałających funkcjach sprzedanego produktu pod nazwą SELLO. Czy naprawdę nabranie wody w usta i udawanie że nic się nie dzieje, czyli sposób jaki wydaje mi się stosować obsługa SELLO jest właściwym dla zaistniałej sytuacji. Przypomnę ze prócz zakupu SELLO przykładowo nasza firma poniosła koszty z zakupem dodatków obsługujących przesyłki oraz poświęciła kilka tygodni na przygotowanie wydruków, konfigurację systemu i przeszkolenie obsługi także potencjalne straty związane z niedziałającym właściwie produktem są dużo większe niż sto parę złotych z licencję. W imieniu uczciwych klientów proszę o uczciwą odpowiedź: Co się dzieje że podstawowe funkcje w systemie nie działają (pobieranie transakcji / wiadomości / synchronizowanie ich pomiędzy sobą ) ? Kiedy będą działać te funkcje ?
  7. U Nas dziś wielki problem z pobieraniem. Najpierw pobrało od godziny około 9.00 do 12.30 potem przerwa. Tera pobrało jakąś transakcje z godziny 16.30 a aukcje / transakcje pomiędzy wspomnianymi godzinami pomija. Część emaili, które dotyczą pominiętych / niepobranych transakcji już jest ale samych transakcji brak. Co się dzieje ? Oczywiście 1.6.1 plus FIX
  8. Na chwilę obecną udało nam się zidentyfikować powód zawieszania programu. Jeśli w wydrukach, które idą na drukarki termiczne zaznaczona jest opcja dla wydruku z wyborem właściwej drukarki ( termicznej ) to podczas generowania wydruku do paczki z opcja domyślna drukarka - całość się zawiesza. Jeśli ten sam szablon wydruku nie ma przypisanej domyślnej drukarki a wybierzemy ją ręcznie podczas wyboru drukarki przy drukowaniu dokumentów do paczki to - działa wydruk i nic się nie zawiesza.
  9. Problemem okazały się szablony wydruków, które robiliśmy od podstaw. Gdy ściągnęliśmy przykładowe wydruki etykiet oraz przerobiliśmy ich rozmiary problemy nie pojawiają się. Ale żeby od złych szablonów wydruków padał cały program to chyba lekka przesada.
  10. Witam. Jak w temacie, próbowaliśmy opracować kilka nowych wydruków dla danych form wysyłki. Jednak po utworzeniu ich i dopisaniu dla danych kurierów podczas próby zrobienia wydruku czyli Paczki > Do wysłania > prawy klik na danej pozycji > Druki do paczki > wybieram etykiete oraz drukarke i Sello się zawiesza / wyłącza. Jak damy: Paczki > Do wysłania > prawy klik na danej pozycji > Drukuj to drukuje prawidłowo Co może być przyczyną, aktualnie nie jesteśmy w stanie używać sello bez takich wydruków.
  11. Jak to dokumentacja jest w trakcie tworzenia ? To oznacza ze produkt nie nadaje się do sprzedaży skoro dokumentacja jest nie utworzona.
  12. hmm... przepraszam ale po prostu kliknąć brzmi jak po prostu można zrobić to manualnie po co mi sello W skrócie chodzi o to aby manualnie nie wznawiać 1000 aukcji - to chyba jasne.
  13. Witam po przerwie. Jeśli chodzi o moduł integracji Sello UPS firmy biuroster a w zasadzie oddzielny program, wszystko działa prawidłowo. "Wsparliśmy" rozwój o dodatkowe funkcje oraz zasugerowaliśmy pewne poprawki: * Możliwość ręcznej edycji pól: referencyjnych, opisu zawartości * Automatyzacja wypełniania pól Ref1/Ref2/Ref3/Ref4 * Rozszerzona konfiguracja statycznej zawartości pól:Ref1/Ref2/Ref3/Ref4/Opis Rozszerzona konfiguracja zawartości pól:Ref1/Ref2/Ref3/Ref4/Opis polegająca na wskazaniu jednego z wielu dostępnych pól powiązanych z daną paczką/transakcją. Program po instalacji dodaje do bazy Sello odpowiednie rodzaje przesyłek, dzięki czemu przy tworzeniu paczki wybieramy już z dropdownów w sello odpowiednia formę przesyłki ups. Po utworzeniu danej partii przesyłek uruchamiamy program biurostera, tam klikamy import i wszelkie nowe paczki pojawiają się w nim na liście - mozemy pozmieniać wymienione wyżej pola jak ref1 itd i klikamy export do UPS WS. Uruchamiamy UPS WS robimy import ( UPS ma domyślny katalog plików importu XML, program biurostera trzeab w ustawieniach konfiguracyjnych ustawić na export do tego folderu ) kilkamy import w UPS i wszystko jest Po skończeniu pracy w UPS - przetworzeniu paczki zapisywane są dane nr. nadania ( w folderze UPS - tym od xmla - Otwieramy ponownie program Biurtoster importujemy przetworzone paczki ( 1 klik ) i exportujemy je do Sello ( 2 klik ). W tym momencie w Sello mamy nadaną paczke UPS, wraz z nr. nadania ( paczki ) , który pokazywany jest także w strefie Sello, klientowi końcowemu. To tak dla objaśnienia...
  14. Czyli dobrze rozumiem że aby normalnie działać należy posiadać także menadżera sprzedaży ? Czy jest to jakiś stały "układ" z allegro ?
  15. Właśnie jesteśmy po testach i wdrożeniu modułu UPS ( biuroster ). Odnośnie wersji UPS zintegrowanej z sello ( tej od UPS ) pozostaje pytanie, czy nr paczki pojawiają się w strefie Sello jak jest to w przypadku w.w. integracji Biurostera ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...